Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Royal 2016 !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Royal 2016 !

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Gaat Royal in 2016 nog door, of zijn ze per definitie failliet ?
    No Pyro ! No Party !

    Comment


      #3
      Komt er nog uitsluitsel over Sky palms/Sky crowns welk effect waar zit?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
        Gaat Royal in 2016 nog door, of zijn ze per definitie failliet ?
        dit vraag ik me ook af. want met de legendary cakes zijn ze naar mijn mening toch wel een hele goed weg in geslagen.

        mijn vraag: de legendary 150 was klein maar fijn.
        is dat een nieuwe ontwikkeling? de kleine potten want qua effect was het behoorlijk goed.

        dus zijn er ontwikkelingen dat ze hetzelfde kunnen produceren uit kleinere cakes?

        Comment


          #5
          Binnenkort hebben we weer een bezoek bij Royal! Heb je nog vragen...stel ze hier!Dan kunnen we de vragen nog meenemen naar het bezoek!

          Comment


            #6
            Komen er dit jaar nog nieuwe boxen met de echte Royal kwaliteit zoals we gewend zijn? En een China by Night assortiment is dat misschien nog op komst of een ander 19sh assortiment? T is bovendien erg stil en dat is begrijpelijk uiteraard maar een beetje nieuws kan geen kwaad natuurlijk!

            Comment


              #7
              Wat zijn de persoonlijke favorieten van de heren van Royal Fireworks in de bestaande en nieuwe collecties?
              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

              Comment


                #8
                Het blijft stil rondom Royal, wat is de stand van zaken. Gaan ze door, zijn ze failliet, heeft het bezoek plaats gevonden? In de wandelgangen vernomen dat de winkeliers welke royal verkopen ook nog steeds niks vernomen hebben van vertegenwoordigers.

                Comment


                  #9
                  Het bezoek is helaas nit doorgegaan. We zijn een nieuwe afspraak aan het inplannen, echter zit Royal momenteel in China. Wordt vervolgd hoor.

                  Comment


                    #10
                    mm denk dat ze beter de boel kunnen opdoeken. Kut voor Jeroen en de crew. Maar er is te veel fout gegaan in 2 jaar tijd en ze zijn behoorlijk tegen gezeten. Maar denk dat ze beter met een andere merk samen kunnen gaan werken of daarna toe kunnen gaan. Gezien Royal uit toch wel de tofste nieuwkomer was.

                    Comment


                      #11
                      Komen er dit jaar nog nieuwe producten?

                      Comment


                        #12
                        Het kan aan mij liggen maar ik vind het angstig stil rondom deze importeur ...

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                          Het kan aan mij liggen maar ik vind het angstig stil rondom deze importeur ...
                          Maar hoe ik het lees zitten ze in China.
                          Afgelopen jaar waren ze volgens mij ook erg laat.

                          Ik wacht het nog even af

                          Comment


                            #14
                            Het is inmiddels eind oktober en nog steeds niks van Royal gehoord.
                            Zijn ze nog in leven?
                            ZOu zonde zijn als ze ermee stoppen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door professor otto Bekijk bericht
                              Het is inmiddels eind oktober en nog steeds niks van Royal gehoord.
                              Zijn ze nog in leven?
                              ZOu zonde zijn als ze ermee stoppen
                              Is royal niet overgegaan in Fireworks 4 All?
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X