Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk ophalen.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk ophalen.

    De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Het liefst op de 29e of in het geval als er een zondag tussen zit de 28e.
    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      #3
      Meestal haal ik het vuurwerk op de eerste verkoopdag, de 29ste of anders op de 28ste als er een zondag tussen zit. Wel redelijk vroeg in de ochtend omdat het dan niet zo heel erg druk is bij de diverse vuurwerkverkooppunten in onze regio.

      Comment


        #4
        zsm als mogelijk en alles op de eerste dag. en als er dan iets niet is, rij ik nog wel een x. Moet gewoon hebben wat ik besteld heb, tenzij er echt een geweldige vervanger tegenover staat.

        Comment


          #5
          1e dag wil ik het toch wel hebben. En dan in de loop van de dag. Heb nu 2 bestellingen staan die ik snachts moet halen. Heel irritant maarja was niet anders via die winkels.

          Comment


            #6
            Hoe eerder hoe beter, dus altijd de eerste dag.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Het meeste vuurwerk heb ik al voor de laatste drie dagen van het jaar,dus maakt het mij niet zoveel uit.

              Comment


                #8
                8.00 kevins vuurwerkhal zwolle bestelling

                Daarna na de vuurwerkbaron 1*return of the Phoenix bestelling
                Laatst aangepast door fascinating; 14 November 2016, 18:47.

                Comment


                  #9
                  de 29 en de 30ste heb 2 dagen nodig heb het er wel voor over

                  Comment


                    #10
                    Meestal wil ik op de eerste verkoop dag alles meteen al 's ochtends hebben. Vaak sta ik zelfs voor een winkel te wachten tot die open gaat. (komt waarschijnlijk ook omdat ik een ochtend mens ben)

                    Comment


                      #11
                      bijna altijd 1ste dag. heb natuurlijk wel minimaal 48 uur nodig om na de collectie te staren en daarna een maand om die kater weg te werken vam het mooie spul en geld wat weg is xD

                      Comment


                        #12
                        Zelf neem ik altijd de eerste dag van verkoopdagen vrij. Ik ben geen freak die om 0:00 bij het verkooppunt staat. Maar wel rond 8 uur. En dan tot de middag bestellingen ophalen Door heel Nederland. Dan de helft van de middag en avond over om alles uit te pakken en projecten te maken. Dit jaar de eerste bestelling om 8 uur ophalen in Groningen. 180km rijden. Dus vroeg uit bed.

                        Comment


                          #13
                          Zo vroeg mogelijk natuurlijk! Qua tijd het liefst 's-morgens, maar dat is aan het verkooppunt. Vorig jaar moest ik 7uur bij Kuiper zijn, verwacht dit jaar weer. Heb de tijd wel nodig om diverse dingen door te lonten!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Eerst om 00:00 bij Groningen outlet het eerste deel ophalen, smorgens rond een uur of 9 de rest halen bij de lokale dealers en in de midden nog ff langs Duitsland, einde van de middag alles ff uitstallen/foto's maken en idd 48uur er naar staren en alles minimaal 10x verplaatsen

                            Comment


                              #15
                              Ik vind dit toch wel ''het'' sfeertje hebben om je vuurwerk op te halen lekker in de auto richting de winkels.. neuzen in de winkels terwijl je wacht op je bestelling en thuis alles neerzetten en foto`s maken! Ik kan niet wachten!!
                              Alles zal zijn op de 29ste:
                              Wij gaan `s nachts naar Orthen
                              tussen 9 en 11 naar Steenbergen in Rotterdam
                              En waarschijnlijk nog naar Breda vuurwerk

                              Comment

                              Working...
                              X