Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Insane

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

    Comment


      De grote bestellingen waren al de deur uit toen ik toch de mogelijkheid kreeg om nog iets van EVO te shoppen. Geen grote blokken dus helaas, maar wilde wel even wat meenemen. Nog getwijfeld tussen deze of de MJB, maar toch voor deze gegaan.

      Was heel benieuwd hoe deze na de 1e rij zou schieten na de verschillende versies hierboven. Het was dus de optie met het meeste geweld haha. Die laatste rijen mogen wat mij betreft wel per keer, gaf wel een volle lucht!



      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_175714.jpg
Vertoningen:1
Grootte:136,3 KB
ID:	1578077
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191230_175732.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,2 KB
ID:	1578078
      https://www.youtube.com/simansays

      Comment


        Pfff deze was weer een show opzich, heel mooi!

        Comment


          Als onderdeel van een zelf samengesteld Evo-blokje:
          - Red Fury in Blue
          - Insane
          - Ice Queen
          - Rainbow Twinkler + Lights of Heaven + Elements of Fire

          Well, that depends...

          Comment


            Voor een prikkie weten te bemachtigen via een mooie actie en wat een cake. Ging wel wat rap, ik dacht dat de V-shape omstebeurt zou moeten maar dit was wel ff lekker rammen. Nog eentje liggen voor dit jaar dus die is lekker droog. Echt een goede cake, zoals mijn broer al zegt na 00:00u waardig!

            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              hele mooie cake dit

              Comment


                2019 batch is de v-shape fijn tegelijk (ipv eerst links en dan rechts). Toppertje wat mij betreft.

                Comment


                  Mijn straatvideo van de 2018 versie. Een mini vuurwerkshow in 1 cake, helemaal geweldig!
                  Vooral die V-shape met mitrailleurgeluid blijft geniaal

                  Comment


                    Ik heb deze met de jaarwisseling 2017-2018 ook kunnen filmen. Fraaie cake hoor! Leuke verschillende schietrichtingen.

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      Blijft een toppertje

                      Comment


                        Deze (2019 batch) uitgezocht als een vervangend artikel voor iets wat niet uitgeleverd kon worden. Hoop dat ie niet teleur gaat stellen (en de v-shape tegelijk schiet)…

                        Comment


                          Helaas niet uitgeleverd gekregen bij Vuurwerk Velp. Als vervanger de MJB cake meegekregen, niks te klagen

                          Comment


                            Beste wensen allemaal!
                            Wat keek ik uit naar deze bak, maar het mocht niet zo zijn.. paar schoten en niets meer.
                            Met de reservelont lopen rommelen, maar ook deze had er geen zin in..
                            (Foto/video) volgt later, hoop dat die bij jullie wel goed (af) ging

                            Comment


                              deze was van ouds zeer goed blijft een pareltje

                              Comment


                                Echt een top cake. Ondanks de harde wind is het effect alsnog goed zichtbaar

                                Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

                                Comment

                                Working...
                                X