Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brasilian Box [Ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    ben echt nieuwsgierig hoe deze gaan presteren
    Laatst aangepast door Jantjebeton1981; 10 September 2017, 00:02.

    Comment


      #47
      Iemand ervaring met de 2016 versie? Ik vind de cakes allemaal echt heel dik op filmpjes, alleen de spinning tail cake heeft nogal makke boeketten. Maar dan is de spinning tail natuurlijk wel een compensatie. Nu in de aanbieding en ik zoek eigenlijk nog wel een 19sh assortiment voor de vooravond. En dat trage tempo vind ik juist heel erg geschikt voor dat moment! De burst klinkt ook goed hard. Er is alleen iets waardoor ik nog niet helemaal echt overtuigd ben.. vorig jaar het Fairytail assortiment gehad en dat Flowercrown goud was echt super mooi, dat had ik eigenlijk nog in dit assortiment willen hebben. Al heb ik al een paar producten die dat hebben dus het is niet geheel nodig. Moeilijk moeilijk..

      Comment


        #48
        Dit jaar besteld in de aanbieding voor 85 euro, kan het haast niet voor mis gaan gezien Pangu mij nog nooit teleurgesteld heeft !
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #49
          Kwam trouwens deze video's nog tegen, dan zie je goed hoe groot de effecten zijn:









          https://youtube.com/@Pyroblom

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
            Dit jaar besteld in de aanbieding voor 85 euro, kan het haast niet voor mis gaan gezien Pangu mij nog nooit teleurgesteld heeft !
            Ik heb deze er dit jaar ook bij!

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
              Dit jaar besteld in de aanbieding voor 85 euro, kan het haast niet voor mis gaan gezien Pangu mij nog nooit teleurgesteld heeft !
              Tof! Ik kijk al uit naar je film(s)!
              Wellicht ook op de lijst volgend jaar

              Comment


                #52
                Ook besteld voor 77.50.
                Vindt dit een topassortiment zo op film te zien.
                Kijken welke beter is deze of de fairytail
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #53
                  Onderstaand filmpje is ook een mooie:


                  Deze box komt waarschijnlijk wel in de collectie dit jaar

                  Comment


                    #54
                    Niet normaal zeg wat een spreiding. Mooi spul hoor!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                    Onderstaand filmpje is ook een mooie:


                    Deze box komt waarschijnlijk wel in de collectie dit jaar
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      #55
                      Dat is geloof ik wel de 2015 versie, die komt een stuk lager waardoor het effect dus groter oogt. Vandaar dat ik om de 2016 versie vroeg, die schiet een stuk hoger.

                      Comment


                        #56
                        Ik heb de 2017 batch besteld, wordt hoe dan ook genieten de 31e. Denk samen met de fairytail van Evo een vanieuwe de mooiste 19 sh assortimenten verkrijgbaar

                        Comment


                          #57
                          Kan dit assortiment een beetje meekomen in vergelijking met de boxen van Pangu zoals de Smash box of Garden Party serie?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Boundzyy Bekijk bericht
                            Kan dit assortiment een beetje meekomen in vergelijking met de boxen van Pangu zoals de Smash box of Garden Party serie?
                            Vind ik wel. Uiteraard zitten er 6 cakes met verschillende effecten in. Dus het is ook een kwestie van smaak maar over het algemeen presteren ze gewoon erg goed! Er zat er bij mij één tussen, blauw/groene peony, die echt geweldig was. Prachtige spreiding en mooie ronde effecten.
                            Laatst aangepast door Calim3ro; 7 December 2017, 15:26.

                            Comment


                              #59
                              zit er toch over na te denken om deze mee te nemen, al helemaal na bovenstaande filmpjes. heerlijke spreiding in de lucht.

                              Comment


                                #60
                                Heb echt zin om deze in de fik te steken zeg!

                                Comment

                                Working...
                                X