Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 61
  1. #16
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    ...En vergeet de BCN Youtube kanaal niet! https://www.youtube.com/channel/UCoo...EjAtI-rDK6fFRg

    Filmpje van WNL met...Maar wat zegt hij nou eigenlijk??! Lastig als je zelf niet weet waar over je praat!

    Eind goed, Knal goed!

  2. Deze 5 gebruikers waarderen Black Dragon voor het bericht:


  3. #17
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Ik zag net dat BCN items gaat weggeven bij het liken en delen van hun facebookpagina.

    https://www.facebook.com/Bcn-Traditi...74731/?fref=ts

    Behoud de traditie van consumentenvuurwerk in Nederland!

    Hoe vaker je deelt en hoe meer je liked, hoe groter de kans op toffe vuurwerkitems!!

  4. Deze gebruiker waardeert Fric voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Gaat de BCN ook in de 'mindere' maanden van het jaar zich actief inzetten?

    En heeft het eigenlijk samenwerking met of input van 'professionele' vuurwerkers, zoals de importeurs, winkeliers en de BPN? Onder het mom: samen sta je sterk.
    Want dat mis ik, nog steeds, in alle goedbedoelde initiatieven van de laatste jaren... nooit eens een gezamenlijk standpunt, nooit eens met 1 stem in de media, altijd een beetje achter de feiten aan... en daardoor ondergesneeuwd in alle negatieve (media)aandacht. Nogmaals, is geen kritiek op bijv BCN en/of BPN, maar meer een constatering.

  6. #19
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Waarom promoten de importeurs BCN niet?571 likes komop man dat kan beter.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen kwintos voor het bericht:


  8. #20
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Gaat de BCN ook in de 'mindere' maanden van het jaar zich actief inzetten?

    En heeft het eigenlijk samenwerking met of input van 'professionele' vuurwerkers, zoals de importeurs, winkeliers en de BPN? Onder het mom: samen sta je sterk.
    Want dat mis ik, nog steeds, in alle goedbedoelde initiatieven van de laatste jaren... nooit eens een gezamenlijk standpunt, nooit eens met 1 stem in de media, altijd een beetje achter de feiten aan... en daardoor ondergesneeuwd in alle negatieve (media)aandacht. Nogmaals, is geen kritiek op bijv BCN en/of BPN, maar meer een constatering.
    Wat verwacht je in een maand? dat we wonderen kunnen verrichten. We zijn met heel veel dingen bezig en het een heeft meer tijd nodig dan het anderen. we kunnen ook niet alles naar buiten brengen wat we doen want dan kan daar weer op in gespeeld worden. Wij blijven 365 dagen per jaar actief al zal het niet altijd zichtbaar zijn.

  9. Deze gebruiker waardeert nismo voor het bericht:


  10. #21
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Waarom promoten de importeurs BCN niet?571 likes komop man dat kan beter.
    Er zijn natuurlijk veel clubjes die vechten tegen de oneerlijke strijd, als ze iedereen zichtbaar zouden steunen zou de achterkant van je vuurwerk folder vol staan met logo's van clubjes.
    Wij werken zeker samen met importeurs maar vergeet niet wij zijn pas vanaf 1 december naar buiten mogen komen dat wij de traditie op ons naam hebben staan. In vuurwerk land is dan alles al gedrukt en is er niks meer terug te draaien. Er komen nog genoeg jaren aan om dat in te halen.

  11. Deze 2 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  12. #22
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
    Wat verwacht je in een maand? dat we wonderen kunnen verrichten. We zijn met heel veel dingen bezig en het een heeft meer tijd nodig dan het anderen.
    Hey joh, dat zeg ik toch ook helemaal niet...!
    Het zijn gewoon vragen en tips die ik schreef.. omdat we soortgelijke initiatieven nu wel vaker hebben zien komen en net zo snel weer hebben zien verdwijnen.
    Natuurlijk verwacht niemand binnen maand allerlei wonderlijke dingen, maar als jullie om likes en aandacht vragen, wees dan ook voorbereid op dit soort vragen, want 'we' willen best helpen etc, maar zijn dan ook benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren, hoe en met wie. Mag toch? Vergeet niet dat wij hier allemaal voor hetzelfde doel willen vechten.

  13. Deze 6 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  14. #23
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Wat mij nog steeds tegenvalt is het animo van de leden hier om die pagina te liken en te delen.
    Ik bedoel; kom op zeg!! Pakweg 500 likes op een ledental van 18.000 ?!

  15. Deze 7 gebruikers waarderen Fric voor het bericht:


  16. #24
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fric Bekijk bericht
    Wat mij nog steeds tegenvalt is het animo van de leden hier om die pagina te liken en te delen.
    Ik bedoel; kom op zeg!! Pakweg 500 likes op een ledental van 18.000 ?!
    Mensen moeten het topic ook maar zien te vinden
    Maar 500 vind ik ook vrij karig inderdaad..

    Mocht je echt de samenwerking met VWC (en FPM, heb je gelijk de grote 2) zoeken, dan kan je het misschien in de nieuwsbrief krijgen, op de frontpage, op de overige social media van beide fora, etc etc.
    18.000 leden wil niet zeggen dat ze allemaal deze topic gevonden hebben ;)
    Hetzelfde geldt voor de samenwerking met winkeliers... die hebben vaak toch ook een nieuwsbrief + klantenbestand? Heb je meteen de juiste doelgroep.

  17. Deze 3 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  18. #25
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Hey joh, dat zeg ik toch ook helemaal niet...!
    Het zijn gewoon vragen en tips die ik schreef.. omdat we soortgelijke initiatieven nu wel vaker hebben zien komen en net zo snel weer hebben zien verdwijnen.
    Natuurlijk verwacht niemand binnen maand allerlei wonderlijke dingen, maar als jullie om likes en aandacht vragen, wees dan ook voorbereid op dit soort vragen, want 'we' willen best helpen etc, maar zijn dan ook benieuwd wat er allemaal staat te gebeuren, hoe en met wie. Mag toch? Vergeet niet dat wij hier allemaal voor hetzelfde doel willen vechten.

    Was ook niet zo bedoeld, nu ik het terug lees had ik het er anders neer kunnen zetten.
    Tips zijn altijd welkom en alle hulp. over de 500 likes die we maar hebben gekregen op Facebook gaan we er maar vanuit dat dat de echte liefhebbers zijn en dat er een hele hoop zijn zonder facebook
    Het houd ons niet tegen door te gaan, komend jaar hebben we meer tijd om alles voor te bereiden en gaan we uitbreiden zodat we meer wegen kunnen bewandelen. Wij kunnen meestal niet zeggen waar we mee bezig zijn omdat het tegen ons kan werken als de tegen partij weet waar we mee bezig zijn.Het is en blijft een moeilijke iets de vuurwerkwereld als ik vuurwerk handelaren bel en hoor dat ze niet eens weten dat consumentenvuurwerk afsteken een traditie is geworden vorig jaar staan mijn nekharen overeind, nou is het ook naar buiten gekomen in de drukste tijd voor de handelaren maar toch het is wel hun brood. Maar goed we hebben weer een jaar te gaan en houden jullie op de hoogte als er iets is waar we hulp bij kunnen gebruiken.

  19. Deze 3 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  20. #26
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Helemaal eens over "de echte liefhebbers" ^^^

    En over de handelaren die het niet weten dat vuurwerk op de traditielijst staat, vergeet niet dat de meeste handelaren gewoon dozenschuivers zijn die van toeten nog blazen weten en het puur voor de knaken doen.

    Aankomend jaar gaat BCN grote stappen maken, let maar op! Ik heb het volste vertrouwen in de aanpak.

  21. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


  22. #27
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nismo Bekijk bericht
    Was ook niet zo bedoeld, nu ik het terug lees had ik het er anders neer kunnen zetten.
    Tips zijn altijd welkom en alle hulp. over de 500 likes die we maar hebben gekregen op Facebook gaan we er maar vanuit dat dat de echte liefhebbers zijn en dat er een hele hoop zijn zonder facebook
    Het houd ons niet tegen door te gaan, komend jaar hebben we meer tijd om alles voor te bereiden en gaan we uitbreiden zodat we meer wegen kunnen bewandelen. Wij kunnen meestal niet zeggen waar we mee bezig zijn omdat het tegen ons kan werken als de tegen partij weet waar we mee bezig zijn.Het is en blijft een moeilijke iets de vuurwerkwereld als ik vuurwerk handelaren bel en hoor dat ze niet eens weten dat consumentenvuurwerk afsteken een traditie is geworden vorig jaar staan mijn nekharen overeind, nou is het ook naar buiten gekomen in de drukste tijd voor de handelaren maar toch het is wel hun brood. Maar goed we hebben weer een jaar te gaan en houden jullie op de hoogte als er iets is waar we hulp bij kunnen gebruiken.
    Ik denk dat er ook een hoop liefhebbers zijn die op fora zitten met een alias...en alleen een persoonlijke facebook hebben en daardoor de pagina niet liken...

  23. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  24. #28
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Nah, hope so!
    Als er hulp nodig is, let me know.

    Een positief tegengeluid is altijd goed, en nog beter wanneer het goed georganiseerd, goed doordacht, goed onderbouwd, goed geschreven en met een grote achterban gebeurt

    Als je bijv ziet hoe actief en agressief dat nieuwe Vuurwerk Manifest z'n medestanders weet je werven... die gaan als een malle, in negatieve zin voor ons.

    Bijv al contact gehad met: http://www.petitievoorvuurwerk.nl/ ?

  25. Deze 2 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  26. #29
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
    Als je bijv ziet hoe actief en agressief dat nieuwe Vuurwerk Manifest z'n medestanders weet je werven... die gaan als een malle, in negatieve zin voor ons.
    Ik heb het al vaker gezegd, ook op FPM, je moet juist nu tegengas blijven geven en niet stilzitten tot oud en nieuw.
    Dat vuurwerk manifest heeft al meer dan 100 organisaties bij elkaar en 1000-den particulieren.
    Je zult echt agressiever campagne moeten voeren met alle verkooppunten en importeurs.

  27. Deze gebruiker waardeert Fric voor het bericht:


  28. #30
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Ik heb gehoord dat dr. Faber nu ook een PR-bureau ingeschakeld heeft voor zijn strijd

  29. Deze gebruiker waardeert Pyromovies HD voor het bericht:


Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •