Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canonball

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Canonball



    Artikelnummer: 57
    Artikelnaam: Canonball
    Netto Kruitgewicht: 302 gram
    Aantal Schoten: 72 schoten
    Effectomschrijving: zie film
    Richtprijs: 35,00



    Gelieve niet over te nemen zonder vermelding van bron.
    Laatst aangepast door Torrr; 7 February 2014, 10:36.

    #2
    Erg goed blok waarbij vooral gelet moet worden op de knallen die hier vanaf komen. Ook het trapgewijze aantal schoten dat steeds meer word. En aan het einde een finale met 7 schoten te gelijk.

    Comment


      #3
      ik heb de film nog niet eens bekeken , en weet al dat deze identiek is , aan de no mercy van dynasty .
      www.thundershow.nl

      Comment


        #4
        Heerlijk knalpotje, opbouwende aantal schoten en een lekkere finale.
        Zo te horen zijn de knallen ook wel aardig.
        Ik zie dat Profi Vuurwerk toch wel een aantal omlabelingen hebben van Dynasty vuurwerk.
        Ik las dat Katan en Wolff Vuurwerk in de zelfde fabriek wordt gelezen dus dan is het wel logisch.

        Comment


          #5
          Stefan.

          Het vuurwerk dat word geimporteerd door Katan Vuurwerk (Profi Vuurwerk) zijn omgelabelde producten van Wolff Vuurwerk (Dynasty). Daardoor zijn grotendeels de producten die hier staan gelijk aan die van Wolff Vuurwerk. Profi Vuurwerk biedt zijn vuurwerk wel voor een goedkopere prijs aan dan Dynasty waardoor het toch intressant word om naar dit merk te kijken.

          Het vuurwerk van Wolff is stuk voor stuk mooi, daardoor kunnen we niet zeggen dat het vuurwerk van Katan niet mooi is.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
            Stefan.

            Het vuurwerk dat word geimporteerd door Katan Vuurwerk (Profi Vuurwerk) zijn omgelabelde producten van Wolff Vuurwerk (Dynasty). Daardoor zijn grotendeels de producten die hier staan gelijk aan die van Wolff Vuurwerk. Profi Vuurwerk biedt zijn vuurwerk wel voor een goedkopere prijs aan dan Dynasty waardoor het toch intressant word om naar dit merk te kijken.

            Het vuurwerk van Wolff is stuk voor stuk mooi, daardoor kunnen we niet zeggen dat het vuurwerk van Katan niet mooi is.
            Een kleine correctie op jouw bericht:
            Voorzover ik kan beoordelen zijn slechts 3 a 4 artikelen uit de Proficollectie omgelabelde producten: De Super 500, Heavy3 en de omgelabelde Panter cake.
            Voor de rest zijn het allemaal andere producten uit de eigen collectie.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Een kleine correctie op jouw bericht:
              Voorzover ik kan beoordelen zijn slechts 3 a 4 artikelen uit de Proficollectie omgelabelde producten: De Super 500, Heavy3 en de omgelabelde Panter cake.
              Voor de rest zijn het allemaal andere producten uit de eigen collectie.

              klopt , maar de no mercy en caesar horen daar ook nog bij .
              www.thundershow.nl

              Comment


                #8
                niet mijn favo potje zou ik zeggen.
                Er word telkens hetzelfde geschoten.
                Ik vind het meer een soort single shot variant en daarmee kan je veel besparen als je die zelf doorlont.
                Nee, 35 euro is ie nog lang niet waard.
                Ik moet wel zeggen dat hij een harde burstknal heeft(volgens het filmpje)
                2011, denk!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
                  niet mijn favo potje zou ik zeggen.
                  Er word telkens hetzelfde geschoten.
                  Lijkt me nog wel een beetje logisch met een knalpot. Dus jij zou een 2 inch salute cake ook saai vinden omdat die alleen maar (saai en eentonig) salutes de lucht in schiet ??? Vind een pot met 1 effect wel handig voor een doorlont of finaleproject.
                  Laatst aangepast door jejestilo074; 23 June 2008, 05:42.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
                    niet mijn favo potje zou ik zeggen.
                    Er word telkens hetzelfde geschoten.
                    Ik vind het meer een soort single shot variant en daarmee kan je veel besparen als je die zelf doorlont.
                    Nee, 35 euro is ie nog lang niet waard.
                    Ik moet wel zeggen dat hij een harde burstknal heeft(volgens het filmpje)
                    6 Single Shots kosten je ongeveer 3 euro. 6x12=72 schoten komt dus op 36 euro neer + de lont + het plakband en de tijd die je kwijt bent

                    Comment


                      #11
                      De knallen vielen mij ook tegen, het enige leuke van deze cake is dat die opvoerd.

                      Comment


                        #12
                        Bij de demo van Zevenkamp schoot voor deze cake de Dynamite, en die had hardere burstknallen dan deze cake!
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          #13
                          Ik vond deze ook tegenvallen qua knal, had er meer van verwacht, maar het oplopende tempo is wel leuk.

                          Comment


                            #14
                            De Cyclone is al een knalcake op zich. Ik heb de Canonball helaas al besteld maar dat geeft me wel de gelegenheid om hem met de Midnight Thunder te vergelijken die omgerekend even duur is http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=5899

                            Comment


                              #15
                              Gister nog bij demo van vuurwerkmagazijn7kamp gezien. Goede knalcake hoor! Lekker klappers, echt niets mis mee. En ja, er zijn inderdaad sommige cakes met een siereffect met hardere burst. Maar dan nog deze mag er absoluut wezen!

                              Comment

                              Working...
                              X