Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De Thunderstrikes zijn dan ook een stukkie duurder dan deze. Knallen redelijk goed maar er vliegt van alles om je oren. Bril op zou ik zeggen. De Silver Thunder 60 stuks voor 1 euro??? Kan niet veel zijn denk ik. Hoop natuurlijk dat ik het mis heb maar ben bang van niet.
    Heb nog wat doosjes Royal Thunder die zijn het best wat legaal knalwerk betreft. Zijn deze trouwens nog ergens te krijgen??
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #17
      ik denk meer aan crackling torpedo van pyrostar kon je kopen bij pyroshop

      Comment


        #18
        Heb vier doosjes besteld, voor een euro per doosje kan het niet echt tegenvallen. Als het zilverlont of een strobo heeft, ben ik al helemaal blij

        Comment


          #19
          Volgens mij hetzelfde als de Thunder Cracker van Maddog
          Muggenscheetjes en geen preburner te bekennen... zelfs geen zilverlont of strobo iets.
          Troep voor een euro, maar toch gewoon meenemen voor de gein
          Stookverslaafde

          Comment


            #20
            Het lijkt mij dat dit verspild geld is. Buitengewoon duur in verhouding tot de knal.
            Goed knalvuurwerk is bijna niet mogelijk in Nederland, hoewel er met 2,5 gram goed buskruit en ouderwets opgerolde hulzen nog wel kansen liggen (zie Funke Oldskool böllers uit Duitsland met 2 tot 6 gram buskruit).
            Het is wachten op de eerste Nederlandse importeur die het lef heeft om dergelijke knallers te laten produceren.
            Dat men vaak hun knalwaar uit Duitsland of België haalt en de vraag naar degelijk, wat harder knalvuurwerk in Nederland zo hoog is vind ik daarom niet vreemd.

            Comment


              #21
              Vind een euro voor zestig knallen, ongeacht hoe hard ze zijn, al prima. Als ik 60 trektouwtjes zou kopen, was ik al meer kwijt. Het zullen natuurlijk geen toppers zijn, maar voor twee cent per knal zou ik het geen verspild geld noemen. Een extra stukje zilverlont is alleen mooi meegenomen.

              Comment


                #22
                Ben benieuwd naar de filmpjes

                Comment


                  #23
                  Hier ook 60 stuks voor een euro. Dat is al niet echt duur meer voor rotjes tegenwoordig, als er dan ook nog een druppeltje zilverkruit of w/e app de bovenkant zit ben ik hartstikke blij. Gewoon 1 flitsje en dan ppfffrrttt (Scheet), lijkt me hartstikke grappig.
                  Keep it legal!

                  Comment


                    #24
                    Jongens, heb ze bij m'n bestellingen vanochtend opgehaald en was aardig verbaasd toen ik het pakje open maakte; ZILVERLONT

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_4798.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,7 KB
ID:	1560595

                    Heb er snel eentje geprobeerd. Ik moet zeggen dat het zilverlontje echt geinig is en ze echt goed vind knallen, al helemaal voor dat prijsje.

                    Stookverslaafde

                    Comment


                      #25
                      Ik zie deze nu pas. Gave dingen! Vanavond even paar pakjes halen!

                      Comment


                        #26
                        Oei zie toch weer de nodige klei. Maar de lont is leuk.
                        Wat wil je ook voor 1 euro per doosje. Toch heb je wat mij betreft redelijk waar voor je geld.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                          Oei zie toch weer de nodige klei. Maar de lont is leuk.
                          Wat wil je ook voor 1 euro per doosje. Toch heb je wat mij betreft redelijk waar voor je geld.
                          Dat ding wat op me afvloog was het zilverlontje wat blijkbaar nog niet helemaal was opgebrand, en als je de oranje wolk bedoelt; dat is idd wel klei en stopkruit, maarja zoals je zegt wat wil je voor een euro.
                          Stookverslaafde

                          Comment


                            #28
                            ze zijn echt super geinig!
                            Keep it legal!

                            Comment


                              #29
                              Leuk spul, zeker het zilverlont maakt het een geinig Nederlands rotje, die net wat beter is afgewerkt en wat harder knalt.

                              Comment


                                #30
                                Net eentje getest, het is inderdaad een gewone kanonslag, maar dan met zilverlont. Grappig, ziet er leuk uit in het donker. De knal is voor een kanonslag goed te noemen, de hulzen zijn beter afgewerkt dan ik de afgelopen jaren ben gewend van goedkope rotjes. Het etiket zit alleen een beetje ruim om de knallers, maar dat laatste kan mij eigenlijk geen klap schelen.

                                Edit (2 jan): Waren gewoon erg goed. €1 voor 60 stuks is een eerlijke prijs, ik zou ze volgend jaar weer kopen. Gewoon leuk voor erbij.
                                Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 4 December 2019, 01:14. Reden: woordgrapje toegevoegd
                                Gelukkig oudjaar!

                                Comment

                                Working...
                                X