Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Thunder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Deze rotjes zijn zeer goed afgewerkt, het lont is een erg leuke toevoeging en de prijs is ook goed. Verder zinken de rotjes als je ze in water geeft, dat vind ik zelf erg leuk (dieptebommuhhh :') ).

    Ik had er wel een hoop die flopten ipv knalden, maar misschien was dat de batch.
    Keep it legal!

    Comment


      #32
      Leuke knallertjes, hoopte op een hardere knal maar dat was even hard als een normale kanonslag. Wel waren ze erg goed afgewerkt en het lontje is een hele leuke toevoeging. Vervolgens het doodje in een keer gedaan. Er komt zovee vuur van de lontjes af dat als je er een aansteekt in het doosje ze allemaal afgaan.

      Comment


        #33
        Afgezien van het lontje wat het effect heeft van een sterretje als die brand, is het prut.Maar wat wil je ook voor 1 euro.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #34
          vondt het een leuk product een leuke zilverlont de knal was gewoon normaal te noemen voor nl begrippen.
          maar het was lang geleden dat ik rotjes 1 voor 1 stookte ik heb me er mee vermaakt

          Comment


            #35
            Naar mijn mening het beste nieuwe product van weco van 2016 hoor. Fantastische dingen werkelijk waar

            Comment


              #36
              Top dingen, gingen duidelijk een stuk harder dan de gewone kanonslagen, en dat zilverlont in gewoon leuk, heb me ermee vermaakt, net als Lawinebom! Dit jaar flink wat pakjes besteld, echt een aanrader voor iedereen die ook de kleine dingen kan waarderen. Klinkt erg filosofisch, dat is niet mijn sterkste kant. Gewoon knalluhh!

              Comment


                #37
                Vind ze helemaal niet verkeerd. Ze knallen best hard ook nog.

                Comment


                  #38
                  Dikke aanrader! Lont is erg leuk, en knallen nog behoorlijk! Harder dan de goedkope rotjes (hoewel een pakje van deze ook maar een eurootje was)

                  Comment


                    #39
                    Heb ze nog liggen. Maar weer eens proberen dan. De eerste keer vielen ze mij erg tegen. Zijn nu inmiddels kurkdroog. Ben benieuwd.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #40
                      Hehe gevonden, wat waren dit toppers. Goed droog bij mij en knalden alle 0,5 grams rotjes er uit.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #41
                        Stiekum dan toch maar een paar van gaan proberen binnenkort.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment

                        Working...
                        X