Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36

Discussie: Silver Box [Ass.]

  1. #31
    VWC-Lid nathanael's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 september 2005
    Berichten
    579
    Thanks
    156
    835 waarderingen in 221 posts
    Deze afgelopen jaarwisseling ook gehad. Prima effecten komt er uit en zeker voor die prijs. Ik had wel dat 2 van de 5 (geschoten) potjes vielen om. 1 was mijn eigen domme schuld, had ik de uitklapbare voetjes maar moeten gebruiken... Het was de eerste en ik was het gewoon vergeten. Maar daarna niet meer vergeten en toch viel er nog één om!

    Ik heb cake d nog staan.

  2. #32
    VWC-Lid \_niels_/'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Locatie
    Op de boot
    Berichten
    2.083
    Thanks
    2.647
    2.948 waarderingen in 890 posts
    Altijd alles vast zetten. 2 klinkers er naast en het gaat helemaal nergens meer heen. Dat doe ik zo sinds ik stook en er is nog NOOIT iets omgevallen.

    Deze wellicht maar eens nemen dit jaar, aangezien ze volgend jaar waarschijnlijk niet meer te krijgen zijn.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 mei 2013
    Berichten
    236
    Thanks
    39
    276 waarderingen in 109 posts
    Deze cakes zijn inderdaad zeer krachtig voor het formaat!!
    Zelf twee jaar geleden het hele setje tegelijk afgestoken(voetjes natuurlijk niet uitgevouwen).
    Het is maar goed dat we ons enthousiaste publiek altijd op afstand hebben staan.
    Daarom verkopen wij dit setje ook nooit in de losse verkoop.

  4. #34
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
    Daarom verkopen wij dit setje ook nooit in de losse verkoop.
    Misschien denk ik verkeerd, maar het is toch juist een verkoper die als geen ander kan adviseren om een product goed vast te zetten? Aangezien jullie direct contact hebben met de klant.

    OT: Ik blijf het zonde vinden dat dit soort kleine budgetcakes en assortimentjes, langzaam aan allemaal zullen verdwijnen...
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

  5. #35
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Misschien denk ik verkeerd, maar het is toch juist een verkoper die als geen ander kan adviseren om een product goed vast te zetten? Aangezien jullie direct contact hebben met de klant.

    OT: Ik blijf het zonde vinden dat dit soort kleine budgetcakes en assortimentjes, langzaam aan allemaal zullen verdwijnen...
    adviseren kan elke verkoper. Maar weet jij hoeveel klanten ja is goed zeggen en denken vent lul niet ik weet er meer van. Ik gok 80% met eventueel alle gevolgen van dien. Als je niet uit ben op gevaarlijke situaties als verkoper dan snap ik de keuze best hoe jammer het ook is dat het zo moet.
    365 days a year pyromaniac

  6. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  7. #36
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    Maar weet jij hoeveel klanten ja is goed zeggen en denken vent lul niet ik weet er meer van. Ik gok 80% met eventueel alle gevolgen van dien. Als je niet uit ben op gevaarlijke situaties als verkoper dan snap ik de keuze best hoe jammer het ook is dat het zo moet.
    Ja, daar heb je zeker een punt. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken nu ik het zo lees... Kon het alleen bij de eerdere reactie niet plaatsen.
    ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •