Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Immortal gold rubro

    Comment


      #62
      Had 10 cakeboxen uit Nederland en daarvan was Cruel Traction gewoon de beste. Keiharde bursts, veel variatie, gigantische boeketten. Ook het publiek bij mijn show was het daarmee eens!
      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        #63
        Lastig of de exodus of de creul tracion. Ma ga denk toch voor de EXODUS
        ☞M~PYRO☞

        Comment


          #64
          Voor mij ook de Cruel Traction!

          Comment


            #65
            Ze werden nauwelijks besproken maar wij hebben net de festival show 100 en 120 van evolution afgesproken... man man man wat een topspul is dat joh. Zeker net zo goed als de Crual traction! Hele dikke aanrader. Filmpjes volgen nog! Ze worden of aangepast of afgekeurd volgend jaar want de effecten kwamen tot op de grond!!

            Comment


              #66
              Cruel traction en immortal gold presteerden beiden uitstekend. Ik ga toch voor de immortal
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #67
                Cruel traction, had de rage versie maar net als vorig jaar super dik!! Knalde de hardstylale box er gewoon uit.

                Comment


                  #68
                  Cruel Traction met kop en schouders. Harde burst en grote effecten. Toppertje weer
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #69
                    Ik had een Cruel Traction, en deze was fantastisch, maar ik ga toch voor Vuurwerkexpert Extreme Spirit. Ongeveer evenveel voor de 2 betaald (Cruel 97,50, Spirit 90), maar de Extreme spirit had grotere en nagenoeg perfecte boeketten. Goede knallen ook. Gigantische bak ook, vrij hoge cakes, box moet zeker 20 kilo hebben gewogen.

                    Broekhoff staat nou niet bepaald bekent om zijn lage prijzen, maar dit jaar hebben ze een paar hele mooie prijzen gehad.

                    Comment


                      #70
                      Ik ga een keer voor een waaierbox. Goede prijs/kwaliteitsverhouding (102 euro tijdens een freakactie).
                      De Incredibble Fan van Cafferata.

                      Comment


                        #71
                        Voor mij de hardstyle box van vuurwerktotaal, zeer van genoten!

                        Comment


                          #72
                          Immortal gold.

                          Comment


                            #73
                            De Cruel Traction.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #74
                              Cruel Traction, rambak ten top! Met stip op plek 2 Originals Finest!
                              Laatst aangepast door Ruben; 2 January 2016, 10:32.

                              Comment


                                #75
                                Immortal gold. Blijft erg mooi, hele lucht gevuld met goud.

                                Comment

                                Working...
                                X