Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerk Outlet] Lucky Number 19

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Voor die paar tientjes extra brasilian nemen verschil is best groot.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Voor die paar tientjes extra brasilian nemen verschil is best groot.
      heb de brasilian zojuist besteld, misschien dat ik de lucky number 19 ook nog wel neem, ff kijken wat voor moois er allemaal nog komt.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Brazilian Box is niet te vergelijken in mijn ogen. Effecten zijn veel beter, voller, harder en groter. Maar vergeet niet dat je voor de Brasillian Box (6 cakes) al snel 85 tot 100 euro kwijt bent, en de Lucky 19 130 voor 2 assortimenten (12 cakes).
        Dit assortiment of de valk wel eens geschoten de afgelopen jaren Ruben?

        Qua effecten is de Brasilian box net wat inovatiever, De lucky's of Valk 19 schieten niet zo hoog met een harde burst. Oogt echt groot in de straat

        En nee dit is gezien vanuit de liefhebber ogen, niet vanuit zakelijke kant
        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

        Comment


          #64
          Komen deze nog in losse sets ipv hele doos? Dat is me aldoor qua budget net te gek, een setje voor 70e kan ik me begin november nog wel aftroggelen. Anders wordt 't toch weer doorschuiven naar volgend jaar.

          Comment


            #65
            Eens met bovenstaande. Een half karton in de weekactie zou mooi zijn.

            Comment


              #66
              Dit is gewoon een top product met een zeer mooie prijs. Ik heb ze zelf gehad en kan ze alleen maar aanraden. Ik neem niet vaak een product wat ik al heb gehad helaas, anders had ik hem zo weer genomen.

              Mag van mij wel een nieuwe serie cakes met wat andere effecten komen.
              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Komen deze nog in losse sets ipv hele doos? Dat is me aldoor qua budget net te gek, een setje voor 70e kan ik me begin november nog wel aftroggelen. Anders wordt 't toch weer doorschuiven naar volgend jaar.
                Misschien aan het einde van het jaar tijdens de losse verkoop.

                Maar nu in de voorverkoop niet
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #68
                  Dat hoop ik dan maar, want per 6 neem ik ze er zeker nog bij einde van het jaar

                  Comment


                    #69
                    Voor alle comments hierboven volgens mij zijn deze nu beschikbaar per 6 voor 7 tientjes.

                    Goed heeft iemand een filmpje waarin de nummer 1t/m6 afzonderlijk te zien zijn met aanduiding welke het is? Dan kan ik even wat beter mijn showtje invullen.

                    Comment


                      #70
                      Kartonnetje van deze gekocht maar goeiedag wat pleurt er een hoop rode klei uit die bakkies als je ze uit de doos haalt.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                        Kartonnetje van deze gekocht maar goeiedag wat pleurt er een hoop rode klei uit die bakkies als je ze uit de doos haalt.
                        Haha lekker mee gesmeten dan.. heb ze dit jaar niet gekocht maar heb er nu al een beetje spijt van als Ik naar de straatfilmpjes kijk. Ben benieuwd naar de 2018 batch. Dus filmen ��

                        Comment


                          #72
                          Hiervan 2 kartonnen aangeschaft, bij mij zijn ze wat vochtig dus laat ze goed drogen.

                          Comment


                            #73
                            Iemand die weet welke cake welk effect heeft?

                            Comment


                              #74
                              Heb er hier 2 van in het weiland geschoten. Klappen weer erg goed, bommbettes en dus de sterren van de finals salvo's kwamen wel op kophooogte ;)

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                                Iemand die weet welke cake welk effect heeft?
                                Pen en notitie boekje erbij Willy...en dan kan jij ons dat morgen mooi ff vertellen.
                                Geniet ervan kerel...

                                Comment

                                Working...
                                X