Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 91
  1. #61
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Ik voel me inmiddels weer wat beter, maar toch nog verdrietig.
    Een zwaar jaar gehad en helaas ook niet zo'n beste jaarwisseling.

    Het begon allemaal vrij redelijk om 18.00.
    Projectje viel 3x stil en even later brak ik ook nog de antenne van de afstandsbediening

    Chemical Box vond ik mega goed, voor mij de top cakebox van de avond maarja dat was ook de enige die ik heb kunnen schieten. Om 20.00 kon je een 25 meter omhoog kijken en daarna zag je niks meer.

    Mijn vismaat geeft totaal niks om vuurwerk, maar het is een Duitser dus eten doet ie graag.
    Samen uurke of twee lekker zitten gourmetten en om 0.00 naar buiten gegaan.

    40 minuten staan filmen (deze film zal ik nog plaatsen), had al snel gezien dat afsteken geen zin meer had. Klote mist !
    Wachten, wachten, 01.00 , 01.45, alles nog steeds potdicht. Alles boven de 20 meter hoogte was onzichtbaar op flitsen na.

    Bakske koffie op en naar huis waar ff alles eruit kwam. Wat een gek gevoel is dat, kun je toch zien wat voor impact zoiets heeft. Bedankt nog voor alle steun vannacht.

    Ik wens jullie allemaal het allerbeste en een goed en gezond 2017

    Hoop op wat meer geluk dit jaar.

  2. Deze 7 gebruikers waarderen Thunderboy voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Toch wel brak gevoel maar qua vuurwerk topdag gehad, alles was goed geen haperingen met doorlontbakken op een klein accefietje na dan en jammer dat t beetje mistig werd. Nu weer opnieuw alles verzinnen voor een mooi showtje aankomend jaar. We hebben er weer zin in, en ach wat is een jaar dat is toch zo weer voorbij als we maar gezond blijven. T allerbelangrijkste de beste wensen aan een ieder...

  4. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  5. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    heerlijk oud en nieuw gehad. Pangu boxen waren top, legendary 112 was top.
    Screw was donders irritant. Al met al een prima jaarwisseling. Geen problemen gehad. De mist was verdreven door de wind en die wind ging om iets voor 12 liggen. dus het was gewoon perfect.
    Vandaag beetje uitslapen en nu darten kijken. Leuk, leuk..
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 december 2009
    Berichten
    110
    Thanks
    6
    44 waarderingen in 21 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
    Op gegeven moment niet overwogen om ze te bewaren?
    Jawel om half 3 pas begonnen met verder afschieten. Stond dan wel op een redelijkn afgelegen stuk. Alleen daar kwamen de blauwe vrienden even kijken.

  7. #65
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Vannacht voelde ik me eigenlijk best tevreden, als in, het vuurwerk was weer mooi / buurt weer tevreden / geen gezeik thuis en toch nog een aantal meldingen kunnen rijden. Iedereen was vrolijk.

    Maar vanochtend begon de dag met een aantal overburen die gingen zeiken dat er wat "kruit" op hun auto lag. En dat ik zogenaamd geen rekening hield met een oudere dame, die er helemaal niet was. Enigste punt wat die zeikerd had is dat t op n soort privé terrein is, maar iedereen loopt daar / stookt daar enzovoorts, dus zou een beetje discriminatie zijn als ik hiervoor gezeik krijg. Gingen mijn moeder bedreigen omdat zij de deur open deed. Dus ik heb ze vervolgens eventjes verteld wat ik daar van vond, niet echt op een goede manier. De rest van de dag er last van gehad.

    Verder voel ik me eigenlijk vandaag wel prima. Vergeleken met afgelopen jaren helemaal.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  8. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Heerlijke jaarwisseling! Mist trok weg en weinig wind. Heb nog een paar halve kartonnen over voor volgend jaar en nog wat boxen bewaard. Geen kater dat al je geld in rook ip is

  9. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Berichten
    393
    Thanks
    58
    187 waarderingen in 116 posts
    Beetje voldaan, z'n gevoel van dat was het dan. Maar gelukkig over niet al te lange tijd op vakantie dus kan ik me daar op gaan verheugen.
    ook bekend op avp met de zelfde naam

  10. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Toch wel enigszins teleurgesteld. Voor 00.00 lekker kunnen stoken en zelfs een lekker dinner tussendoor.

    Baal er wel echt van dat het zo mistig was. Tussen 00.15 en 01.30 echt niks gestookt. Daarna nog even maar noodgedwongen moeten stoppen om 02.00. Ruim 20 cakes en 3 cakeboxen over..

