Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 91
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Moeilijkste tijd van het jaar. Na het opruimen zak ik altijd in een soort depressie aangezien op 1 januari het wachten op de volgende jaarwisseling het langst duurt....

  2. #32
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Nu zal 2 januari ook weer ff apart zijn, meteen aan de bak haha.
    Maar 1 januari is altijd nagenieten, kalm aan, beetje familie afgaan en in de avond bedenken wat je 24 uur eerder ongeveer aan het doen was.

    En stiekem is de koopdrang enorm, liefst zet je alles wat dik was alweer vast bij de winkels.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. #33
    VWC-Lid meester J.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2014
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    551
    Thanks
    200
    534 waarderingen in 183 posts
    natuurlijk voel je je leeg nadat alles voorbij is, gelukkig ben ik nog wel eventjes 1,2 weken zoet na oud en nieuw

  4. #34
    VWC-Lid lange's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    314
    Thanks
    86
    315 waarderingen in 68 posts
    ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lange Bekijk bericht
    ik voel me ook altijd kloten op 1 januari. Het eerste wat ik doe is kijken naar de overblijfselen van een geweldige dag. Daarna leegte, het besef dat je weer een jaar moet wachten
    Er bestaat gelukkig ook nog zoiets als 'polen' en 'fallas'

  6. #36
    VWC-Lid vpyrofan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2014
    Berichten
    204
    Thanks
    83
    292 waarderingen in 90 posts
    Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
    Stookverslaafde

  7. Deze gebruiker waardeert vpyrofan voor het bericht:


  8. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Voel me altijd voldaan. Ik heb naast vuurwerk nog een grote hobby, ga me dan weer daar op richten.

  9. #38
    VWC-Lid Pyrowork's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 oktober 2012
    Berichten
    347
    Thanks
    506
    235 waarderingen in 115 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
    Van de leukste naar de stomste dag van het jaar... Bizar gevoel als dat besef er komt dat het over is en je er niks meer aan kunt veranderen. Dit jaar al helemaal met een proefwerk week meteen na de kerstvakantie... Dat maakt het ook anders dan vroeger, toen ik alleen nog uitkeek naar die ene dag in het jaar, maar ik me nu al weer de telleurstelling van de dagen daarna besef.
    Of je bekijkt het zoals ik doe (heb een tentamen de dinsdag als de kerstvakantie eindigt - ja ik ben nog lucky die kerstvakantie heeft ^^): Intens genieten met kerst en leven naar de 31e, en vanaf 1 januari ga ik gewoon keihard knallen, lekker het nieuwe jaar in pompen. Heerlijk man!

  10. #39
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.

  11. #40
    VWC-Lid simmien's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2014
    Berichten
    990
    Thanks
    2.140
    704 waarderingen in 314 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.
    Daar kan ik in komen. Het heeft ook wel iets magisch. 1 dag per jaar "mag" het. Je leeft er eigenlijk naartoe, zelfde als een vakantie oid. Stel dat je 365 dagen per jaar mag stoken dan is dat magische er van af.

  12. Deze 3 gebruikers waarderen simmien voor het bericht:


  13. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2015
    Berichten
    116
    Thanks
    25
    12 waarderingen in 12 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik zal één van de weinigen zijn, maar ik vind het juist totaal niet erg dat vuurwerk even niet meer aan de orde is. Ik vind oud en nieuw fantastisch, maar voor mij persoonlijk is die een enkele dag in het jaar voldoende. Nu ben ik niet van het klein spul en draait het bij mij (normaal gesproken) vooral om de 12 uur 'show'. Als iedereen genoten heeft, kan ik er weer een jaar op teren.
    Ben het helemaal met je eens. Als ik het hele jaar mag stoken wordt het minder leuk. Ik word er ook niet depressief van en als je echt nog wilt dan kun je altijd nog naar België of een pakketje bestellen.

  14. Deze gebruiker waardeert pyroguy2000 voor het bericht:


  15. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    628
    Thanks
    505
    271 waarderingen in 98 posts
    Weer last van de gebruikelijke dip :(

  16. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 oktober 2015
    Berichten
    362
    Thanks
    461
    132 waarderingen in 84 posts
    Ook last van de dip. Heb volgende week tentamens dus heb deze weken wel genoeg afleiding waarschijnlijk maar toch is het even weer dat kale gevoel

  17. Deze gebruiker waardeert zlotka voor het bericht:


  18. #44
    VWC-Lid ATF's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 december 2013
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    892
    Thanks
    728
    440 waarderingen in 253 posts
    Voel me top. Was echt super leuk en kijk weer uit naar dit jaar!

  19. #45
    VWC-Lid San71's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2016
    Berichten
    1.034
    Thanks
    3.767
    1.122 waarderingen in 477 posts
    Lekker chill en voldaan hier. De rest van het jaar is er nog genoeg gelegenheid om te dippen en te stressen.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •