Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 241
  1. #16
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Ik zat al een tijdje te wachten op de openingsaanbieding van vuurwerkmania om de op het beeldmateriaal geweldige bad #ass box te bestellen. De aanbieding staat inmiddels online en voldoet aan de verwachtingen. Nu overweeg ik een tweede cakebox van vuurwerkmania, maar twijfel ik welke ik wil bestellen.

    1: 1,2' spinning tail to multicolor Multicolor is wel een van mijn favorieten, echter heeft deze box weinig variatie en is hij relatief duur.

    2: Rebellious rocker Ziet er erg goed en mooi gevarieerd uit. Heb echter wel mijn twijfels of deze bak echt zo goed gaat presteren met 1700 gram verdeeld over 6 cakes.

    3: Rumble in the jungle Zeker met de openingsaanbieding is de prijs erg scherp. Qua prijs/kwaliteit is dit wellicht de beste optie, 2 van de 4 cakes kunnen me echter niet echt bekoren in tegenstelling tot de andere 2 cakes.


    Lastig. Ga ik voor het kleinere broertje van de Cruel Traction (zo zie ik de rebellious rocker), de geweldige prijs-kwaliteitverhouding van de rumble in the jungle en neem ik de in mijn ogen iets mindere cakes voor lief, of moet ik gaan voor de in mijn ogen super mooie multicolor met de iets ongunstigere prijs-kwaliteitverhouding en mindere afwisseling?
    Zo op de films is de rebbelious rocker de beste keuze hele mooi bak maar goed ik weet niet hoe die gaat uitpakken met dat kruitgewicht.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  2. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Door die 30% regeling bij Vuurwerkmania, zijn de meeste cakeboxen voor een prachtige prijs te bestellen.

  4. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    321 waarderingen in 82 posts
    Bedankt voor het advies!

    Ik heb er zelf ook nog even goed naar gekeken en kwam tot de conclusie dat ik wel een groot liefhebber ben van mooie multicolor cakes. (Bijv. lights of heaven 2.0 van evo) De spinning tail to multicolor lijkt me hiervan de best uitgewerkte die op dit moment legaal verkrijgbaar is in Nederland en dus ga ik deze aanschaffen. Wellicht ga ik de cakes tussen andere cakes zetten omdat ze dus wel hetzelfde zijn.

    Jullie raden allemaal de rebellious rocker aan en ik overweeg deze toch ook aan te schaffen. Ik heb geen super hoog budget en dus moet ik dan weer een lastige keuze maken. En dus moet ik kiezen uit:

    1: -Rebellious rocker. Ziet er op filmpjes top uit, heeft nog niks in de straat bewezen. Wel een gok omdat er voor deze prijs veel mooie producten te koop zijn.

    2: -Karton cruelty. Dit is natuurlijk een topcake. Ik ga alleen geen enorme show schieten en dus is 8x misschien overkill.

    3: -Karton big 19. 12 Goede cakes voor een mooie prijs. Mooi voor de kwantiteit en een erg goede prijs/kwaliteitverhouding. Nadeel is wel dat deze cakes, hoewel gewoon goed, net niet speciaal genoeg zijn om na 00:00 in een showtje te schieten.

  6. #19
    VWC-Lid paulus01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Berichten
    1.335
    Thanks
    601
    980 waarderingen in 535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Bedankt voor het advies!

    Ik heb er zelf ook nog even goed naar gekeken en kwam tot de conclusie dat ik wel een groot liefhebber ben van mooie multicolor cakes. (Bijv. lights of heaven 2.0 van evo) De spinning tail to multicWaolor lijkt me hiervan de best uitgewerkte die op dit moment legaal verkrijgbaar is in Nederland en dus ga ik deze aanschaffen. Wellicht ga ik de cakes tussen andere cakes zetten omdat ze dus wel hetzelfde zijn.

    Jullie raden allemaal de rebellious rocker aan en ik overweeg deze toch ook aan te schaffen. Ik heb geen super hoog budget en dus moet ik dan weer een lastige keuze maken. En dus moet ik kiezen uit:

    1: -Rebellious rocker. Ziet er op filmpjes top uit, heeft nog niks in de straat bewezen. Wel een gok omdat er voor deze prijs veel mooie producten te koop zijn.

    2: -Karton cruelty. Dit is natuurlijk een topcake. Ik ga alleen geen enorme show schieten en dus is 8x misschien overkill.

    3: -Karton big 19. 12 Goede cakes voor een mooie prijs. Mooi voor de kwantiteit en een erg goede prijs/kwaliteitverhouding. Nadeel is wel dat deze cakes, hoewel gewoon goed, net niet speciaal genoeg zijn om na 00:00 in een showtje te schieten.
    Wat is je budget als ik vragen mag en hoeveel is er nog beschikbaar?
    Karton big 19 is leuk als je los lang cakes wil schieten, wil je een show doen heb je er eigenlijk alleen per karton iets aan.
    Zelf vind ik de effectgrootte voor het geld ok, maar hopelijk heb je geen freak buurman, want dan sta je naar zijn vuurwerk te kijken ipv je eigen.

    Cruelty is dik en veel dikker dan dat is er niet, maar een karton? Met een beperkt budget zou ik geen karton nemen. Ik weet ook niet voor welke prijs je het kunt krijgen, betaal je de volle mep dan zou ik goed nadenken of dat het wel moet zijn.

    De cakebox...tja...12 gram per schot is wel weinig voor deze effecten...

    Begin eens met je budget, wat je wil doen (show of gewoon stoken) en hoe laat.....

  7. Deze gebruiker waardeert paulus01 voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    321 waarderingen in 82 posts
    Ik ben van plan om voor 00:00 een showtje (voor zover ik mijn kleinschalige projectje zo mag noemen) in elkaar te zetten met veel heldere kleuren. Op zit moment ga ik daarvoor zeker gebruiken:

    -Bad #ss box (Geisha)
    -1,2" spinning tail to multicolor (Geisha)
    -Cruel traction (Wolff)

    Dit wil ik aanvullen voor in totaal zo'n €125,- in de voorverkoop.

    Ik dacht met het karton Cruelty: Openen met 2x cruelty, de bovengenoemde boxen en vervolgens 4x cruelty tegelijk als finale. (De andere 2 zijn dan voor vroeger op de avond)

    Ik zou de rebellious rocker ook kunnen invoegen, dan heb ik ook nog ruimte voor 1 a 2x cruelty los. Maar zoals gezegd ben ik bang dat deze box een maatje te klein is gezien de kruitlading per schot.

    Een karton big 19 zou grotendeels voor vroeger op de avond zijn. In dat geval zou kwantiteit even voor kwaliteit gaan. Alhoewel het prima cakes zijn verder.

  9. #21
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Big19 kwantiteit?Daar ben ik het echt niet mee eens zeer mooie uitwerking en ronde boeketten plus het zijn 30mm cakes.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  10. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ik heb afgelopen jaar de Red Club van Vuurwerkmania gehad en was onder de indruk van de heldere rode kleuren. Met de 30% regeling heb je hem voor 13,30 euro. Is dit een toevoeging voor je project? In de topic van Vuurwerkcrew "Red Club" staan diverse filmpjes, dat ze per 2 geschoten worden. Dit ziet er best indrukwekkend uit een knalrode hemel.

  11. Deze gebruiker waardeert Robbert28 voor het bericht:


  12. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    321 waarderingen in 82 posts
    Bedankt voor de tip. Ik ga mijn bestelling echter plaatsten bij een 'pick-up dealer', daar is het niet mogelijk om de red club te bestellen. Ik heb nog even gekeken om er voor om te rijden en een panda assortiment erbij te bestellen, dan dacht ik gelijk een 'halve big 19' te hebben. Afgaande op de ervaringen over dit assortiment zijn die cakes van een aanmerkelijk lagere kwaliteit.

    Verder komt de red club uit dezelfde lijn als de scar en de rebel die ik vorig jaar had. En die vielen me toch een beetje tegen. Dat stuk omrijden vind ik dan niet de moeite waard.

    Aangezien het de laatste dag van de bulk 4-daagse is moet ik toch snel gaan beslissen:

    -Rebellious rocker
    -8x Cruelty
    -Combo van bijv. Rumble in the jungle + trackmania.

    De big 19 laat ik staan. Dit zijn voor het geld uitstekende cakes maar deze spreken me toch niet genoeg aan. Dan maar wat minder afsteken.

  13. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2013
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Hulp gevraagd!

    Ik heb dit jaar een budget van rond de 250,- en wil graag een leuk showtje schieten. Nu zit ik te twijfelen of ik in de openings aanbieding van vuurwerkmania de escape from hell moet bestellen a 140,- ik hou dan nog zo'n 110 over voor de rest. Ik kan ook de cruel traction nemen voor 100,- dan hou ik nog 150 over voor de rest.

    Graag jullie mening!

    Edit: ik heb vrijwel alle dealers in de buurt.

    Gr. Martin

  14. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Persoonlijk vind ik de Cruel traction(2100 gram) een zekerheidje en staat bij menig vuurwerkliefhebbers wel hoog aangeschreven. Anderzijds heb je voor 40 euro meer de Escape from Hell 2x zoveel kruit en meer schoten wat je project ten goede komt.Ik zou voor optie 2 gaan. Ben benieuwd hoe de rest erover denkt;)

  15. #26
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.542 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik de Cruel traction(2100 gram) een zekerheidje en staat bij menig vuurwerkliefhebbers wel hoog aangeschreven. Anderzijds heb je voor 40 euro meer de Escape from Hell 2x zoveel kruit en meer schoten wat je project ten goede komt.Ik zou voor optie 2 gaan. Ben benieuwd hoe de rest erover denkt;)
    Ga dit jaar zelf ook voor weer eens wat anders. Cruel traction nu wel gezien Bad#ss box hier.
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  16. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2013
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Persoonlijk vind ik de Cruel traction(2100 gram) een zekerheidje en staat bij menig vuurwerkliefhebbers wel hoog aangeschreven. Anderzijds heb je voor 40 euro meer de Escape from Hell 2x zoveel kruit en meer schoten wat je project ten goede komt.Ik zou voor optie 2 gaan. Ben benieuwd hoe de rest erover denkt;)
    Tnx voor je reactie! Mijn eigen gevoel gaat ook wat meer richting de escape from hell, maar het blijft spannend, omdat hij zichzelf nog niet echt 'bewezen' heeft.

    Wat zouden jullie ernaast doen? Losse cake's of nog een andere box?

  17. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...e-show-project

    Misschien kun je in deze topic wat inspiratie opdoen

  18. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    321 waarderingen in 82 posts
    Voor de bulk 3-daagse moet ik nog even snel beslissen of ik de 'rumble in the jungle' er nog bij ga nemen. 2 Cakes spreken me erg aan, 2 spreken me minder aan. Met de kortingsactie betaal je nu zo'n €70,- voor 1750 gram. Wel een erg scherpe prijs, de gok maar gewoon wagen?

    Mooie box, maar prijs/kwaliteit zou wel de doorslag geven. De bas #ss box en de spinning tail to multicolor spreken me qua uitwerkingen veel meer aan.

    De rebellious rocker ga ik toch niet nemen. Met korting betaal je dan nog €100,- en voor dat bedrag zijn er veel toppers te koop die zich wel bewezen hebben.

  19. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    321 waarderingen in 82 posts
    Ik heb er nog even goed over nagedacht en toen zag ik dat bij de normale dealer de 'green tail to purple star' te koop was. Dit lijkt me de ideale finalebak voor mijn kleurenshowtje en dus ga ik bij 2 verschillende dealers een bestelling ophalen. Uiteindelijk gekozen voor de opties die per cake duurder zijn, maar wel kwalitatief erg goed volgens mij.

Pagina 2 van 17 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •