Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Tripreport Loots

  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Berichten
    6
    Thanks
    1
    5 waarderingen in 4 posts

    Tripreport Loots

    Wat begon met een raar welkom in Baarle, eindigde uiteindelijk met een geweldig einde.

    Het begon allemaal toen we daar aankwamen, een tractor reed niet snel door, en net zoals de andere mensen rijdt iedereen er normaal veel te hard. We wouden dus de auto's en de tractor voor ons inhalen, wat lukte totdat er ineens een Belg van de andere kant kwam met 120 km per uur. Wij afremmen, net voor de tractor afgeremd, dus we moesten snel tussen de tractor en de auto achter ons in.

    In de auto zat een wat opgefokte man, die toeterde als een gek. Wat doet onze vriend, toetert gezellig terug en zo begon het opstootje. Van middelvinger van de auto achter ons, naar afsnijden midden in Baarle. Een kleine achtervolging hadden we dus. Eenmaal hem afgeschud konden we eindelijk rustig verder rijden en reden we de straat van Loots binnen waar ineens die vent van het opstootje uit kwam. Gelukkig herkende hij ons niet, anders hadden we die brede gozer achter ons aan gehad.

    Eenmaal geparkeerd, liepen we Loots binnen. Eigenlijk kwamen we er voor 2 dingen:
    - Fakkels en rookbommen voor de eerste training van PSV.
    - Verjaardagscadeau van een vriend.

    Het is beide gelukt. Na de aankoop kregen we een lekker blikje drinken mee van Loots en zijn we naar een naastgelegen bos gereden (langs de natuurbegraafplaats) en hebben we daar even gestookt. We wisten van te voren overigens niet dat daar een natuurbegraafplaats was, althans, dat die zo dicht bij was. Totdat ik ineens een stoet van auto's voorbij zag komen met allemaal zwart gekleden mensen terwijl ik vrolijk een rookbom in me hand had... Al zouden we de rookbom aangestoken hebben nadat de stoer voorbij was gereden, zouden ze er overigens geen last van hebben gehad. De natuurbegraafplaats bleek alsnog wat verderop te zijn.

    In Eindhoven zijn we nog even gaan stoken, en na het stook-uurtje hebben we onze trip afgesloten. Bij de volgende trip zal ik weer een verslag maken, en er zal dan een film van een trip report komen, waarbij we meteen een stooksessie erachter plannen!

    - UltrasPyroNL
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 9 juli 2016 om 15:31 Reden: URL niet nodig

  2. Deze gebruiker waardeert UltrasPyroNL voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    'Totdat ik ineens een stoet van auto's voorbij zag komen met allemaal zwart gekleden mensen terwijl ik vrolijk een rookbom in me hand had... Snel de rookbom afgestoken en terug naar Eindhoven.'

    nogal respectloos om hem alsnog af te steken...

  4. Deze 4 gebruikers waarderen --sjon beton-- voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Idd... wat voor kerel ben je dan zeg

  6. #4
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Dat je dat dan alsnog vermeld getuigt naar andere normale mensen toe als zeer respectloos en dom handelen. Sorry....

  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Berichten
    6
    Thanks
    1
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    'Totdat ik ineens een stoet van auto's voorbij zag komen met allemaal zwart gekleden mensen terwijl ik vrolijk een rookbom in me hand had... Snel de rookbom afgestoken en terug naar Eindhoven.'

    nogal respectloos om hem alsnog af te steken...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    Idd... wat voor kerel ben je dan zeg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Dat je dat dan alsnog vermeld getuigt naar andere normale mensen toe als zeer respectloos en dom handelen. Sorry....


    Fout vermeld, de rookbom stond al enig sinds aan toen de eerste mensen aankwamen rijden. In eerste instantie niet door gehad dat ze überhaupt zwart gekleed waren. Toen na het afsteken van de rookbom die kant op gereden en zagen we inderdaad dat daar de natuurbegraafplaats was, wat we niet door hadden.

    Met de rookbom in me hand bedoelde ik dat die al aan was, en afgestoken bedoelde ik met het door laten gaan van de rook, want we hadden geen idee hoe we die uit konden maken. Na dat de rookbom af was, zijn we meteen weggegaan. Het is dus NIET zo dat we de rookbom afstaken nadat we erachter kwamen dat het daadwerkelijk een begrafenis was.

    En al zou de rookbom nog wel aan moeten gaan had het niet veel uitgemaakt, de natuur begraafplaats was uiteindelijk toch nog wel rond de 1 kilometer verder, en de "stoet" was dus al voorbij. Niemand heeft ons daarna nog kunnen zien als we dat gedaan zouden hebben.

    Het stond er inderdaad een beetje raar vermeld, ik had het even overnieuw moeten lezen. Omdat dit mijn 3e post was, leek het me leuk om de trip snel aan jullie te melden zodat jullie ook mijn avonturen kunnen meemaken. Hoop dat ik de "sfeer" hierbij niet heb verpest, en ik heb overigens het topic veranderd zodat jullie het de volgende keer op de juiste manier lezen.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen UltrasPyroNL voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 januari 2007
    Berichten
    372
    Thanks
    108
    265 waarderingen in 113 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    'Totdat ik ineens een stoet van auto's voorbij zag komen met allemaal zwart gekleden mensen terwijl ik vrolijk een rookbom in me hand had... Snel de rookbom afgestoken en terug naar Eindhoven.'

    nogal respectloos om hem alsnog af te steken...
    Menig Pyro zou dat nochtans wensen op zijn eigen uitvaart

    (Begrijp je punt trouwens volkomen)
    Laatst gewijzigd door reverze; 9 juli 2016 om 15:09

  10. Deze 2 gebruikers waarderen reverze voor het bericht:


  11. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    Bedankt voor je uitleg kerel. Geeft wel een andere kijk op de zaak... trip reports zijn altijd welkom!

  12. #8
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    dus de rookbom was al aan voor dat de stoet kwam?
    dan neem ik mijn woorden terug!

    reverze>>> dat is 1 ding wat zeker is

  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juni 2016
    Berichten
    6
    Thanks
    1
    5 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
    dus de rookbom was al aan voor dat de stoet kwam?
    dan neem ik mijn woorden terug!

    reverze>>> dat is 1 ding wat zeker is
    Ja zeker, had het overigens heel dom en fout vermeld, dus snap volledig jullie reactie. Overigens was het nou niet echt iets wat je een stoet noemt, we hebben in iedig geval nergens een lijkwagen gezien. Maar alsnog zou het wel respectloos zijn.

    En idd wat Reverze zegt, dat is iets wat elke pyro wil

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •