Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brasilian Box [Ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
    Op het karton vorig jaar stond: 53 x 40 x 22cm.
    Bruto gewicht: 18kg
    Netto gewicht: 14kg

    Pin me niet vast op een grammetje / centimeter meer of minder. Kan niet ver genoeg inzoomen op m'n archief foto
    Thanks! Zag ergens 21kg maar leek me al erg enthousiast haha.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
      Op de film van Raider zie ik het label zoals ik ze uit 2016 herken. Maar voor 2017 heb ik ook een ander label gezien. De box zelf zag er ook totaal anders uit.

      Welke zullen we krijgen eind dit jaar en ben benieuwd hoe deze variant presteert.

      [ATTACH=CONFIG]37346[/ATTACH]
      Zo ziet ook de 2018 variant er uit.

      Comment


        Afgelopen jaar karton look inderdaad en jaar ervoor mooie etiketten, dit jaar maakt 't niet uit als de kwaliteit maar goed is. Top cakes zijn het.

        Comment


          Ik heb hem besteld in de outlet van breda in januari. Ben benieuwd welke versie ik krijg
          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            Ik heb hem ook besteld, bij Vuurwerk Almere Haven. Stond ook duidelijk 2018 bij, dus ben benieuwd of die net zo goed is als de 2017 versie!

            Comment


              Hier de 2016 versie ben benieuwd
              Fireworks it's an art not a crime

              Comment


                Dit jaar voor het eerst. Nog voor een nette prijs van 75 euro kunnen halen bij de vwoutlet. Benieuwd hoe ze het doen!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door kauwboy Bekijk bericht
                  Dit jaar voor het eerst. Nog voor een nette prijs van 75 euro kunnen halen bij de vwoutlet. Benieuwd hoe ze het doen!
                  Dat is echt een hele lage prijs! Lekkere aankoop!
                  Ik heb een kort lontje.......

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door kauwboy Bekijk bericht
                    Dit jaar voor het eerst. Nog voor een nette prijs van 75 euro kunnen halen bij de vwoutlet. Benieuwd hoe ze het doen!
                    Hier in Zoetermeer en Rijswijk in de vuurwerkhallen staan ze voor het dubbelle
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Dit jaar voor het eerst. Razendbenieuwd! Ziet er erg veelbelovend uit

                      Comment


                        Iemand ervaring met de batch 2016?
                        Fireworks it's an art not a crime

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Rumbie Bekijk bericht
                          Iemand ervaring met de batch 2016?
                          Heb nog doosje staan de 31e weten we meer, weet wel dat die kurkdroog is na deze zomer..Komt goed dus!!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kauwboy Bekijk bericht
                            Dit jaar voor het eerst. Nog voor een nette prijs van 75 euro kunnen halen bij de vwoutlet. Benieuwd hoe ze het doen!
                            85 bedoel je... 75 hebben ze niet voor te koop gestaan

                            Comment


                              Ik had niet verwacht dat deze in een kooi zat ( batch 2018 )
                              In ieder geval nog nooit mee gemaakt z,n soort assortiment

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                                Ik had niet verwacht dat deze in een kooi zat ( batch 2018 )
                                In ieder geval nog nooit mee gemaakt z,n soort assortiment
                                Brasilian Box zit volgens mij standaard in een kooi..had ik vorig jaar met 2017 batch ook. Ben wel heel benieuwd hoe de 2018 batch presteert

                                Comment

                                Working...
                                X