Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mayhem [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze box was op de orthen demo 1 vd beste.

    Dat zegt meer over de nieuwe-andere evo boxen als over deze want zo een topper is het nu ook weer niet.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Deze box was op de orthen demo 1 vd beste.

      Dat zegt meer over de nieuwe-andere evo boxen als over deze want zo een topper is het nu ook weer niet.
      Mischien hadden ze batch 2015 hier ook weer dit jaar batch 2015 al 4 jr op rij

      Comment


        Onbekende topper dit, echt een fijne langdurige diverse box.

        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          Echt blij dat ik deze nog heb kunnen kopen Pracht box, lekker lang ook

          Comment


            Comment




              Dit is echt zon heerlijke bak, hopelijk komen we hem dit jaar nog een keer tegen
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                Om eerlijk te zijn vind ik dit naast die oude snowstorm een van de beste boxen van Evo. Hij duurt lekker lang en gaat echt niet vervelen. Mooie grote en ook sierlijke effecten. Hoop deze ook nog ergens tegen te komen komend jaar!

                Comment


                  Hele mooie box dit. Had hem volgens mij voor 80 euro en dat was bij dubbel en dwars waard! Wordt ie dit jaar misschien niet meer verkocht? Dat maak ik een beetje op uit de reacties hier namelijk. Zou erg jammer zijn

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Knalka Bekijk bericht
                    Hele mooie box dit. Had hem volgens mij voor 80 euro en dat was bij dubbel en dwars waard! Wordt ie dit jaar misschien niet meer verkocht? Dat maak ik een beetje op uit de reacties hier namelijk. Zou erg jammer zijn
                    Hij staat niet op de uitlooplijst van vorig jaar . Dit jaar, geen idee.
                    There is no such thing as enough fireworks.

                    Comment


                      Ook deze topper ging de lucht in, en hij hield zich goed ondanks de wind. Dit was de testdoos voor de locatie voor op veld.

                      Comment


                        Blijft echt een mooi ding hoor !

                        Comment


                          Top box dit is nog ergens te vinden in Assen!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Patronenvuurwerk Bekijk bericht
                            Top box dit is nog ergens te vinden in Assen!
                            Via een tip op dit forum heb ik deze box gevonden in Zwolle, blij mee!

                            EDIT: Ik vond deze er zo mooi uitzien dat ik ook de laatste heb bijbesteld
                            Laatst aangepast door vuurwerk-isz-flex; 4 November 2022, 17:38.

                            Comment


                              Ook nog 1 van kunnen bestellen

                              Nooit gehad deze dus ben erg benieuwd, ziet er op de filmpjes in ieder geval goed uit .

                              Dit is een 25mm cakebox toch ?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door GewoonMarco Bekijk bericht
                                Ook nog 1 van kunnen bestellen

                                Nooit gehad deze dus ben erg benieuwd, ziet er op de filmpjes in ieder geval goed uit .

                                Dit is een 25mm cakebox toch ?
                                Correct! (10 tekens)
                                Well, that depends...

                                Comment

                                Working...
                                X