Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brasilian Box [Ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Hele vet 19 shots assortiment! Erg mooi. Aanradertje

    Comment


      #92
      Eerlijk is eerlijk dit was de beste 19sh die ik ooit heb gehad. Mijn vergelijking dit jaar,
      Fairytale Evo
      Buurd ass Rubro
      Willowtime Broekhoff
      Happy hardcore Evo
      Big 19 Wolff
      19sh ass Herlat.

      Complimenten voor Pangu

      Comment


        #93
        Na de reacties hier heb ik toch een beetje spijt dat ik ze niet heb afgestoken. Ach ja, dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.
        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

        Comment


          #94


          Hier een kleine inzet met ons stookcluppie 5 stuks random op het plein
          erg dikke cakes en een volle lucht!
          Volgend jaar zeker weer
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #95
            WOW, wow, wow! Wat een bizarre cakes waren dit zeg! Sommige boeketten waren echt MEGA! Een stookmaat van mij had er ook een paar meegenomen dus sommige zijn dubbel. Enjoy dit geweldige assortiment (2017 batch):

            https://youtube.com/@Pyroblom

            Comment


              #96
              Deze cakes zijn 330gram per stuk, hoe kan het dan dat deze zo veel mooier zijn dan bv het buurt assortiment. Fairytail zijn bijna 500 gram per stuk en zijn volgens sommige minder.

              Comment


                #97
                Fairytail is 380gr per cake deze idd 330, scheelt 50gr per cake dus 3gr per tube...

                Comment


                  #98
                  Ik heb wel gehoord dat ze worden gemaakt door dezelfde fabriek, maar of dat echt waar is. Maar het zou zo maar kunnen, waarom niet ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #99
                    Ziet er ongelooflijk goed uit zeg, was de 2016 versie eigenlijk net zo goed?

                    Comment


                      Wow, wat ontzettend gaaf weer zeg. Deze moet er dit jaar hoe dan ook komen, wat een pracht cake's zeg.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Ze hebben blijkbaar ook de stijghoogte bij dit boxje aangepast. Echt perfect nu! Volgens mij exact hetzelfde als de 2016 versie alleen gaan ze nu lager waardoor het effect eindelijk zo groot uitvalt als dat het hoort. Deze komt er dit jaar zeker 1 of 2 keer bij! Wat een prachtig assortiment is dit joh, ik had īm afgelopen jaar niet genomen omdat ie toen wel te hoog ging en niet zo mooi uitviel. Maar op bovenstaande filmpje van Raider is ie echt ongelofelijk goed!

                        Comment


                          hier nogmaals uit een andere hoek
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            Vooral de cake met die spinning tail had echt een gigantische borst.
                            Deze staat voor mij samen met het Fairytail assortiment op nummer 1.

                            Kwalitatief zeker beter dan de Valk Big 19. Vooral wanneer je ze individueel afsteekt.
                            Volgend jaar komt deze zeker terug in de collectie.

                            Comment


                              Ja stond er echt van te kijken, vooral ook hoe mooi rond sommige boeketten waren! 2017 versie is duidelijk een dikke aanrader, kan je voorstellen hoe het is als dit een jaar gedroogd heeft !
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                Ziet er op film prachtig uit zeg!
                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X