Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

    Artikelnummer: XTC-01
    Artikelnaam: Twinkling Bauhinia
    Bruto Gewicht: ... gram
    Netto Kruitgewicht: 487,5 gram
    Aantal Schoten: 19 schoten
    Effectomschrijving: Gold strobe pistil with bauhinia / bloody red strobe pistil with bauhinia / lime green strobe pistil with bauhinia
    Tube diameter: 30mm
    Kartoninhoud: 6/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: 39,95 euro
    Onlineprijs: 29,95 euro

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	XTC-01_3d.png
Vertoningen:2
Grootte:123,4 KB
ID:	1558160



    Demo 2019:



    Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door omepje; 26 September 2019, 03:07. Reden: Video toegevoegd
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Film van gisteren toegevoegd aan de startpost.

    Comment


      #3
      Zoals men waarschijnlijk lijk kunt zien komt de omschrijving niet overeen mete het effect.
      Dit was bij de andere 19sh ook het geval.
      Wij vermoeden dan ook dat onze 19sh samples zijn geswitched met een andere klant daar de referentie codes ook niet overeen kwamen met de onze.
      Dit zal worden doorgespeeld naar onze fabrikant en laten alsnog nieuwe maken voor een goed refererende video.

      Gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #4
        Adviesprijs aangepast
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Hm Bauhinia,wat moeten we ons daarbij voorstellen? Klinkt trouwens wel goed!
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
            Hm Bauhinia,wat moeten we ons daarbij voorstellen? Klinkt trouwens wel goed!
            Het is eigenlijk een kleine farfalle/tourbillion.

            Gr
            Evolution Fireworks
            Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 20 August 2016, 20:55.
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #7
              Laat het filmpje dan even weg halen beste Marchell want toen ik het filmpje en de prijs zag schoot ik in de lach voor wat je voor die 32 euro krijgt, nu ik jou reactie echter las begreep ik dat het niet het juiste filmpje was.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Laat het filmpje dan even weg halen beste Marchell want toen ik het filmpje en de prijs zag schoot ik in de lach voor wat je voor die 32 euro krijgt, nu ik jou reactie echter las begreep ik dat het niet het juiste filmpje was.
                Helemaal vergeten Torr.
                Maar door de drukte idd te melden ij de heren van VWC.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Extreme Pyromaniac for life.

                Comment


                  #9
                  Link weggehaald...
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Het farfalle effect in een consu cake is ook al iets waar ik lang op heb gewacht. Evolution is nu officieel mijn favoriete importeur. Nu maar hopen dat één van de winkels hier in de buurt Evolution in het assortiment opneemt!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                      Het farfalle effect in een consu cake is ook al iets waar ik lang op heb gewacht. Evolution is nu officieel mijn favoriete importeur. Nu maar hopen dat één van de winkels hier in de buurt Evolution in het assortiment opneemt!
                      Het is erg moeilijk om dit effect in acceptabele vorm in een 30mm consumenten variant te krijgen.
                      Ik ben er dan ook al meer dan 2 jaar mee zoet geweest.
                      Maar inmiddels weet ik dat er met goede kennis en aandacht een goede variant kan worden geproduceerd.

                      gr
                      Evolution Fireworks
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Afbeelding toegevoegd
                        Attached Files
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Het is erg moeilijk om dit effect in acceptabele vorm in een 30mm consumenten variant te krijgen.
                          Ik ben er dan ook al meer dan 2 jaar mee zoet geweest.
                          Maar inmiddels weet ik dat er met goede kennis en aandacht een goede variant kan worden geproduceerd.

                          gr
                          Evolution Fireworks
                          Erg gaaf als dit lukt. Ben heel benieuwd. Enig idee wie deze en andere nieuwe series verkoopt in omgeving zwolle?

                          Comment


                            #14
                            Dit lijkt me een aardige overeenkomst, echter in 4" en met een report.

                            Maar als jullie dit goed uitgewerkt krijgen, heb je een topper in huis.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                              Dit lijkt me een aardige overeenkomst, echter in 4" en met een report.

                              Maar als jullie dit goed uitgewerkt krijgen, heb je een topper in huis.
                              Het is idd een soortgelijk effect,echter wel vele malen kleiner dan dit natuurlijk.
                              Maar we krijgen steeds meer ideeen

                              gr
                              Evolution Fireworks
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment

                              Working...
                              X