    Goed begin voor volgend jaar maar mis toch het voldane gevoel wat ik normaal heb na er weken naar toe geleefd te hebben.

  11. #69
    VWC-Lid mania4u's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2009
    Berichten
    382
    Thanks
    125
    296 waarderingen in 107 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
    Heerlijke jaarwisseling! Mist trok weg en weinig wind. Heb nog een paar halve kartonnen over voor volgend jaar en nog wat boxen bewaard. Geen kater dat al je geld in rook ip is
    Idem hier.

  12. #70
    VWC-Lid Rdam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2014
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    795
    Thanks
    44
    456 waarderingen in 132 posts
    Ik ben straatarm, en heb heel wat over aangezien ik kapot was haha.
    Niet voor herhaling vatbaar oud en nieuw in het drukke Rotterdam Zuid, het liefst aan de rand van de stad zoals altijd!
    Van me schoonfamilie moet ik het maar hebben.
    En omdat we vanaf 18:00 begonnen echt geen o&n gevoel gehad.
    Konden we maar 10 jaar terug in de tijd.

  13. #71
    VWC-Lid Bjarne0406's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2014
    Locatie
    Landsmeer
    Berichten
    2.510
    Thanks
    201
    701 waarderingen in 330 posts
    Heb niet echt het idee gehad dat het al o&n is geweest. Voelt nog alsof het de 30ste is, aangezien ik nauwelijks wat heb gestookt en ook eigenlijk niks van andere heb gezien. Beetje k*t wel. Weer een jaar wachten....
    Ga de aankomende dagen wel af en toe een cakeje de lucht in jagen om toch een beetje op te maken, want anders past niet alles erbij op zolder

  14. Deze gebruiker waardeert Bjarne0406 voor het bericht:

    3xh

  15. #72
    VWC-Lid Rocket-freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    87
    Thanks
    26
    233 waarderingen in 50 posts
    Geen dip, zeer leuke jaarwisseling gehad maar weerkundig gemende gevoelens. Een uitleg is wel op zijn plaats.

    Leuke jaarwisseling gehad. Vriendin die tevens gek is op vuurwerk van 18:00 tot 03:00 met een glimlach zien stoken. Groot deel van de avond met een groep wezen stoken met muziek, eten en drinken. Gewoon een fijne goede sfeer, zoals het hoort. Enkel jammer dat de mist vanaf 00:00 de boel goed om zeep wist te helpen. Na 3 cakes met onze groep gekozen om het stoken in zijn geheel te stoppen tot de zichtcondities beter waren. rond 01:00 was dit enigzins het geval en hebben wij er wat boxen + een show doorheen gejaagd, na afloop nog diverse losse cakes, met name 30mm spul.

    Ps ieder nadeel heeft tevens zijn voordeel. Dat er kans was op mist had ik ingecalculeerd. Aangezien ik laserist ben heb ik een van mijn lasers opgebouwd in de garage van onze stooklocatie, zo'n 20 meter verder op de straat was het prima tijd verdoen in de tijd dat de mist te dik was om fatsoenlijk te stoken.


  16. Deze 4 gebruikers waarderen Rocket-freak voor het bericht:


  17. #73
    VWC-Lid kapiteinkonijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2010
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    600
    Thanks
    424
    427 waarderingen in 157 posts
    Gister om deze tijd.... Nee grapje, voel me prima. Dik tevreden over gister. Met 230 euro ongeveer toch hartstikke mooi gestookt met als publiek een man of 20 in de straat die allemaal juichend toe keken(: alle cakes en de box gingen naar verwachting of waren boven verwachting!

  18. #74
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Een heerlijke dag gehad, alleen vroeg in de morgen en vroeg in de avond beetje mist gehad, maar na 18:00 eigelijk vrij weinig tot geen mist je kon alle cakes goed zien ook alles om ons heen kon je goed zien, alles was perfect in mijn ogen over de gehele dag heb me zeer goed vermaakt en voor het eerst sinds jaren alles weten op te maken

  19. #75
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Een voldaan gevoel! Geen last gehad van mist, alleen wel een kwartiertje wat spetters om 00:00. Voor de rest zijn alle boxen goed gegaan, en heb ik 97% gewoon weg kunnen schieten. Bovendien heb ik alles goed gefilmd, en staat er nu een mooie compilatie online!
    Zonder respect geen vuurwerk.

Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •