Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 31
  1. #1
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts

    Toppers en floppers Fireval- overzicht

    Voor degene die niet de hele lijst willen bekijken, post hier je lijstje met welke jij top en flop of twijfelgeval vind

    Top: 16,28,33,13,31,12,25,24,22,20,19,17

    Twijfelgeval: 15,35,26,18

    Flop: alles wat hier niet tussen staat.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.518
    Thanks
    3.410
    1.919 waarderingen in 698 posts
    wat mij echt opvalt, is dat WECO / GBV ervoor kiest om bijna geen enkele cake maximaal te vullen. Het zijn goed gekozen effecten, goede kwaliteit gezien het aantal gram per schot, maar net dat beetje extra kruit zou het toppers kunnen maken, waar ze nu veel kiezen voor zo'n 15 gram per schot... WAAROM???????????????????!!!!!!!!!!!!!

    Vullen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Deze gebruiker waardeert ghoost voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    wat mij echt opvalt, is dat WECO / GBV ervoor kiest om bijna geen enkele cake maximaal te vullen. Het zijn goed gekozen effecten, goede kwaliteit gezien het aantal gram per schot, maar net dat beetje extra kruit zou het toppers kunnen maken, waar ze nu veel kiezen voor zo'n 15 gram per schot... WAAROM???????????????????!!!!!!!!!!!!!

    Vullen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Viel mij ook al op. Zie nu dat de prijzen ook toegevoegd zijn, straks die maar eens even bekijken.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  5. #4
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
    Viel mij ook al op. Zie nu dat de prijzen ook toegevoegd zijn, straks die maar eens even bekijken.
    Haha, nou, bereid je dan maar voor. Mag je waarschijnlijk 90% van je toppers wegstrepen
    Zitten zeker vette producten bij, maar ze zijn ook wel vet duur

  6. #5
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.965
    4.102 waarderingen in 1.693 posts
    Bij het verlaten van de demo gisterenavond was ik aangenaam verrast, niet alleen door de puik verzorgde avond op een mooie locatie maar ook door het getoonde vuurwerk. GBV-WECO heeft wat mij betreft flinke stappen in de goede richting gezet wat betreft effecten en kwaliteit. Qua prijs zitten ze nog altijd in het hogere segment, maar de prijs / kwaliteit verhouding gaat de goede kant op. Hopelijk weten ze volgend jaar nogmaals positief te verrassen met een aantal kwaliteitscakes tussen de 15-30 euro, want daar is de bezetting naar mijn mening nog wat mager.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Scav voor het bericht:


  8. #6
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Gisteren zelf bij de demo aanwezig geweest, NR 20 is een topper.
    De rest van de producten qua prijs kwaliteit verhouding matig of slecht naar mijn mening. Bij andere importeurs is veel leukers te krijgen voor hetzelfde geld.

  9. #7
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik ben over het algemeen flink verrast.
    Zitten echt zeer mooie cake's tussen die ik zelf gerust zou aanschaffen.
    Sommige producten zijn echt te prijzig, ik mis bij cake's een echte finale en sommige cake's hadden ze wat meer kruit in mogen stoppen.
    Maar verder niets anders dan complimenten en dat ik verrast ben.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. #8
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    wat mij echt opvalt, is dat WECO / GBV ervoor kiest om bijna geen enkele cake maximaal te vullen. Het zijn goed gekozen effecten, goede kwaliteit gezien het aantal gram per schot, maar net dat beetje extra kruit zou het toppers kunnen maken, waar ze nu veel kiezen voor zo'n 15 gram per schot... WAAROM???????????????????!!!!!!!!!!!!!

    Vullen die handel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Waarom zul je de cakes eigenlijk maximaal moeten vullen? Je kan ook wel een mooi/goed effect krijgen met wat minder vulling. Vaak is het ook zo dat bij maximale vulling het effect zelfs minder wordt..

  11. #9
    VWC-Lid Boosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2015
    Berichten
    159
    Thanks
    1
    47 waarderingen in 38 posts
    Ik vind dat GBV een goede stap in de juiste richting heeft gemaakt betreft de nieuwe artikelen maar ze zijn er nog langer niet.

    over het algemeen vragen ze dikke hoofdprijzen terwijl de concurrentie alleen maar toeneemt en de prijzen aan het dalen zijn.

    ik ben het ook met de jongens hierboven mij ook eens dat die tubes wel beter kunnen afvullen tot een beter resultaat.

    ze staan al jaren bekend dat je alles voor volle mep betaald en je minder kwaliteit er voor terug krijgt maar we gaan het zien dit jaar ,

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Boosje voor het bericht:


  13. #10
    Banned
    Geregistreerd
    21 februari 2016
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.269
    Thanks
    82
    841 waarderingen in 352 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Waarom zul je de cakes eigenlijk maximaal moeten vullen? Je kan ook wel een mooi/goed effect krijgen met wat minder vulling. Vaak is het ook zo dat bij maximale vulling het effect zelfs minder wordt..
    Leg uit, waarom is less soms more?

  14. #11
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Leg uit, waarom is less soms more?
    Men gaat toch voor die burstknal, teveel flash voor burst kan resulteren in dat het effect te snel uit elkaar klapt en het effect minder mooi zichtbaar is. Zie sommige cakes uit Belgie deze zijn hier een mooi voorbeeld van. Ik vind sommige cakes met 25 mm tubes mooier dan compleet afgevulde 30 mm tubes met teveel burst. Het blijft afstemmen van effect met de juiste hoeveelheid break. Dat heeft Weco in mijn ogen bij sommige wel goed gedaan, mooie volle effecten.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  15. Deze gebruiker waardeert Reverser voor het bericht:


  16. #12
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Men gaat toch voor die burstknal, teveel flash voor burst kan resulteren in dat het effect te snel uit elkaar klapt en het effect minder mooi zichtbaar is. Zie sommige cakes uit Belgie deze zijn hier een mooi voorbeeld van. Ik vind sommige cakes met 25 mm tubes mooier dan compleet afgevulde 30 mm tubes met teveel burst. Het blijft afstemmen van effect met de juiste hoeveelheid break. Dat heeft Weco in mijn ogen bij sommige wel goed gedaan, mooie volle effecten.
    Precies dat bedoel ik ja

  17. #13
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
    Leg uit, waarom is less soms more?
    Misschien kun je bij cakes van Royal een paar voorbeelden zien, zij staan om de harde burstknal bekend. Vaak zie je dat dit de effecten kapot ''slaat'', in de zin van dat de effecten niet meer mooi vol worden. Als je bijvoorbeeld de grote ''illegale'' blokken pakt, daar zit vaak veel te veel burst in. Die effecten zijn dan ook altijd half leeg, terwijl de NL doorlontboxen kleinere, maar wel vollere effecten hebben.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #14
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Misschien kun je bij cakes van Royal een paar voorbeelden zien, zij staan om de harde burstknal bekend. Vaak zie je dat dit de effecten kapot ''slaat'', in de zin van dat de effecten niet meer mooi vol worden. Als je bijvoorbeeld de grote ''illegale'' blokken pakt, daar zit vaak veel te veel burst in. Die effecten zijn dan ook altijd half leeg, terwijl de NL doorlontboxen kleinere, maar wel vollere effecten hebben.
    Fire emblem en kinetica zijn daar het perfecte voorbeeld van inderdaad.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen kwintos voor het bericht:


  20. #15
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Fire emblem en kinetica zijn daar het perfecte voorbeeld van inderdaad.
    Kon er niet zo gauw meer op komen, bedankt haha! Fire emblem is daar idd een voorbeeld van welke ik ook zelf heb meegemaakt. Is jammer, want is een prachtig product qua opzet.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •