Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shape shifter [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    heb je PB gestuurd.

    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Welke winkel eigenlijk?
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      #32
      Ok hiervan een leuke film gemaakt door Dutch Firecracker met de 2 voor 20 actie een Top ding Lijkt me niet zo mooi als. Zijn vroeg uitverkochte broer. Maar hoop dat deze actie. De cake in een positieve dag licht zet. Want voor deze prijs zag hij er wel heel net uit.

      Comment


        #33
        Echt een super dikke cake, keiharde bursts! Let wel dat er hier 2 geschoten worden.

        Ik vind het colour-change effect er goed uitkomen!

        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #34
          erg leuke cake in die 1 plus 1 actie en helemaal als je dan deze 1 keer krijgt en zijn broer ook

          Comment


            #35
            Heerlijke cake dit. De color change komt niet bij elk schot even goed uit de verf, maar daar tegenover staan grote boeketten met mooie felle kleuren. In het echt vele malen mooier dan op film!
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #36
              Prima cake dit, helemaal voor de actieprijs. Goeie klappen en mooie kleuren.
              16e jaar op vuurwerkcrew!!

              Comment


                #37
                Van de colorchange staat me weinig meer bij (misschien de wind?), ik vond hem erg veel lijken op de Fading stars, ik zag namelijk wel veel verschillende kleuren per schot. En deze had netzoals de Fading stars na een paar schoten het tempo flink opgevoerd met daarna nog wat losse schoten.

                Toch vond ik het een mooie cake, maar zal deze niet zo snel weer nemen.
                There is no such thing as enough fireworks.

                Comment


                  #38
                  Straatvideo 2017-2018 door JohnDoe Pyromovies

                  Comment


                    #39
                    Mooie straatfilm, hier nog een van 2 meter vuurwerk.

                    Comment


                      #40
                      Iemand deze nog gehad? Heb hem in de januari outlet voor 10tje meegenomen.
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #41
                        Heb er nog 1 staan en vorig jaar nog weggestookt net als alle andere Evo cakes druipt hier ook de kwaliteit er vanaf mooie grote boeketten en loeiharde klappen. Prima cake!

                        Comment


                          #42
                          Ga je geen spijt van krijgen, zeker niet voor dat geld. Prachtige kleurenbak, net als z’n zusje de Fading Stars.

                          Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                          Iemand deze nog gehad? Heb hem in de januari outlet voor 10tje meegenomen.
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                            Mooie straatfilm, hier nog een van 2 meter vuurwerk.
                            Dankje Hierbij nog een film van in de avond vanuit een andere hoek, maar dan in de avond per 1 geschoten.



                            De Shape Shifter heeft voor Nederlandse begrippen echt een goede burst! Dit kan ik mij nog goed herinneren en dat zegt wel wat na een hele poos

                            Comment


                              #44
                              Dat deze cake me niet eerder is opgevallen. Vind 19 shots cakes sowieso altijd wel gaaf maar dit is echt een toppertje. Ben heel benieuwd hoe deze einde van het jaar presteert per 2

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Working...
                                X