Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garden Party 1 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bedankt voor de tip. Voor 100€ snel weer besteld.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door gimi Bekijk bericht
      Lees net op de freaksite van Orthen het volgende:

      Laatste mogelijkheid, deze komt niet meer in productie 2019

      Dit staat overigens bij alle Pangu producten die ze aanbieden.
      Volgens mij gaan alle boxen en ook cakes van Pangu eruit. Vanaf batch 2019 alleen nog maar nieuwe boxen zover ik begrepen heb

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Volgens mij gaan alle boxen en ook cakes van Pangu eruit. Vanaf batch 2019 alleen nog maar nieuwe boxen zover ik begrepen heb
        Hmm, toch wel benieuwd naar de ontwikkeling hiervan en met wat voor nieuws ze dan allemaal gaan komen!
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
          Volgens mij gaan alle boxen en ook cakes van Pangu eruit. Vanaf batch 2019 alleen nog maar nieuwe boxen zover ik begrepen heb
          zeker weten, en ook nog eens een mooi aantal!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
            zeker weten, en ook nog eens een mooi aantal!
            Vertel vertel!
            2024 >> 25

            Comment


              dat is niet aan mij, maar het zal niet al te lang op zich laten wachten...
              pangu streeft er - itt tot een aantal andere importeurs - om de nieuwe spullen al voor de zomer in Nederland te hebben.

              Comment


                Pangu een beetje kennende zullen ze ongetwijfeld met mooie nieuwe producten komen en iedere dag kaas op brood is ook niet alles

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                  Pangu een beetje kennende zullen ze ongetwijfeld met mooie nieuwe producten komen en iedere dag kaas op brood is ook niet alles
                  Is ook nodig voor een importeur als Pangu, Pangu stond de afgelopen jaren stil en vernieuwing is zeker noodzakelijk om aansluiting te houden op de andere merken en zodoende de afzet enigszins veilig te stellen.
                  2024 >> 25

                  Comment


                    Is €100,- een schappelijke freakprijs voor deze box batch 2018 ? Is net aangevuld bij orthen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                      Is €100,- een schappelijke freakprijs voor deze box batch 2018 ? Is net aangevuld bij orthen
                      Je ziet hem ook wel eens goedkoper bijvoorbeeld 80 of 85 euro. Maaarr.... Het is de laatste barch (2018).

                      De Brasilian en veel van de andere cakes en boxen, komen niet meer terug bij Pangu. Dus je zal hem nog maar beperkt tegenkomen.

                      En als ik het goed begrepen heb, heeft Orthen een groot deel van de hele voorraad van Brasilian, Garden Party 1 en de Smash Box opgekocht bij Pangu. Dus je zal hem elders niet heel veel meer tegenkomen.
                      Laatst aangepast door erikv2; 10 January 2019, 11:35.

                      Comment


                        Vorig jaar stond hij in het begin voor 100,- bij orthen daarna is hij rap duurder geworden. Gezien ook jouw verhaal over de laatste restanten, ga ik de gok gewoon nemen! Thanks voor je uitleg!
                        Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                        Je ziet hem ook wel eens goedkoper bijvoorbeeld 80 of 85 euro. Maaarr.... Het is de laatste barch (2018).

                        De Brasilian komt niet meer terug bij Pangu. Dus je zal hem nog maar beperkt tegenkomen.
                        En als ik het goed begrepen heb, heeft Orthen de hele voorraad opgekocht bij Pangu.
                        Dus je zal hem elders niet veel meer tegenkomen. Zelfde voor de Garden Party 1 en de Smash Box van Pangu.

                        Comment


                          Hmmm twijfel twijfel, vond de 2018 batch op de film van Raider toch beduidend minder overkomen dan de 2017 batch. Aan de andere kant... 100 euro voor een 150 shots Pangu box...
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            100 € voor een 150 shots klasse bak die zich al bewezen heeft is in mijn ogen een prima prijs. Vergeet niet dat je ‘ omgerekend’ 66,67€ voor 100 shots 30mm betaald en bij aanschaf van nog 2 boxen een box van rond de 85€ cadeau krijgt.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                              Hmmm twijfel twijfel, vond de 2018 batch op de film van Raider toch beduidend minder overkomen dan de 2017 batch. Aan de andere kant... 100 euro voor een 150 shots Pangu box...
                              Ik had de 2018, en die was top hoor. Heb RaideR ook niet horen klagen.

                              En... hij staat nu nog een jaartje extra te drogen....

                              Comment


                                Die gratis box van afgelopen jaar was inderdaad wel een hele mooie gratis box! Dat hou ik idd in mijn achterhoofd!
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                                100 € voor een 150 shots klasse bak die zich al bewezen heeft is in mijn ogen een prima prijs. Vergeet niet dat je ‘ omgerekend’ 66,67€ voor 100 shots 30mm betaald en bij aanschaf van nog 2 boxen een box van rond de 85€ cadeau krijgt.

                                Comment

                                Working...
                                X