Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 136
  1. #46
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    @Avalanche

    Ik vind dat t er al heel leuk uitziet, leuk ook om te beginnen met Blinky / Signal lights. Wel denk ik dat je project misschien iets speciaals mist. Ik bedoel, de cakes zijn allemaal mooi, maar er is in het lijstje dat je geeft in mijn ogen niet iets dat er helemaal uitspringt. Ik zou om speciale effecten toe te voegen de volgende suggesties hebben:

    - Begin je show iets opbouwender. Zoals ik zei, die signal lights zijn erg leuk, maar iets van een overgang tussen die en de Event Stage Marker zou ik wel aanraden. Ik zou zelf denken aan iets als Malibu Action (underground), Allure (Wolff) of Crank (Wolff, nieuw 2016). Gewoon om de show rustig te beginnen.
    - Je ramt redelijk veel schoten achter elkaar door. Als je dit mooi vind, moet je het lekker zo laten natuurlijk, maar iets van een rustmomentje in je show is wel fijn. Ik zou dit zelf doen door een effect toe te voegen dat iets specialer is dan een 'normale cake met boeket'. Heb je meteen wat meer variatie in je show. Suggesties hiervoor: Tussen de HFF Cakebox en Big Four Cakebox bijvoorbeeld de Concerto Rosso van Wolff (Of andere soortgelijk effect-cakes) schieten.
    - De Big Four Cakebox is de inleiding op je afsluiting, maar die afsluiting zou nog wel iets feller kunnen. Schiet bijvoorbeeld meerdere fluitcakes of salutecakes tegelijk (kunnen dezelfde zijn) of voeg een goede salvocake toe aan je finale (de Cruelty van Wolff zou leuk tussen de Fluit/Salute en Bad attitude passen ;) Wat je ook kan doen is iets met Crackling tijdens de fluit en salute toevoegen, zodat je een mooi lawaai creeert (Daisy Beam, Rubro of Crackling Fan, HFF, of elke andere cracklingcake)

    Tis een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat je er iets mee kunt

    Groeten, Koala

  2. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    @Avalanche

    Ik vind dat t er al heel leuk uitziet, leuk ook om te beginnen met Blinky / Signal lights. Wel denk ik dat je project misschien iets speciaals mist. Ik bedoel, de cakes zijn allemaal mooi, maar er is in het lijstje dat je geeft in mijn ogen niet iets dat er helemaal uitspringt. Ik zou om speciale effecten toe te voegen de volgende suggesties hebben:

    - Begin je show iets opbouwender. Zoals ik zei, die signal lights zijn erg leuk, maar iets van een overgang tussen die en de Event Stage Marker zou ik wel aanraden. Ik zou zelf denken aan iets als Malibu Action (underground), Allure (Wolff) of Crank (Wolff, nieuw 2016). Gewoon om de show rustig te beginnen.
    - Je ramt redelijk veel schoten achter elkaar door. Als je dit mooi vind, moet je het lekker zo laten natuurlijk, maar iets van een rustmomentje in je show is wel fijn. Ik zou dit zelf doen door een effect toe te voegen dat iets specialer is dan een 'normale cake met boeket'. Heb je meteen wat meer variatie in je show. Suggesties hiervoor: Tussen de HFF Cakebox en Big Four Cakebox bijvoorbeeld de Concerto Rosso van Wolff (Of andere soortgelijk effect-cakes) schieten.
    - De Big Four Cakebox is de inleiding op je afsluiting, maar die afsluiting zou nog wel iets feller kunnen. Schiet bijvoorbeeld meerdere fluitcakes of salutecakes tegelijk (kunnen dezelfde zijn) of voeg een goede salvocake toe aan je finale (de Cruelty van Wolff zou leuk tussen de Fluit/Salute en Bad attitude passen ;) Wat je ook kan doen is iets met Crackling tijdens de fluit en salute toevoegen, zodat je een mooi lawaai creeert (Daisy Beam, Rubro of Crackling Fan, HFF, of elke andere cracklingcake)

    Tis een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat je er iets mee kunt

    Groeten, Koala
    Heel duidelijk en goed onderbouwd antwoord, dank je! Vooral de afsluiting ga ik iets mee doen.

    De overgang van de signal lights naar de stage maker heb ik bewust gekozen, omdat je daarmee echt het "ohhhh" effect krijgt. Je bent laag aan het kijken, en dan komen die staarten eruit!

    Het rustpunt ben ik helemaal met je eens, die ga ik inbouwen. Ook het einde gaat ruiger!

  4. Deze gebruiker waardeert Avalanche voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Awesome, laat even weten wat je toe gaat voegen

    En ik denk dat je dat oohhhh effect zeker krijgt bij je begin ;)

  6. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  7. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2015
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Beste mensen

    Wij willen dot jasr een pallet project gaan maken
    Maar wij willen de cakes doorlonten ipv schietkisten

    Heeft iemand tips voor het goed doorlonten van de cakes?

    Mvg

  8. #50
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Eerst de duur berekenen van een cake. Bepalen wanneer je wil dat de volgende cake aangaat en dan uitrekenen hoeveel cm lont je er tussen moet doen. Ik maak vaak ook nog een reserve lont bij het doorlonten. Als dan 1 lont uitgaat loopt de andere nog gewoon door. Verder verbind ik ze met zowel tape als met tierips.

  9. #51
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Eerst de duur berekenen van een cake. Bepalen wanneer je wil dat de volgende cake aangaat en dan uitrekenen hoeveel cm lont je er tussen moet doen. Ik maak vaak ook nog een reserve lont bij het doorlonten. Als dan 1 lont uitgaat loopt de andere nog gewoon door. Verder verbind ik ze met zowel tape als met tierips.
    En hier een toevoeging op, tis beter dat een paar schoten overlappen dan dat je 5 seconde stilvalt ;-)

    Afhankelijk van hoeveel cakes je gaat schieten op je pallet project, zou ik toch overwegen om t elektrisch te ontsteken, dat is gewoon veel betrouwbaarder ;-)

  10. #52
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Eerst de duur berekenen van een cake. Bepalen wanneer je wil dat de volgende cake aangaat en dan uitrekenen hoeveel cm lont je er tussen moet doen. Ik maak vaak ook nog een reserve lont bij het doorlonten. Als dan 1 lont uitgaat loopt de andere nog gewoon door. Verder verbind ik ze met zowel tape als met tierips.
    Bij het berekenen van de duur zou ik adviseren om diverse video's te kijken, zowel straat als demo-films. Hierbij kun je een aardig beeld krijgen van de gemiddelde duur.

    Verder kun je bij de grotere cakes overwegen om het label te verwijderen, en de reserve-lont te verbinden met de hoofdlont van de volgende. Risico is dat het even stilvalt, dat verschilt per cake(box).

  11. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Met een beetje zoekwerk vind je 2x een maximus voor de prijs van 1x spinning to multicolor...dat is misschien ook een overweging of doorslaggevend punt.
    Het klopt dat die bak goedkoper te krijgen is. Ik ga dit jaar echter liever voor een kleiner aantal producten, maar wel van topkwaliteit. En de grotere effectgrootte in combinatie met de mooie spinners en de korting tijdens de bulk 3-daagse gaven de doorslag om voor de spinning tail to multicolor te kiezen. Voor de rest vind ik ze te veel op elkaar lijken om ze beide aan te schaffen.

    Verder bestel ik bij een winkel met scherpe kortingen maar waar ik ook weet dat sommige producten uiteindelijk niet uitgeleverd worden. Vorig jaar bleek ik thuis veel vervangers voor producten uit de op = op categorie te hebben die totaal andere effecten hadden en ook nog goedkoper waren. De vervanger voor de magnus maximus was weliswaar duurder maar presteerde erg slecht. En ik weet dat de magnus maximus erg slecht leverbaar was, dan neem ik dat risico niet meer.

  12. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Je kunt toch rustig opbouwen, dan is de Magnus Maximus toch wel een mooie bak om mee te beginnen, je gaat toch niet meteen rammen? En her en der te koop voor rond de 69 euro.
    Een geleidelijke opbouw was misschien logischer geweest. In mijn andere bericht hierboven staat waarom de magnus maximus, helaas, geen mogelijkheid is.

    Ik twijfel vooral uit een doosje met minimaal 1 gekleurde waaier (horizon 3z, machine gun), één of meerdere losse waaiers (flowmotion), of toch 2 a 3x cruelty of hallucinator (vond ik vorig jaar wel top).

  13. #55
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    dit had ik al besteld
    crackling shape box 2x
    event triple treasure 1x
    special effects cakebox 3x
    skylander 3x
    ready to rumble 4x
    wreckless cakebox 50s 2x
    fierce assasin 10x
    secret salvo 38x
    secret salute 4x
    x-treme salvobox 1x
    salutebox 1x
    double goldbox 1x
    freestyle whistle 3x
    hff cakebox 1x

    heb er nog bij besteld
    1x event king crow with glitter
    2x transbomber
    3x event pyro blade
    4x event signal v-5
    5x mine bleu dahlia
    5x mine golden wave king crackling
    5x mine red dahlia
    5x mine silver blink
    5 silver comet
    1x color plum coco
    2x bullet rain
    3x event cake nr1
    3x event cake nr2
    3x event cake kxb-30 fan
    3x event grande finale

    ik heb er toch nog wat bij besteld dit maal 1 x hardstylebox en 2 x event immortal gold plus 3 x king coronation
    Laatst gewijzigd door mark dalton; 6 november 2016 om 10:21 Reden: was ik vergeten

  14. #56
    VWC-Lid mark dalton's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2016
    Berichten
    381
    Thanks
    589
    527 waarderingen in 179 posts
    kijk ik zou graag ook wel wat hulp willen bij me show??
    ik heb een cobra 18r2 plus 1 maal 18m

  15. #57
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Oké, eerste projecten zijn geschreven. Nu het volgende over om los te schieten:


    Wreckless Cakebox
    We Like it (2x)
    Thunderous Buffalo
    Secret Salute
    King Of thunder (12x)
    Return of the Phoenix
    Stars over Paris (2x)
    Howling Wolf
    Volcano
    Skies of Gold
    Cybershots
    Were Wolf
    Thorn
    Crackling Chry 2.0
    Machine Gun Box
    Multiblitz (2x)
    Hallucinator
    Raw Whistler
    Freestyle Rockets
    Pounding Napalm
    High Lighter
    Flacid Canon
    Visual Mastermind

    Nu mijn vraag: Zien jullie combinaties welke tegelijk geschoten kunnen worden om het een spektakel te maken zonder de aandacht te verliezen? Of is hier echt een project in te zien (visco)?

    Ik hoor jullie input graag!

  16. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    je kan nog een fluitprojectje maken, Raw whistler met return, we like it, pounding napalm.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  17. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  18. #59
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Skies of gold - secret salute - crackling chry 2.0..

  19. Deze gebruiker waardeert jakhal voor het bericht:


  20. #60
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    En bovenstaande combinaties dan achter elkaar of (deels) tegelijk?

Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •