Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan je veilig viscolont kopen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Waar kan je veilig viscolont kopen?

    Hallo mede vuurwerkcrewleden,
    Ik wil dit jaar cakes doorlonten etc. Daarvoor heb ik viscolont nodig. Is het veilig om dit via internet te bestellen en naar mijn huisadres (woonachtig in nederland) te sturen? Ik zag viscolontkopen.nl, heeft iemand hier ervaring mee?
    Groeten,
    Noa

    #2
    Volgens mij kan je zulke vragen op dit forum beter achterwege laten. Check de regels van het forum even!

    Op internet is genoeg te vinden, ook over doorlonten. Tip: Reservelont op de cakes?
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door noachristoffel Bekijk bericht
      Hallo mede vuurwerkcrewleden,
      Ik wil dit jaar cakes doorlonten etc. Daarvoor heb ik viscolont nodig. Is het veilig om dit via internet te bestellen en naar mijn huisadres (woonachtig in nederland) te sturen? Ik zag viscolontkopen.nl, heeft iemand hier ervaring mee?
      Groeten,
      Noa
      Is volkomen veilig
      Kan je daar gewoon bestellen
      Succses met doorlonten

      Comment


        #4
        For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

        Comment


          #5
          Ik weet nou niet of het wel of niet toegestaan is. De meeste winkels in Nederland verkopen ook viscolont, misschien staat het nooit in de folder of in de webwinkel maar ze hebben het vaak wel. Volgens mij is in het bezit zijn van ook niet strafbaar. Doorlonten zelf is dan weer niet toegestaan.

          Comment


            #6
            Volgens mij is het strafbaar. Valt gewoon onder 1.4, er zitten gewoon pyrotechnische stoffen in verwerkt. Bij het aankopen zouden er dan dus ook instructies etc. bij moeten zitten.

            Comment


              #7
              Hier kan je ook bestellen.
              En betrouwbaar.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #8
                Bariumbuizen ook betrouwbaar btw ;)

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                  Volgens mij is het strafbaar. Valt gewoon onder 1.4, er zitten gewoon pyrotechnische stoffen in verwerkt. Bij het aankopen zouden er dan dus ook instructies etc. bij moeten zitten.
                  Viscolont valt onder de categorie P1 vuurwerk.

                  Comment


                    #10
                    Staat momenteel ook een advertentie van op marktplaats. Vraag me af hoe lang nog.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #11
                      Wij hebben ook diverse soorten visco op voorraad. Ben je opzoek naar een specifiek type?
                      Eigenlijk staan al onze soorten op de site

                      Comment


                        #12
                        1 tip, koop 3mm visco! geen 2mm!!!

                        3mm brandt altijd betrouwbaar. in 2mm visco zitten vaak knikjes waardoor het lont weer uitgaat. erg frustrerend!

                        Comment


                          #13
                          Bij barium buizen heb ik al genoeg besteld. Van lont tot aanstekers. Reageert en levert supersnel
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #14
                            koopjegagdet als iedereen toch een site noemt

                            Comment


                              #15
                              Helaas verboden geworden.

                              Comment

                              Working...
                              X