Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 241
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

    Kom je er niet alleen uit, of heb je de keuze uit te veel vuurwerk waardoor je de bomen door het bos niet meer kan zien ? Op vuurwerkcrew zitten veel leden die een steentje bij willen dragen aan iedereen die hier mee hulp nodig heeft. Samen hebben we genoeg ervaring, samen staan we sterk.

    Mocht je er niet uit komen dan is het hier mogelijk om te vragen.

    Het is niet de bedoeling om specifiek te gaan vragen om 1 product, zo goed als alle producten hebben een eigen topic op het forum dus kunnen daar ook vragen gesteld worden. Producten vergelijken mag dus wel, maar houd het simpel.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. #2
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.214
    Thanks
    5.534
    6.572 waarderingen in 2.725 posts
    Ik zit met een dilemma: ik wil sowieso bij Vwland Stb een bestelling doen maar ook bij haokanvuurwerk alleen bij haokan moet ik voor minimaal 50 euro bestellen en wat ik daar op het oog had komt bij elkaar niet aan die 50 euro, zal ik gewoon alleen bij Vwland Stb bestellen en kijken of ik daar later nog wat leuks bij kan bestellen.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik ben opzoek naar een mooie cakebox;

    - Budget: +- 80euro
    - Collecties: voorkeur Zena en/of Lesli
    - Effecten: nette boeketten/palmen, niet te langzaam, diversiteit in kleuren/effecten.

    Opties die me aardig leken:
    1) Uberblitz? -> Veelzijdig & I- en Fan-shape, maar verder weinig info/reacties hierover.
    2) Donnerblitz? -> Lijkt een prima (budget)box, maar kan ook hier weinig over vinden.
    3) Zena Mayhem? -> Niet snel. Bovendien in uitverkoop zo’n 50% goedkoper, twijfel om volle prijs te betalen.
    4) Zena Triumph + extra? -> Prachtig, maar kort & enkel 2 potten. Voorkeur heeft 3-4 stuks
    5) Kracherblitz + extra? -> Kleine effecten & veel hetzelfde (in salvo’s)

    Wat zouden jullie aanraden? En indien ‘t beter is voor losse dikke potten te gaan, welke?

  4. #4
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Probeer anders de zena Cakebox. volgens mij kan je die ongeveer voor 80 wel ergens oppikken ;)

    Een vraag van mijn kant. Bad Ass box van vw mania of de CT van Wolf?

  5. #5
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Kijk anders ergens rond of je voor rond dat bedrag een 6 x 19 schots assortiment kunt krijgen.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2015
    Berichten
    1.122
    Thanks
    958
    633 waarderingen in 323 posts
    Ik twijfel tussen de zena Colourbox of de Zena Cakebox. Graag jullie advies en ervaringen.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Ik zit met een budget rond de 300 euro met toegang tot Vuurwerktotaal, Zena en Vuurwerkmania.
    Heb vorig jaar onder andere deze toppers gehad: zena cakebox, triumph, golden box, Massive.
    Maar wil toch wel graag wat nieuws/anders, dus hebben jullie tips of aanraders?

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen de zena Colourbox of de Zena Cakebox. Graag jullie advies en ervaringen.
    De Zena cake box vond ik een hele mooie, heb hem vorig jaar gehad en hij bleef in mijn ogen maar door gaan en ook grote boeketten. Zena colorbox heb ik geen ervaring mee.
    https://www.youtube.com/watch?v=H-SXvc_lENo

  9. Deze gebruiker waardeert Joppiesaus voor het bericht:


  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Ik twijfel tussen de zena Colourbox of de Zena Cakebox. Graag jullie advies en ervaringen.
    Duidelijk de Zena Cakebox dan, heb je gewoon meer (variatie in effecten/schoten/etc)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Probeer anders de zena Cakebox. volgens mij kan je die ongeveer voor 80 wel ergens oppikken ;)

    Een vraag van mijn kant. Bad Ass box van vw mania of de CT van Wolf?
    Hoewel het aantrekkelijk is met 30% korting bij vwmania te bestellen, zou ik toch voor de Cruel Traction gaan - heb je gegarandeerd een goede box!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielsvBest Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar een mooie cakebox;

    - Budget: +- 80euro
    - Collecties: voorkeur Zena en/of Lesli
    - Effecten: nette boeketten/palmen, niet te langzaam, diversiteit in kleuren/effecten.

    Opties die me aardig leken:
    1) Uberblitz? -> Veelzijdig & I- en Fan-shape, maar verder weinig info/reacties hierover.
    2) Donnerblitz? -> Lijkt een prima (budget)box, maar kan ook hier weinig over vinden.
    3) Zena Mayhem? -> Niet snel. Bovendien in uitverkoop zo’n 50% goedkoper, twijfel om volle prijs te betalen.
    4) Zena Triumph + extra? -> Prachtig, maar kort & enkel 2 potten. Voorkeur heeft 3-4 stuks
    5) Kracherblitz + extra? -> Kleine effecten & veel hetzelfde (in salvo’s)

    Wat zouden jullie aanraden? En indien ‘t beter is voor losse dikke potten te gaan, welke?
    Verder lijkt de Zena Cakebox enkel nog voor +-100E te verkrijgen en dus geen optie. Nog andere suggesties?

  11. Deze gebruiker waardeert NielsvBest voor het bericht:


  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielsvBest Bekijk bericht
    Ik ben opzoek naar een mooie cakebox;

    - Budget: +- 80euro
    - Collecties: voorkeur Zena en/of Lesli
    - Effecten: nette boeketten/palmen, niet te langzaam, diversiteit in kleuren/effecten.

    Opties die me aardig leken:
    1) Uberblitz? -> Veelzijdig & I- en Fan-shape, maar verder weinig info/reacties hierover.
    2) Donnerblitz? -> Lijkt een prima (budget)box, maar kan ook hier weinig over vinden.
    3) Zena Mayhem? -> Niet snel. Bovendien in uitverkoop zo’n 50% goedkoper, twijfel om volle prijs te betalen.
    4) Zena Triumph + extra? -> Prachtig, maar kort & enkel 2 potten. Voorkeur heeft 3-4 stuks
    5) Kracherblitz + extra? -> Kleine effecten & veel hetzelfde (in salvo’s)

    Wat zouden jullie aanraden? En indien ‘t beter is voor losse dikke potten te gaan, welke?
    Heb zelf ook triumph en mayhem gehad en vond ze allebei erg mooi. Zoals je zelf al zei duurt de triumph wat kort en is de mayhem wat langzamer.
    Maar ik vind de mayhem wel een erg mooie en gevarieerde box, veel effecten en doordat hij net wat langzamer is kan je wer wel de volle 2 minuten van genieten. Hij is overigens erg kleurrijk wat ik prachtig vond.

  13. Deze gebruiker waardeert Joppiesaus voor het bericht:


  14. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Heb zelf ook triumph en mayhem gehad en vond ze allebei erg mooi. Zoals je zelf al zei duurt de triumph wat kort en is de mayhem wat langzamer.
    Maar ik vind de mayhem wel een erg mooie en gevarieerde box, veel effecten en doordat hij net wat langzamer is kan je wer wel de volle 2 minuten van genieten. Hij is overigens erg kleurrijk wat ik prachtig vond.
    De Mayhem vind ik toch wat minder, maar je overtuigd me wel vd Triumph; gevarieerd & snel!

    Brengt mijn opties voor +-80euro bij Zena inmiddels terug naar:
    1) Uberblitz (of eventueel Donnerblitz)
    2) Zena Triumph + Pyro's Delight (voor extra goud/crackling)

    Voor directe verglijking (zelfde stoker) van Uberblitz vs Zena Triumph zie:
    https://youtu.be/T8TKxrdE7nU & https://youtu.be/_oIVrXVUk2Y
    Daarin doen de bloem-grootte, kleuren en effecten vd 'blitz' niet onder voor de 'Triumph'?

  15. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielsvBest Bekijk bericht
    De Mayhem vind ik toch wat minder, maar je overtuigd me wel vd Triumph; gevarieerd & snel!

