Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freestyle 5000 max charge box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Mooie box met 10x 500 gram..nog even een extra demo afwachten en dan misschien toch maar op me wishlist van volgend jaar plaatsten.

    Comment


      #62
      Ben benieuwd of deze nog ergens geschoten wordt tijdens een demo. Is ook bekend of de Hardstyle en de Gangster wel een kooi hebben? De X-treme Salvo heeft namelijk ook geen kooi.

      Comment


        #63
        Hardstyle en gangster hebben beide een kooi.

        Maar als je een paar berichten terug leest.. een kooi is helemaal niet nodig want vwt schijnt dus iets bedacht te hebben??

        Dit betekent dus dat volgend jaar vuurwerk goedkoper word???
        Laatst aangepast door wigster23; 22 December 2015, 09:08. Reden: Autocorrect is een drama

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
          Hardstyle en gangster hebben bijna een kooi.

          Maar als je een paar berichten terug leest.. een kooi is helemaal niet nodig want vwt schijnt dus iets bedacht te hebben??

          Dit betekent dus dat volgend jaar vuurwerk goedkoper word???
          Dat mag er dan wel staan, maar ik kan ook nog logisch nadenken. Als het toch niets uitmaakt waarom hebben dan de zowel de Gangster als de Hardstyle dan toch een kooi? Het is immers niet nodig??

          Comment


            #65
            Ik hoorde jaren geleden De Kruiterij zeggen dat ze 'special space powder' gebruiken voor hun cakes wat uiteraard geen enkele andere importeur had. Wacht het wel rustig af, als de burstknal net zo goed zal zijn als kooibakken dan mogen de kooien voor altijd weg, is alleen maar pijn in de handjes.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
              waarom hebben dan de zowel de Gangster als de Hardstyle dan toch een kooi? Het is immers niet nodig??

              Ze hebben ook beide een kooi,bijna moest beide zijn.
              Ik houd van oude vuurwerkjes

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                Ik hoorde jaren geleden De Kruiterij zeggen dat ze 'special space powder' gebruiken voor hun cakes wat uiteraard geen enkele andere importeur had. Wacht het wel rustig af, als de burstknal net zo goed zal zijn als kooibakken dan mogen de kooien voor altijd weg, is alleen maar pijn in de handjes.

                Ik wacht het ook af.. maar laten we eerlijk zijn vwt heeft tot nu toe nooit teleurgesteld.
                kijk naar de Massive bijvoorbeeld. Ik zeg het al heel lang er zijn zoveel stoffen dat ik wel denk dat het mogelijk is wat vwt hier verteld.

                Maar jij heb ook gelijk het kan ook een verkooppraatje zijn.

                Wolff had het al over vuurwerk van de toekomst en vwt zegt nu dat ze iets hebben gevonden.
                Vind het moeilijk we zien het de 31ste.

                En waarom de gangster en hardstyle wel een kooi hebben ik heb geen idee dat is mischien omdat ze daar wel flash in gebruiken denk ook wel dat het aan het effect ligt.

                Je zou het kunnen checken stel dat de Massive ook geen flash bevat dan is het inderdaad mogelijk wat vwt hier beweerd

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                  Ik wacht het ook af.. maar laten we eerlijk zijn vwt heeft tot nu toe nooit teleurgesteld.
                  kijk naar de Massive bijvoorbeeld. Ik zeg het al heel lang er zijn zoveel stoffen dat ik wel denk dat het mogelijk is wat vwt hier verteld.

                  Maar jij heb ook gelijk het kan ook een verkooppraatje zijn.

                  Wolff had het al over vuurwerk van de toekomst en vwt zegt nu dat ze iets hebben gevonden.
                  Vind het moeilijk we zien het de 31ste.

                  En waarom de gangster en hardstyle wel een kooi hebben ik heb geen idee dat is mischien omdat ze daar wel flash in gebruiken denk ook wel dat het aan het effect ligt.

                  Je zou het kunnen checken stel dat de Massive ook geen flash bevat dan is het inderdaad mogelijk wat vwt hier beweerd

                  Een heel mooie verkoopverhaal wat VuurwerkMania zegt! Je kan bijna niet een beter antwoord geven. Wat er gewoon word gezegd is dat de burst zogenaamd past bij het effect, niet meer en niet minder. Maar een zelfde soort burstknal en verspreiding als bij cakes die wel +- 2 gram flash bevatten ga je echt niet krijgen. Voor effecten zoals je dat kent met alle toppers heb je die vulling gewoon nodig als je een grote spreiding wilt. Je hebt trouwens ook echt wel meer nodig om een effect kapot te schieten.. Je moet echt geen Hardstylebox etc gaan verwachten.

                  Comment


                    #69
                    Ik ben het wel eens met bovenstaande... ongetwijfeld is het een mooie box maar een harde burst en dus een grote spreiding ga je niet zien. Het demo filmpje is weer wel bruut. Als ie zo presteert is het een topper

                    Comment


                      #70
                      Cake 8 is echt briljant, color changing blink.

                      Comment


                        #71
                        Iemand de maten van die beest? Dit omdat ik hem
                        Moet halen met de trein?

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door 87jimmy87 Bekijk bericht
                          Iemand de maten van die beest? Dit omdat ik hem
                          Moet halen met de trein?
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            #73
                            Is deze box werkelijk nog nergens geschoten? Ik durf er geen te bestellen eer er meer bekend is dan een China promo filmpje.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door fikske Bekijk bericht
                              Is deze box werkelijk nog nergens geschoten? Ik durf er geen te bestellen eer er meer bekend is dan een China promo filmpje.
                              Al heb je iets van twijfel heb, dan zou ik het niet doen. Had ik ook bij deze en heb besloten om het toch maar niet te doen.
                              Daarvoor heb ik nu een cruel traction, zena triuph en een hallucinator

                              Comment


                                #75
                                Ik ben zeer benieuwd naar deze cakebox. Krijg hem gratis bij mijn bestelling
                                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                                Comment

                                Working...
                                X