Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euphoria [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Straatvideo 2017-2018 door 2 meter Vuurwerk


    Comment


      #47
      Gewoon genieten deze box!

      Comment


        #48
        Wat een top bak is dit! Net als voor de Ecstatic is hier vrij weinig aandacht voor.. snap dat niet, zijn toch echt 2 klasse bakken. Heb ze alle twee op mijn verlanglijst staan

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
          Wat een top bak is dit! Net als voor de Ecstatic is hier vrij weinig aandacht voor.. snap dat niet, zijn toch echt 2 klasse bakken. Heb ze alle twee op mijn verlanglijst staan
          Helemaal mee eens!! Daarom heb ik de Ecstatic al besteld haha. Maar het zijn duidelijk de ondergeschoven kindjes!

          Comment


            #50
            Ik wacht tot ik ze kan bestellen in Haulerwijk Morgen komt er weer een aanvulling op de website dus ik hoop dat ze erbij zitten.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
              Ik wacht tot ik ze kan bestellen in Haulerwijk Morgen komt er weer een aanvulling op de website dus ik hoop dat ze erbij zitten.
              Hoop het ook voor je! Ik heb m bij Orthen besteld. Ben heel benieuwd. Twijfel wel of dit boxen zijn die voor of na 12u geschoten "moeten" worden. Zonde als ze verdwijnen in de meute maar ook zonde om dezen op hét moment niet te schieten

              Wat zou jij doen?

              Comment


                #52
                Deze box kan je gerust na 12 schieten. Heb ik afgelopen jaar ook gedaan. Na een aantal rambakken achter elkaar is dit even een rustmoment

                Comment


                  #53
                  Gewoon om 12 uur afsteken wat jij het mooiste vind, dat doe ik ook. Of het nu ramt of rustig schiet dat maakt mij niks uit.

                  Comment


                    #54
                    Zeker waar! Wil alleen niet dat ie wegvalt tegen het geweld van m'n andere boxen.. haha

                    Blijft toch leuk deze voorbereidingen, ookal duurt nog zo lang!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
                      De Euphoria 100sh van Evolution & Zena cakebox 144sh.

                      Wel grappig dat je op dit filmpje duidelijk ziet hoeveel groter de boeketten van de Euphoria zijn t.o.v. de Cakebox, ook al schieten ze hoger.

                      Jammer van de mist alleen.

                      Ik zie hem op de schietlijst staan in 7kamp aanstaande vrijdag, ben benieuwd hoe ik hem live ga ervaren.
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #56
                        Een mooie, diverse box met gigantisch harde bursts!

                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          #57
                          Stookmaat Emiel had deze box op de kop weten te tikken
                          Echt een prima bak hoor! Hele fijne diverse effecten, en hij loopt vlekkeloos over.

                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #58
                            Dit is een hele mooie cakebox van Evolution!

                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              #59
                              Wat een bak! Hoe kan ik deze box al die tijd al over het hoofd hebben gezien?
                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                #60
                                Blij dat ik deze nog even heb kunnen meepakken! Een van de betere lijnen die NL heeft meegemaakt imo

                                Comment

                                Working...
                                X