Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AFGELAST] Zena Trophy 2016 - 24 september 2016!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [AFGELAST] Zena Trophy 2016 - 24 september 2016!

    Vandaag mag het officieel naar buiten; de Zena Trophy zal ook in 2016 doorgaan!
    Op zaterdag 24 september 2016 is het weer genieten in Maaseik van de vele vuurwerkshows waaronder de Zena Trophy zelf natuurlijk!

    Zet de datum dus dik omcirkeld op je kalender en zorg dat je erbij bent!!!




    Laatst aangepast door Mattenfreak; 29 May 2016, 18:52.

    #2
    Afgelopen jaar helaas niet aanwezig geweest door het werk.
    Voor deze editie maar vast vakantie dagen inzetten, wil het niet weer missen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #3
      Erg gaaf dat het ook aankomend jaar weer doorgaat! Fijn dat de gemeente Maaseik het ook geweldig vindt.
      Uiteraard aanwezig.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Haha we hebben er weer zin in nog effe geduld manne.
        Enjoy dont destroy i love fireworks

        Comment


          #5
          Top! Ben er weer bij.

          Comment


            #6
            Official Trailer Zena Trophy 2016

            HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

            Comment


              #7
              represent toppie

              Comment


                #8
                Hoppa, vrij is al geregeld. We zijn d'r weer bij.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #9
                  Hotel ruim een maand geleden al gereserveerd om de hoek

                  Comment


                    #10
                    Zo.. de vrije dagen zijn weer ingepland.. we zijn er natuurlijk weer bij!

                    Comment


                      #11
                      Vind het persoonlijk erg jammer dat bier groter weergegeven staat dan vuurwerk... Eveneens voor muziek (hoewel dat minder erg is).

                      Vind het zelf maar niks, afgelopen jaar toch enkele dronken dudes die bij ons kwamen staan of langskwamen. Niet fijn gezien er apparatuur staat van me, niet fijn omdat ik een verantwoordelijkheid heb, heb me vriendin en een maat bij me en moet nog terugrijden.

                      Begrijp me niet verkeerd, een biertje doen is natuurlijk gewoon lekker en leuk, maar nu wordt het meer een muziekfestival dan een vuurwerk festival, zal wellicht meer in de smaak vallen bij merendeel van de 'normale mens', maar voor mij is Zena Trophy toch gewoon het vuurwerk...

                      Zo kom ik echt over als iemand die zeurt, maar ik wilde het toch even kwijt.


                      Staat overigens genoteerd, zal alles eraan doen om er niks tussen te krijgen of wat dan ook.
                      Laatst aangepast door baassie123; 19 January 2016, 17:21.

                      Comment


                        #12
                        Hier ben ik zeker weer bij, Zeker weer langs bij het vuurwerkmuseum tentje

                        Comment


                          #13
                          De VIP locatie, in hoeverre ik het via de film kan zien had best wel mooi zicht.
                          Neem het ervan!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
                            De VIP locatie, in hoeverre ik het via de film kan zien had best wel mooi zicht.
                            Die plek raad ik je zeker aan vooral met filmen heb ik mooie beelden kunnen maken.
                            Maar bij de knalshow kan je beter aan de overkant zitten

                            Comment


                              #15
                              Noem me een sentimenteel mietje maar wil toch even vermelden dat ik het kippenvel metersdik op me lijf had staan bij het kijken naar die gruwelijke trailer. Die combi van die simpele doch doeltreffende piano muziek met de mooie beelden van mijn (onze) passie...Pure emotie!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X