Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KRO-NCRV 2Doc: Schitterend!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Net ook gekeken en erg goeie docu! Top, er zouden veel meer van deze positieve verhalen, films, berichten etc. gepubliceerd moeten worden.
    Zag mijn neef nog ff in een van de fragmenten terug komen wat betreft het spelen/verkeerd gebruik van vuurwerk! Helemaal geweldig!

    Comment


      #17
      Kan ik deze reportage ook ergens anders bekijken dan online bij de NPO?

      Een beeldkwaliteit van max. 342p is namelijk wel heel beroerd. En dan kan ik natuurlijk in HD kijken via NLziet, maar om nu 7,95 te betalen voor iets dat al geproduceerd is van mijn belastinggeld en niet eens te streamen is naar een Chromecast?

      Comment


        #18
        Nl ziet streamt wel maar chromecast hoor
        Nog niet op YouTube dan ?

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Codor Bekijk bericht
          Nl ziet streamt wel maar chromecast hoor
          Nog niet op YouTube dan ?
          Dan hebben ze dat onlangs aangepast. Paar maanden terug een gratis proefmaand gehad en toen werkte het voor geen meter: geluid en beeld liepen totaal niet synchroon.

          En nee, ik zie 't niet op YouTube staan.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
            Dan hebben ze dat onlangs aangepast. Paar maanden terug een gratis proefmaand gehad en toen werkte het voor geen meter: geluid en beeld liepen totaal niet synchroon.

            En nee, ik zie 't niet op YouTube staan.
            Oh oke, ik heb het pas sinds kort.
            Zal binnenkort wel op YouTube verschijnen neem ik aan

            Comment


              #21
              Heb ook de film bekeken.
              Echt super mooi?

              Comment


                #22
                Net ook even teruggekeken, leuke docu met echte liefhebbers aan het woord!

                Comment


                  #23
                  Prachtige docu die eindelijk eens een positieve insteek heeft. Iedereen die meegewerkt heeft, bedankt!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Zojuist nog even teruggekeken, echt zeer mooi gemaakt. Kreeg op sommige momenten echt natte ogen, toen Evelien haar verhaal deed die cake die omviel, toen Toon vertelde over zijn opa en toen Fred (Oude moderator hier op dit forum) vertelde over zijn hobbie.

                    Werkelijk Schitterend!
                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      #25
                      PM me je mail adres maar als je de docu wilt hebben per We transfer...heb hem gedownload..

                      Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                      Prachtige docu die eindelijk eens een positieve insteek heeft. Iedereen die meegewerkt heeft, bedankt!

                      Comment


                        #26
                        Zeker weten een prima docu dit! Eindelijk een keer een goede documentaire over liefhebbers in hart en nieren!

                        Comment


                          #27
                          Als jullie interesse hebben stuur maar een pm met je mailadres dan stuur ik hem in een goede 2GB kwaliteit naar jullie toe.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #28
                            Een mooie en leuke documentaire, het schetst naar mijn mening een mooi beeld voor de liefhebbers. Ik vind die oude verhalen/ervaringen altijd zo mooi om te horen, dat zijn toch de tijden die ik niet mee heb gemaakt...

                            Comment


                              #29
                              Heerlijke documentaire, deze gaat zeker vaker gezien worden!

                              Ik heb nog maar een kleine 7 minuten van de aflevering van Lauren gezien, maar oh ik kan nu al zeker weten zeggen dat dat vergeleken met deze documentaire niets is...

                              Comment


                                #30
                                Heel grappig , in deze geweldige documontaire komen wij voor. 2 fragmenten van ons vanaf 52:18.

                                Echt ziek
                                Alleen je collectie mag stunten!

                                Comment

                                Working...
                                X