Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Ghosts

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier ook nog 2 oudere versies geschoten, beide vastgezet tussen grotere cakes. De eerste ging prima, de 2e schoot iets door ofzo, kleine salvo, viel net niet om, maar alle cakes er omheen stonden er aardig vanaf, heeft dus flink staan dansen alsnog.

    Overigens heb je tegenwoordig wel betere red ghost effecten op de markt, dit is geen must have meer.

    Comment


      Nog even de film bij bovenstaande;

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Hier ook nog 2 oudere versies geschoten, beide vastgezet tussen grotere cakes. De eerste ging prima, de 2e schoot iets door ofzo, kleine salvo, viel net niet om, maar alle cakes er omheen stonden er aardig vanaf, heeft dus flink staan dansen alsnog.

        Overigens heb je tegenwoordig wel betere red ghost effecten op de markt, dit is geen must have meer.
        Welke dan?

        Comment


          Gewoon een heerlijk sierlijke cake, waar echt dikke boeketten vanaf komen. Volgens mij de grootste uit de cakes die ik had van deze serie, en dat uit zo'n klein potje. Echt magisch! Niks mis mee met dit spul als stookvoer in de vooravond. Ik heb compounds gezien die dit minder voor elkaar kregen. Weer even genieten met al die spanning en negativiteit rondom onze prachtige hobby.

          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

          Comment


            Erg mooie cake dit. Dat Ghost effect is erg gaaf en valt erg groot uit. Helemaal top met meerdere tegelijk.

            Comment


              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2502-red-ghosts-evolution-fireworks-vuurwerk-5f91.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,4 KB
ID:	1586108

              Nieuw labeltje.... Ik ben er geen fan van

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                [ATTACH=CONFIG]62147[/ATTACH]

                Nieuw labeltje.... Ik ben er geen fan van
                Labeltje valt wel op en daar gaat het tijdens de verkoop om. Maar mooi is anders. Heb dat trouwens met de meeste nieuwe Evolabels. Beetje cheap ofzo

                Comment


                  Ik vind het idee wel tof, stuk sprekender dan die eerdere labels die wat meer generiek waren. Maar de uitwerking is wat cheap inderdaad.
                  https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                  Comment


                    Nu voor 8,75€ per stuk bij een 1+1 actie.

                    Comment


                      Nergens meer te krijgen. Ook geen omlabeling ?

                      Comment


                        Lokale vuurwerkwinkel had nog een 2019 batch in de outlet met oude label. Leuk om die nog een keer tegen te zijn gekome. Presteerde ook weer goed!Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3014.jpg
Vertoningen:1
Grootte:176,4 KB
ID:	1604949

                        Comment

                        Working...
                        X