    Brengt mijn opties voor +-80euro bij Zena inmiddels terug naar:
    1) Uberblitz (of eventueel Donnerblitz)
    2) Zena Triumph + Pyro's Delight (voor extra goud/crackling)

    Voor directe verglijking (zelfde stoker) van Uberblitz vs Zena Triumph zie:
    https://youtu.be/T8TKxrdE7nU & https://youtu.be/_oIVrXVUk2Y
    Daarin doen de bloem-grootte, kleuren en effecten vd 'blitz' niet onder voor de 'Triumph'?
    Ik denk dat ik dit jaar ook de uberblitz neem.
    Maar die triumph en pyro combo is ook zeker een hele mooie keuze.
    Hier mijn ervaring met de triumph, oordeel zelf maar. Ik had er nog een hallicunator tussen gezet en matrix erachter.
    https://www.youtube.com/watch?v=0E0gpJEwZjM

  16. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Ik zat al een tijdje te wachten op de openingsaanbieding van vuurwerkmania om de op het beeldmateriaal geweldige bad #ass box te bestellen. De aanbieding staat inmiddels online en voldoet aan de verwachtingen. Nu overweeg ik een tweede cakebox van vuurwerkmania, maar twijfel ik welke ik wil bestellen.

    1: 1,2' spinning tail to multicolor Multicolor is wel een van mijn favorieten, echter heeft deze box weinig variatie en is hij relatief duur.

    2: Rebellious rocker Ziet er erg goed en mooi gevarieerd uit. Heb echter wel mijn twijfels of deze bak echt zo goed gaat presteren met 1700 gram verdeeld over 6 cakes.

    3: Rumble in the jungle Zeker met de openingsaanbieding is de prijs erg scherp. Qua prijs/kwaliteit is dit wellicht de beste optie, 2 van de 4 cakes kunnen me echter niet echt bekoren in tegenstelling tot de andere 2 cakes.


    Lastig. Ga ik voor het kleinere broertje van de Cruel Traction (zo zie ik de rebellious rocker), de geweldige prijs-kwaliteitverhouding van de rumble in the jungle en neem ik de in mijn ogen iets mindere cakes voor lief, of moet ik gaan voor de in mijn ogen super mooie multicolor met de iets ongunstigere prijs-kwaliteitverhouding en mindere afwisseling?

  17. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2014
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Ik zat al een tijdje te wachten op de openingsaanbieding van vuurwerkmania om de op het beeldmateriaal geweldige bad #ass box te bestellen. De aanbieding staat inmiddels online en voldoet aan de verwachtingen. Nu overweeg ik een tweede cakebox van vuurwerkmania, maar twijfel ik welke ik wil bestellen.

    1: 1,2' spinning tail to multicolor Multicolor is wel een van mijn favorieten, echter heeft deze box weinig variatie en is hij relatief duur.

    2: Rebellious rocker Ziet er erg goed en mooi gevarieerd uit. Heb echter wel mijn twijfels of deze bak echt zo goed gaat presteren met 1700 gram verdeeld over 6 cakes.

    3: Rumble in the jungle Zeker met de openingsaanbieding is de prijs erg scherp. Qua prijs/kwaliteit is dit wellicht de beste optie, 2 van de 4 cakes kunnen me echter niet echt bekoren in tegenstelling tot de andere 2 cakes.


    Lastig. Ga ik voor het kleinere broertje van de Cruel Traction (zo zie ik de rebellious rocker), de geweldige prijs-kwaliteitverhouding van de rumble in the jungle en neem ik de in mijn ogen iets mindere cakes voor lief, of moet ik gaan voor de in mijn ogen super mooie multicolor met de iets ongunstigere prijs-kwaliteitverhouding en mindere afwisseling?
    Gezien je graag variatie ziet, zou ik voor de 'Rellious rocker' gaan, ondanks dat de boeketten en burst mogelijk wat kleiner zullen zijn. Lijkt me een leuke all-in-one box, zeker omdat je andere opties minder effecten bieden.

  18. Deze gebruiker waardeert NielsvBest voor het bericht:


  19. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    245
    Thanks
    5
    96 waarderingen in 48 posts
    Rubro Adventures Sick Six of de legendary 150 shots?
    Legendary 150 shots is 12,50 goedkoper... Graag jullie mening

Pagina 1 van 17 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •