Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Some Like it Hot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bij mij was de folie open gegaan door het vervoer. Lompe dingen zijn het ook. 1 fontein was omgevallen tijdens dat die aan de gang was. Ik had wel gezien dat vanuit de fontein een roze snellont naar boven kwam en deze de tubes moest ontsteken. Zal filmpje als ik die nog heb nog wel plaatsen. Verder een leuk product.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
      Gewoon het oranje stickertje er af halen en het lont zat daar aan vast geplakt en heel los in de fontein, dus doe trek je dan zo mee.
      Aah okee, dat hoort inderdaad niet. Dat is wel de geringste beweging waar een cake tegen moet kunnen haha. Een verbeter tip voor dit jaar dus voor Pangu.

      Comment


        Comment


          Zo jammer dat ie er dit jaar niet is. Kijk alleen al hoe die stand houdt in de wind, mega boeketten die superlang blijven hangen. Mijn neefje van 5 vroeg me dit weekend nog of ik weer zo’n ton ging kopen, zonder dat ik met hem überhaupt ooit over vuurwerk heb. Het formaat maakte natuurlijk indruk, maar de effecten ook.

          Comment


            Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling, 2016 productie.

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              super POT zowel uitwerking als formaat

              Comment


                Ik hoop dat GBV deze ook weer terug brengt op de markt

                Comment


                  Blij dat ik er nog een heb liggen

                  Wat een ding is het toch ook. Alleen die fontein is al indrukwekkend.
                  Laatst aangepast door SQUEAK!; 29 October 2019, 16:37.
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    Ben jaloers squeak, heb hem vorig jaar nog gehad.
                    Onmogelijk ding kwa afmetingen maar zeker indrukwekkend

                    Comment


                      Ze zijn er nog hoor

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door kartonknaller Bekijk bericht
                        Ze zijn er nog hoor
                        Maar niet bij een winkel waar ik mijn spullen haal,veel plezier er mee. Ik zou zeggen, inslaan die hap

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kartonknaller Bekijk bericht
                          Ze zijn er nog hoor
                          Waar zijn ze nog dan?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Waar zijn ze nog dan?
                            Bij kartonknaller.nl

                            Comment


                              Zo jammer dat de mijne dit jaar niet afgestoken mag worden..

                              Of zal de je fontein kunnen scharen onder cat 1?
                              #LaatOnsVieren.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Spinner Bekijk bericht
                                Zo jammer dat de mijne dit jaar niet afgestoken mag worden..

                                Of zal de je fontein kunnen scharen onder cat 1?
                                Tijdens de fontein zou je wel alvast wat meer afstand kunnen nemen, voor het geval dat.
                                ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                                Comment

                                Working...
                                X