Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brasilian Box [Ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ongekend deze!

    Moet ik maar even op de lijst zetten voor dit jaar. Blaast menig 19 schots assortiment omver.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Fairytail is 380gr per cake deze idd 330, scheelt 50gr per cake dus 3gr per tube...
      Dit dus, en toch gaan ze nek aan nek, hoe kan het dat de brasillian box net zo goed is met zoveel minder kruit??
      Keep it legal!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
        Dit dus, en toch gaan ze nek aan nek, hoe kan het dat de brasillian box net zo goed is met zoveel minder kruit??
        Andere effecten kunnen natuurlijk met een bepaald gewicht beter uitpakken. Vooral blinkers doen het altijd goed natuurlijk. En ik zie bij wel meer producten verschil tussen Evo en Pangu terwijl ze uit dezelfde fabriek komen. Zoals bij dr Spectacle box 100 en de Garden Party 2, die zijn op elkaar gebaseerd alleen zie je toch wel verschil in uitwerking. Ligt ook wel aan de eisen van de importeur zelf natuurlijk.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door broodjekaas Bekijk bericht
          Dit dus, en toch gaan ze nek aan nek, hoe kan het dat de brasillian box net zo goed is met zoveel minder kruit??
          Weet niet of ze de 2017 batch hebben aangepast maar enkele cakes uit deze batch tikken de 370 gram per cake aan. Dus zoveel verschil per tube is het niet

          Comment


            2 cakes uit het assortiment.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
              WOW, wow, wow! Wat een bizarre cakes waren dit zeg! Sommige boeketten waren echt MEGA! Een stookmaat van mij had er ook een paar meegenomen dus sommige zijn dubbel. Enjoy dit geweldige assortiment (2017 batch):

              Dankzij dit filmpje toch maar eens meegepakt voor een prima prijs (84 euro) in Breda.
              Flinke spreiding en diverse effecten. Hoe waren de klappen en de burst? Klonken die een beetje zwaar?
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                Dankzij dit filmpje toch maar eens meegepakt voor een prima prijs (84 euro) in Breda.
                Flinke spreiding en diverse effecten. Hoe waren de klappen en de burst? Klonken die een beetje zwaar?
                Burst is goed van deze box, heb hem voor die jaar al weer in bestelling staan

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                  Dankzij dit filmpje toch maar eens meegepakt voor een prima prijs (84 euro) in Breda.
                  Flinke spreiding en diverse effecten. Hoe waren de klappen en de burst? Klonken die een beetje zwaar?
                  Graag gedaan ! Ja, burst zeker goed! Deze zorgde voor de goede spreiding!
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    Zo de 2017 versie ziet er echt goed uit zeg, kijken of ik nog ergens een 2017 versie op de kop kan tikken.

                    Comment


                      Op de film van Raider zie ik het label zoals ik ze uit 2016 herken. Maar voor 2017 heb ik ook een ander label gezien. De box zelf zag er ook totaal anders uit.

                      Welke zullen we krijgen eind dit jaar en ben benieuwd hoe deze variant presteert.

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20180113_213356.jpg
Vertoningen:1
Grootte:517,5 KB
ID:	1565722
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Ik had 100% zeker de 2017 versie, dit kan je ook zien in het filmpje van mij rond 0:12 zie je een close-up van 1 cake. Daarop zie je het jaartal staan .
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          Klopt, dat viel mij ook op, want de 2016 versie die ik zelf had was ook zo qua uiterlijk. Maar de 2017 versie was heel anders, althans, voor een deel van de productie blijkbaar. Heb alleen geen vergelijking tussen de versies in film kunnen vinden.

                          Hier nog een foto van een 2016 versie (onder) en 2017 versie (boven).

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	MVIMG_20180114_123004.jpg
Vertoningen:1
Grootte:481,1 KB
ID:	1565723
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Wel apart inderdaad, ik had ook 2017 versie en gewoon die wat raider ook had

                            Comment


                              Heel raar idd, ben ik benieuwd hoe die presteren en welke 2017 batch er uitgeleverd gaat worden nu.. Hebben jullie toevallig nog ergens op foto ofzo een batchnummer staan? Zijn er meer mensen die die versie hadden?

                              Comment


                                43F431/086/17, dus zeker productie 2017.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X