Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Energizer [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vond dit een lekkere box voor 25mm, beter dan de euphoric happiness die ik op de milheeze demo zag. Mooi veel shots en heldere kleuren

    Comment


      #47
      Een van de beste 25mm blokjes die ik ooit heb geschoten. Lekker tempo mooi uitgewerkte effecten en ook nog eens 2 minuten genieten

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Een van de beste 25mm blokjes die ik ooit heb geschoten. Lekker tempo mooi uitgewerkte effecten en ook nog eens 2 minuten genieten
        Ik sluit mij hier bij aan. Beste burst ook bij sommige cakes. Dit was de ideale opener na de pijlen
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
          Een van de beste 25mm blokjes die ik ooit heb geschoten. Lekker tempo mooi uitgewerkte effecten en ook nog eens 2 minuten genieten
          Ook hier sluit ik bij aan, lekkere box hoor

          Comment


            #50
            Erg van genoten! Heerlijke diversiteit aan effecten en veel mooie kleuren. Mooi langdurig en aan het einde nog even lekker rammen, topbox!

            Comment


              #51
              Vond dit de tegenvaller van de avond... kwam miss ook door de wind maar de helderheid van de films zag ik niet terug in de cake. 2016 versie geschoten

              Comment


                #52
                Vond dit ook een tegenvaller, matige boeketten gelukkig niet teveel voor betaald.

                De 2e hiervan daarom ook maar niet afgestoken aankomemd ouwejaar maar effe op dubbele snelheid wegjagen.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  #53
                  Prima blokje dit, viel me heel erg mee!
                  Gerelateerd aan het kleine kaliber presteert dit doosje uitstekend.
                  Hoewel ik Evo mede door de directe communicatie van Marchel als een van de beste importeurs beschouw, ben ik veel kritischer ten aanzien van Evo dan de meesten van jullie op dit forum.
                  Maar op de Energizer heb ik weinig aan te merken.
                  Prima prijs/kwaliteit!

                  Comment


                    #54
                    Hierbij nog mijn filmpje. Ik vond het toch echt een mooie box.

                    Comment


                      #55
                      Had me erg op deze box verheugd, gezien het filmpje op youtube. Uiteindelijk werd het de minste box van de avond, waarbij ik moeite had om mijn aandacht vast te houden. Vond het tempo te traag en de grote van de boeketten viel tegen.

                      Comment


                        #56
                        Recent gespot bij een Duitse vuurwerkshow (kermis)

                        Comment


                          #57
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            #58
                            Bedankt voor de bump Bolle. Ik was vergeten deze te uploaden. Zonder vonkoverslag

                            Well, that depends...

                            Comment


                              #59
                              Komt toch wel prima over op film.
                              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                                Bedankt voor de bump Bolle. Ik was vergeten deze te uploaden. Zonder vonkoverslag

                                Prima alleen jammer van die wind

                                Comment

                                Working...
                                X