Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 183
  1. #46
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Ironisch eigenlijk dat er zoveel forumleden zijn die klagen dat elke knal een aanleiding voor een vuurwerkverbod is. Dat cobra's en gelijksoortige knallen de boosdoener zijn. Maar het topic wordt wel geopend door een moderator/lid van vuurwerkcrew en wordt er gedaan alsof vuurwerk vroegtijdig afsteken helemaal nog niet zo slecht is en eigenlijk sfeerverhogend is richting de dagen van oud em nieuw.

    Begrijp me niet verkeerd maar ik herinner mij nog heel goed als kind en nu nog de knallen ver voordat het oudjaar is en naarmate oudjaar dichterbij komt dat dit flink toeneemt en dat ik dat geweldig vind.. Maar ik stoor mij ontzettend aan de forumleden die steen en been klagen denkende dat ze een traditie redden door hier op het forum zo fel tegenstand te bieden en dat er bewust voor gekozen wordt door de crew bepaalde knallers niet meer bespreekbaar te maken etc maar een topic openen en dan zeggen "of heb je zelf al wat afgestoken" vind ik wel heel opmerkelijk... Dat rijmt niet lekker?

  2. Deze 10 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Wat ik snap is dat er voor de gemiddelde burger geen grens ligt tussen fop en schertsvuurwerk en normaal vuurwerk.
    Als een jochie voor mijn deur 2 pakken knetterlinten neergooit geeft dat een hoop herrie.
    De grens is een beetje zoek.
    Dus bij de eerste de beste klacht hangt de nederlander aan de telefoon om te zeiken terwijl het mischien slechts een grondbloem betreft.

    Neemt niet weg dat sh.t als cobras etc gewoon lekker achterwegen moeten blijven tot de 31e.
    Liever helemaal niet maar dat valt niet tegen te gaan.

    Laten we er met zn allen maar van genieten zolang het nog duurt

    ow en hier bijna geen knallen.
    Weekje terug een paar goede dreunen en een 9 shots cake
    Even a broken clock is right twice a day.

  4. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 oktober 2016
    Berichten
    4
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Ironisch eigenlijk dat er zoveel forumleden zijn die klagen dat elke knal een aanleiding voor een vuurwerkverbod is. Dat cobra's en gelijksoortige knallen de boosdoener zijn. Maar het topic wordt wel geopend door een moderator/lid van vuurwerkcrew en wordt er gedaan alsof vuurwerk vroegtijdig afsteken helemaal nog niet zo slecht is en eigenlijk sfeerverhogend is richting de dagen van oud em nieuw.

    Begrijp me niet verkeerd maar ik herinner mij nog heel goed als kind en nu nog de knallen ver voordat het oudjaar is en naarmate oudjaar dichterbij komt dat dit flink toeneemt en dat ik dat geweldig vind.. Maar ik stoor mij ontzettend aan de forumleden die steen en been klagen denkende dat ze een traditie redden door hier op het forum zo fel tegenstand te bieden en dat er bewust voor gekozen wordt door de crew bepaalde knallers niet meer bespreekbaar te maken etc maar een topic openen en dan zeggen "of heb je zelf al wat afgestoken" vind ik wel heel opmerkelijk... Dat rijmt niet lekker?
    Amen......

  5. Deze gebruiker waardeert Quickmath voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Daphy111's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Locatie
    Knallert
    Berichten
    142
    Thanks
    10
    16 waarderingen in 11 posts
    In de Herfstvakantie was het redelijk druk elke avond, maar nu valt het allemaal wel weer mee.. helaas.. Ik vind het niet erg als er af en toe een leuke pot de lucht in knalt
    1 + 1 = 3

  7. #50
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Zaterdag over de hele dag vuurwerk 4 cakes op 4 verschillende plekken en paar van die triple up pijltjes

  8. #51
    VWC-Lid MagicSjefke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.716
    Thanks
    1.840
    2.093 waarderingen in 1.210 posts
    Hier in de omgeving nog totaal niks, begint meestal rond half november

  9. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Locatie
    In een huis
    Berichten
    40
    Thanks
    12
    5 waarderingen in 4 posts
    Zijn hier al lekker bezig.
    vuurwerk, vuurwerk en vuurwerk

  10. #53
    VWC-Lid remcus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    496
    Thanks
    152
    415 waarderingen in 208 posts
    Er zit sinds begin dit jaar hier een nieuwe middelbare school omringt met lege grasvelden, hoor elke dag wel een paar lekkere knallen.

  11. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Hier in Delft hoor ik afgelopen weken minstens 1 knal per dag en ook al meerdere cakes gehoord.
    Ik ga naar school in Den Haag en in de pauzes worden ook regelmatig nitraten afgestoken.

  12. #55
    VWC-Lid Ronnie_24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    250
    Thanks
    425
    122 waarderingen in 66 posts
    Heerlijk ging er net zomaar een 600 shots blok af, een paar buurten verder. Was toch weer even rennen van het ene raam naar het andere om te kijken van welke richting het kwam. Maar wat een geweld gaf dat ding, was zeker 1 km verderop en het bleef maar nagalmen.

  13. Deze gebruiker waardeert Ronnie_24 voor het bericht:


  14. #56
    VWC-Lid ImmSamuel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2013
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    381
    Thanks
    335
    337 waarderingen in 137 posts
    Helaas, hier nog helemaal niks te beleven... Komt meestal pas in de laatste week van november op gang.
    Zonder respect geen vuurwerk.

  15. #57
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    311
    198 waarderingen in 101 posts
    gaat hier vanavond wel aardig tekeer, in 2 uurtjes tijd tog zeker 3 cakes gehoord (niet gezien helaas) en volgens mij een profblok aan de klappen te horen

  16. #58
    VWC-Lid ummagumma's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2007
    Berichten
    1.437
    Thanks
    2.606
    1.297 waarderingen in 589 posts
    Hier ook, Renkum, gisteren 2 shells en vandaag een super gaaf profbox. Man ik denk altijd maar, zo die heeft lef. Dat ding ging echt minuten door en niet zo zachtjes ook. Midden in een woonwijk waar het ons kent ons is.
    Ik durf nog net een scheet te laten op straat. Veuls te bang om dat te verprutsen waar het eigenlijk om gaat.

  17. #59
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Hier net nog een salute blokje

  18. #60
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Dit topic is een eind weggezakt, dus maar even nieuw leven inblazen. Gisteravond werd er bij mij flink wat knalvuurwerk gestookt uit verschillende hoeken. Dit komt echt door het sfeerverhogende weer denk ik!

Pagina 4 van 13 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •