Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 3 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
    Freestyle inferno.
    Aha, thnx. Met de red fury in blue ervoor kan je het mooiste gedeelte van deze box ook krijgen
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Plant41 Bekijk bericht
      Is deze box al door de fabrikant doorgelont ? Of moet je dat zelf doen, als je wil dat alles achter elkaar afgaat ?
      Niet doorgelont door de fabrikant, dus even zelf doen!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #33
        Mooie rustige box!

        Comment


          #34
          Wat vond je van de spreiding van de effecten ? En hoe deed deze het tegen overstelling van de andere boxen die je wellicht had ? Zit er over na te denken om deze te halen..
          Knaap!

          Comment


            #35
            Heb deze ook besteld voor dit jaar op basis van straat filmpjes het lijkt me een erg mooie box, goede boeketten

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
              Heb deze ook besteld voor dit jaar op basis van straat filmpjes het lijkt me een erg mooie box, goede boeketten
              Daar ga je zeker geen spijt van krijgen. Vindt naast deze de Smashbox 2 ook een topper.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                Wat vond je van de spreiding van de effecten ? En hoe deed deze het tegen overstelling van de andere boxen die je wellicht had ? Zit er over na te denken om deze te halen..
                De spreiding is gewoon goed en bepaalde effecten echt heel breed! Ik had redelijk wat boxen zoals de Exodus, Cruel Teaction, Legendary 112s. Nou zijn dit allemaal toppers, maar de effecten van de Pangu boxen vond ik het mooist/sierlijkst. En daarbij ook erg breed met een lekkere burst.
                Dit was wel de 2015 versie trouwens...

                Comment


                  #38
                  Dit is gewoon een top cakebox. Mooi rustig, niet te langzaam, grote effecten, harde burst.
                  Al met al eentje om er eigenlijk gewoon bij te moeten hebben. En voor een eurootje op 90 heb je hem al te pakken.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    #39
                    Tjopper had jij wel de 2016 ?
                    Bedankt voor je reactie MjB.
                    Knaap!

                    Comment


                      #40
                      Ik had 2016...
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #41
                        Waarom krijgt deze box zo weinig aandacht? op het filmpje van argss zou ik zeggen dat dit een van de mooiste nl boxen is, rustig maar o zo mooi. Hij staat zelfs niet in de top 10..

                        Comment


                          #42
                          Ja misschien hebben niet heel veel broeders deze gehad. En iedereen heeft natuurlijk een eigen ervaring met een bepaalde box. Ik heb hem in iedergeval dit jaar in de collectie. Ben er echt benieuwd naar.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                            Waarom krijgt deze box zo weinig aandacht? op het filmpje van argss zou ik zeggen dat dit een van de mooiste nl boxen is, rustig maar o zo mooi. Hij staat zelfs niet in de top 10..
                            Ik denk voor vele te rustig. Effecten zijn prima, maar ik kan er moeilijk naar blijven kijken met dit tempo.

                            Comment


                              #44
                              De top 10 van de beste cakebox is gebasseerd op welke beste cakebox jij hebt gehad, dus dat is geen reëele top 10. Rubro heeft veel meer verkooppunten dan Pangu en loopt al een langere tijd mee.

                              Het gros koopt Rubro producten en de gene die Pangu kopen zijn de mensen die het geluk hebben in de buurt te wonen van een Pangu verkooppunt, of een beetje de 'die-hard-freaks' die wel het ervoor over hebben om een stukje te rijden. Geloof me, Pangu boxen zijn een stuk beter dan de Rubro cakeboxen. No offence tegen Rubro hoor, die heeft ook zeker mooie producten en een handig doorlont systeem. Maar op het gebied van kwaliteit, uitwerking en de prachtige effecten wint Pangu voor de volle 100%. Zelfs de grote stijghoogte doet geen afbreuk aan de effecten.

                              Comment


                                #45
                                Denk dat het tempo ook veel mensen tegen houdt. Dik 2 minuten voor 100 shots is best lang. Ik zelf kies ook sneller voor goede tempo boxen. Maar deze is wel heel sierlijk hoor.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X