Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insane

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Een reservelont is niet verplicht.
    Echter heeft 98% van onze items dit wel.

    Gr
    Evolution Fireworks.
    Welke producten niet?

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
      Welke producten niet?
      Als het 2% procent is vermoed ik dat het maar 1 product betreft.

      Ontopic: Ik ben heel blij dat ik deze mee heb gepakt voor de komende jaarwisseling. Kijk er erg naar uit!

      Comment


        #63
        Een karton besteld van deze topper, die ga ik als finale schieten samen met 4x cruelty van Wolff. En ik denk dat ik die 2x2 ga schieten.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
          Een reservelont is niet verplicht.
          Echter heeft 98% van onze items dit wel.

          Gr
          Evolution Fireworks.
          Oh? Dan zit ik er goed naast , ik dacht dat er nu of in de toekomst een verplichting toe was ? Nationaal of europees ? (ben meer met mijn werk bezig als met pyro ..... )

          Comment


            #65
            Leuk bakkie, laatste salutes zijn erg lekker!

            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #66
              Mooie cake wel batch 2016, 2017 schiet beide richtingen tegelijk.
              Laatst aangepast door Komkommer; 14 December 2017, 20:18.

              Comment


                #67
                Prachtige cake dit. Keiharde burst en prachtige opbouw.
                Mijne schoot wel om en om ...

                Comment


                  #68
                  Deze vanavond per 2 tegenovergesteld geschoten om het waaier deel te laten kruisen. Is heel goed bevallen, echt heerlijk tempo met lekkere klappen

                  Comment


                    #69
                    Topper 10+

                    Comment


                      #70
                      Edit: onderstaande teruglezend en het filmpje terugkijkend moet ik m'n ietwat matte reactie hieronder toch even bijstellen, ik was een beetje teleurgesteld door de finale (iemand anders die ook spinners had ipv salutes?), maar verder dit is echt een klasse bak. Had 'm als finale achter de Double Gold en Purple Haze in een projectje zitten, en deze zorgde voor gejuich en de halve straat die "zo een goeie hebben wij nog niet gehad" stond te zingen. Topper!, bij deze..

                      ----------------------------------------------------------------
                      De mijne schoot ook netjes om en om, alleen had ie geen salutes maar spinners als finale. Ondanks dat toch een hele mooie bak.
                      Laatst aangepast door SQUEAK!; 1 January 2018, 15:22.
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #71
                        Verwerkt in een projectje op de stookmeeting. Hij was prachtig!

                        Comment


                          #72
                          Wat een topper was dit. Heerlijk! Geschoten in een projectje van eerst mega block, gevolgd door taser wall en eindigend met deze. Kwam erg leuk uit. Ging wel om en om, maar dat vond ik juist wel cool.
                          Laatst aangepast door WJE; 1 January 2018, 11:31.

                          Comment


                            #73
                            Fantastische cake, ik weet nu al dat komende jaarwisseling veel Evo spul gaat worden, geweldig bezig! Mijne idd geen salute finale maar spinners, maar dat was wel lekker onverwachts!

                            Comment


                              #74
                              Ik had karton 2016 en hier 2 los van geschoten en 2 verwerkt in een project, de laatste insane in het project schoot niet 1 voor 1 de V shape maar beide te gelijk, wat een schouwspel, iedereen kwam me bedanken in de straat.

                              Comment


                                #75
                                Was een hele mooie cake, had alleen graag gezien dat de v-shape gelijk tijdig geschoten werd.

                                Comment

                                Working...
                                X