Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik had de Cruel Traction, Immortal Gold en King Crown with Glitter. Overal alle 3 erg enthousiast, sowieso over cakeboxen, wat een uitvinding(!), maar de King crown was voor mij de de favoriet. Misschien ook wel omdat ik daar de laagste verwachtingen bij had..

    Comment


      #32
      Hoewel de oude GOE nog altijd in mijn geheugen zit en ik nog geen betere heb gezien in dezelfde prijsklasse (bliift kwestie van smaak natuurlijk en o.a. afhankelijk van je voorkeur voor salvo's, rapidfire etc.), heb ik erg genoten van de boeketten en van de garden party 2. De cruel (full?) traction helaas niet geschoten dus kan ze niet vergelijken.

      Comment


        #33
        Willow Time (Broekhoff), geweldige nieuwkomer met enorm boeket en een lekkere burst. En dat voor dat leuke prijsje...

        Comment


          #34
          Smash Box 2 van Pangu! Wat een bak was dat!

          Comment


            #35
            Lastig... Er zijn zoveel mooie cakeboxen op de markt maar voor mij heeft nog geen 1 cakebox het gered bij de Garden of Eden van Royal. De Cruel Traction (en alle andere omlabelingen) is zeker een mooie cakebox die grote uitwerkingen heeft. Alleen vind ik dat deze box (in mijn ogen) teveel aandacht krijgt waardoor andere cakeboxen eigenlijk een beetje op de achtergrond verdwijnen... Zelf heb ik gekozen voor de Immortal Gold omdat deze box toch elk jaar weer dezelfde kwaliteit heeft.

            Comment


              #36
              Cruel Traction Wolff!
              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #37
                ik had de gangsterbox gewonnen bij een prijsvraag en verwachte er veel van (misschien te veel). hij was mooi maar zeker niet mooier dan andere boxen die ik had gekocht. ik ga dan toch weer voor de Event 4 season's. blijft voor mij de mooiste doorlont bak. heerlijk tempo, harde burst en ontzettend grote effecten.

                Comment


                  #38
                  Cruel Traction van Wolff.

                  Comment


                    #39
                    24 carat gold china red

                    Comment


                      #40
                      Zero Tolerance van Rubro - Hele dikke cake, mooi tailwaaier middenin, heb er echt van genoten!

                      Comment


                        #41
                        Ik ga ook voor de cruel traction.

                        Maar. . De 150 legendary van royal was mischien wel de allerbeste prijs kwaliteit. En daarom krijgt die mijn stem.

                        Comment


                          #42
                          black cobra 120/cruel traction
                          Vorig jaar klapte bij mij cake 5 en 6 ongelofelijk hard en dit jaar iets minder, maar nog steeds hard. Voor mij de mooiste box door boeket grootte en mooie oplichtende tippen met vertraging.

                          Comment


                            #43
                            Detonation Box van Barely Legal Vuurwerktotaal.

                            WAT een rambak! zeker als ie onderin is doorgelont en zonder pauze door ramt! Bursts waren verglijkbaar met de salutecake van Rubro. Ik had de Cruel Traction ook, heel mooi ding daar niet van maar die Detonation box blaast m eruit haha. Niet zozeer qua boeket grootte, maar qua beleving is die veel extremer

                            Comment


                              #44
                              willow time - broekhoff. Zeer degelijk en mooi uitgevoerde boeketten.

                              Comment


                                #45
                                Lastig, denk toch wel de Immortal gold. Eerste keer dat ik deze had en wat een dikke bak is dit zeg

                                Comment

                                Working...
                                X