Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 119

Discussie: Vuurwerk ophalen.

  1. #46
    VWC-Lid basje1987's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    252
    Thanks
    156
    373 waarderingen in 128 posts
    tot nu toe 3 bestellingen gedaan.
    06:30 bij Haokan Pijnacker.
    09:00 bij Vuurwerkland Steenbergen in Rotterdam
    11:00 bij Zena/VWT/VM dealer delft

    Verder tussendoor zeker nog even langs de Rijswijkse vuurwerkhal en de Carlton in S'gravenzande en voorderest zien we wel wat de dag brengt.
    Genoeg te doen in ieder geval.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Ik haal de 29ste om 8 uur een kofferbakje vol op in Rotterdam. De 30ste gezellig buurten bij De knallende Ketel in Almere en weer de wagen tot de hoedenplank vol stouwen. In de middag de spullen uit de opslag halen die ik door de loop van het jaar heb verzamelt en dan begint de grote klus, het samenstellen van de projecten. Traditiegetrouw maak ik op de 31ste met mijn dochter een knal mat van zo'n 500 klappers, verdeelt over 10 soorten, die ik bij onze zuiderburen heb verzamelt. Afgezien van het feit dat het lekker knalt is ook leuk om samen te knutselen Daarna begint het lange wachten... Als een klein kind die zich verheugt op een uitstapje, sta ik al om 10 voor 6 met jas en schoen aan bij de deur te wachten met de eerste kratten vol met stook spul.
    Laatst gewijzigd door TotalConfus; 10 november 2016 om 21:44

  3. Deze 2 gebruikers waarderen TotalConfus voor het bericht:


  4. #48
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
    Ik haal de 29ste om 8 uur een kofferbakje vol op in Rotterdam. De 30ste gezellig buurten bij De knallende Ketel in Almere en weer de wagen tot de hoedenplank vol stouwen. In de middag de spullen uit de opslag halen die ik door de loop van het jaar heb verzamelt en dan begint de grote klus, het samenstellen van de projecten. Traditiegetrouw maak ik op de 31ste met mijn dochter een knal mat van zo'n 500 klappers, verdeelt over 10 soorten, die ik bij onze zuiderburen heb verzamelt. Afgezien van het feit dat het lekker knalt is ook leuk om samen te knutselen Daarna begint het lange wachten... Als een klein die zich verheugt op een uitstapje, sta ik al om 10 voor 6 met jas en schoen aan bij de deur te wachten met de eerste kratten vol met stook spul.
    leuk een dochter die van vuurwerk houd ! hoor je niet vaak die van mij is pas 3 maar wie weet ooit

  5. Deze gebruiker waardeert vuurwerkduiven voor het bericht:


  6. #49
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    waarom zou je om 5:30 in leeuwarden willen zijn gerrit opent pas om 6 uur
    Klopt, dan kan ik gelijk in één keer door Kuiper, omdat ik dat anders niet red.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    leuk een dochter die van vuurwerk houd ! hoor je niet vaak die van mij is pas 3 maar wie weet ooit
    Mijn oudste dochter is nu 7. De laatste 4 maanden van het jaar gaat het hier alleen maar over vuurwerk, dus ze weet niet anders. Alles wat ik aanschaf zoek ik op op youtube. Van deze filmpjes maak ik dan playlisten. Samen gaan we dan net zo lang puzzelen tot alles op schiet volgorde staat. aangezien er om de paar dagen wel een cake of box bij komt, is dit aardig vol te houden tot de jaarwisseling. Ik ben trouwens vroeg begonnen met het dochter knutselen. Zodra ze een tyrapje aan kon trekken was ze van de partij. Nu wat jaren later is haar spanningsboog iets langer als het intro liedje van sesamstraat, dus kunnen we ook wat grotere projecten aan. Trouwens de grootste uitdaging van het verhaal is om je vrouw er van te overtuigen dat het veilig is.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen TotalConfus voor het bericht:


  9. #51
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    De 29ste Ga ik om 05:30 richting valk en dan weer na huis uitstallen en nog even na duitsland en dan na huis en alles sorteren en kijken en kijken en nog eens kijken

  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
    De 29ste Ga ik om 05:30 richting valk en dan weer na huis uitstallen en nog even na duitsland en dan na huis en alles sorteren en kijken en kijken en nog eens kijken
    Maak je dan ook alvast alle lontjes vrij? Of ben de enige met die tik.

  11. Deze gebruiker waardeert TotalConfus voor het bericht:


  12. #53
    VWC-Lid Potige_smurf's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 november 2011
    Locatie
    Het wijze oosten.
    Berichten
    314
    Thanks
    212
    167 waarderingen in 118 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Klopt, dan kan ik gelijk in één keer door Kuiper, omdat ik dat anders niet red.
    Dan zie ik je wel in Leeuwarden.Misschien dat ik je wel helpen moet.
    Laatst gewijzigd door Potige_smurf; 10 november 2016 om 22:12

  13. Deze gebruiker waardeert Potige_smurf voor het bericht:


  14. #54
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
    Maak je dan ook alvast alle lontjes vrij? Of ben de enige met die tik.
    Je bent zeker niet de enige met die afwijking...

  15. #55
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    29e 06.45 bij Haokan in Pijnacker en de 31e tussen 07.00 en 08.00 bij Valk. Verder nog niets vast. In ieder geval ook nog even naar Dumpshop Tomcat in Tiel (VWT/Broekhoff/Proline). Lekker veel kilometers maken met Top2000 op de radio.

  16. #56
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TotalConfus Bekijk bericht
    Mijn oudste dochter is nu 7. De laatste 4 maanden van het jaar gaat het hier alleen maar over vuurwerk, dus ze weet niet anders. Alles wat ik aanschaf zoek ik op op youtube. Van deze filmpjes maak ik dan playlisten. Samen gaan we dan net zo lang puzzelen tot alles op schiet volgorde staat. aangezien er om de paar dagen wel een cake of box bij komt, is dit aardig vol te houden tot de jaarwisseling. Ik ben trouwens vroeg begonnen met het dochter knutselen. Zodra ze een tyrapje aan kon trekken was ze van de partij. Nu wat jaren later is haar spanningsboog iets langer als het intro liedje van sesamstraat, dus kunnen we ook wat grotere projecten aan. Trouwens de grootste uitdaging van het verhaal is om je vrouw er van te overtuigen dat het veilig is.
    Leuk hoor ! mijn oudste zoontje is 5 maar zelf afsteken doen we nog niet mijn vriendin vind het ook allemaal maar niks dat vuurwerk

  17. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Leuk hoor ! mijn oudste zoontje is 5 maar zelf afsteken doen we nog niet mijn vriendin vind het ook allemaal maar niks dat vuurwerk
    ze gooit hier 24 pakken knalerwten rond je oren, zodat je bijna het grind loopt kauwen wat er in zit Wat confetti poppers en sterretjes. Samen steken we nog een paar knetterlinten en wat andere uitermate saaie Cat1 zooi af. (zonde eigenlijk van je beschikbare stooktijd) maar alles voor de kids. Het volledig zelfstandig afsteken schuif ik nog ieder jaar een jaartje vooruit, omdat ze nog te speels is en het jezelf nooit vergeeft als er iets fout gaat.

  18. #58
    VWC-Lid De Knallende Ketel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2011
    Locatie
    Brasemstraat 10 Almere
    Berichten
    287
    Thanks
    205
    398 waarderingen in 173 posts
    Die van mij is 11 en die begon een paar jaar geleden al aan de hand van haar grote broer. Maar ja die ziet sinds haar geboorte ook niks anders. Ze is wel uitermate voorzichtig naar mijn voorbeeld. Op een gegeven moment werd het zo vanzelfsprekend en waren opeens alle vuurpijlen op. Madam was even bezig geweest. het plezier ging er van af toen ze drie jaar geleden mee was naar Adelfia. Dat geweld was haar net even teveel. Toen er ook nog eens in het veld wat explodeerde en papa was daar een beetje te dicht in de buurt, toen was ze daarna een paar jaar genezen. Pas afgelopen jaar kwam ze weer naar buiten en ging ze zelf weer voorzichtig aan de gang. Eerlijk gezegd vind ik het prima.... hoe voorzichtiger hoe beter.
    Vuurwerk voor liefhebbers!

  19. Deze gebruiker waardeert De Knallende Ketel voor het bericht:


  20. #59
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Dit is voor mij de planning voor dit jaar:

    07:00: Robin Hood Vuurwerk Apeldoorn
    07:00: HMK
    08:00: Meijerink
    09:00: Intratuin Apeldoorn
    10:00: Jan van de Kamp
    11:00: Ed Raket Apeldoorn
    12:00: Groenrijk Apeldoorn


  21. Deze 2 gebruikers waarderen RickGAE voor het bericht:


  22. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    1
    38 waarderingen in 11 posts
    Eerste verkoopdag, ook omdat ik dat fijn vind, maar vooral omdat ik beetje verplicht word door de winkel zelf (#freakacties)

Pagina 4 van 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •