Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 105
  1. #46
    VWC-Lid maxwell96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.460
    Thanks
    206
    590 waarderingen in 175 posts
    Het probleem is dat de Hornbach best ver weg is. Ik kan er niet met de fiets komen.
    Gelukkig 2024!

  2. #47
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    je hebt nog een aantal weken de tijd, ik zou er even langs gaan als je er in de buurt komt.

    beter als het geklooi de laatste dagen...
    Youtube: Fuse & Cues

  3. #48
    VWC-Lid maxwell96's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2011
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    1.460
    Thanks
    206
    590 waarderingen in 175 posts
    Werken tie-wraps net zo goed? Zo ja, maakt het uit waar ik ze heb gekocht?
    Gelukkig 2024!

  4. #49
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Zolang ze maar linksdraaiend zijn komt het wel goed.

  5. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  6. #50
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Is er ergens een winkel waar je visco en/of snellont kan halen? Ik ben erover na aan het denken om een singleshotproject te maken

  7. #51
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts

  8. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  9. #52
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.500
    Thanks
    2.550
    1.542 waarderingen in 803 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Dank je
    Is deze website betrouwbaar? http://www.bariumbuizen.nl/

  10. #53
    VWC-Lid baassie123's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 juli 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    1.693
    Thanks
    1.408
    1.837 waarderingen in 699 posts
    Eventjes een heel andere vraag. Gister had ik een bbq met het gezin van mijn vriendin en bij de kennisen van hen. Oke... ingewikkelde inftro, het in ieder geval eens in de zoveel tijd gaan we met zijn alle bbqen met een groot kampvuur, want zij wonen een beetje afgelegen.

    Mocht het zo zijn dat ik bij de Big Bazar wat fonteinen had meegenomen en ander cat.1, en iedereen in de groep was razend enthausiast van 5 sec durende fonteinen en grondbloemen.

    Nu dus DE vraag:

    Zij vroegen of ik op oud en nieuw langs wilde komen, en wellicht een 'showtje' wilde geven(= ofwel gewoon wat afsteken). Ze zeiden ook dat ze ook wel een donatie/bijdrage wilde leveren. De vraag is hoeveel 'vraag' je dan, of hoe regel je dat.
    Ik ken die kennissen niet extreem goed, en ik weet ook niet precies hoe of wat.
    Zeg je ieder legt zoveel in... Of laat je per persoon kiezen wat ieder doet. Ik weet het niet zo goed.

    Ik denk dat ik wat fonteinen of een fonteinen pakketje wil doen gezien ze dat al wel leuk vonden en dan waarschijnlijk een aantal budget cakes.

    Dus hoe kan je zoiets het beste aanpakken. Zelf eerst een budget in gedachte nemen en dan voorleggen, of gewoon kijken wat zij in gedachten hebben.


    Het verhaal is wellicht een beetje wazig geschreven, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

    Overigens heb ik beschikking tot volledige ass. van Ano, http://anovuurwerk.nl/assortiment.html
    Ook Lesli zit in de buurt (van Boerenbond en El Blanco). En ook Houtse Bazar deze leveren Cafferata, Rubro, Broekhoff, Evolution en Wolff.
    Dus mochten er eventueel suggesties zijn om wat leuk vuurwerk aan dit publiek voor te schotelen, gaat uw gang.

  11. #54
    VWC-Lid RandomDaniel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2015
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    6.224
    Thanks
    5.536
    6.593 waarderingen in 2.736 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Eventjes een heel andere vraag. Gister had ik een bbq met het gezin van mijn vriendin en bij de kennisen van hen. Oke... ingewikkelde inftro, het in ieder geval eens in de zoveel tijd gaan we met zijn alle bbqen met een groot kampvuur, want zij wonen een beetje afgelegen.

    Mocht het zo zijn dat ik bij de Big Bazar wat fonteinen had meegenomen en ander cat.1, en iedereen in de groep was razend enthausiast van 5 sec durende fonteinen en grondbloemen.

    Nu dus DE vraag:

    Zij vroegen of ik op oud en nieuw langs wilde komen, en wellicht een 'showtje' wilde geven(= ofwel gewoon wat afsteken). Ze zeiden ook dat ze ook wel een donatie/bijdrage wilde leveren. De vraag is hoeveel 'vraag' je dan, of hoe regel je dat.
    Ik ken die kennissen niet extreem goed, en ik weet ook niet precies hoe of wat.
    Zeg je ieder legt zoveel in... Of laat je per persoon kiezen wat ieder doet. Ik weet het niet zo goed.

    Ik denk dat ik wat fonteinen of een fonteinen pakketje wil doen gezien ze dat al wel leuk vonden en dan waarschijnlijk een aantal budget cakes.

    Dus hoe kan je zoiets het beste aanpakken. Zelf eerst een budget in gedachte nemen en dan voorleggen, of gewoon kijken wat zij in gedachten hebben.


    Het verhaal is wellicht een beetje wazig geschreven, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

    Overigens heb ik beschikking tot volledige ass. van Ano, http://anovuurwerk.nl/assortiment.html
    Ook Lesli zit in de buurt (van Boerenbond en El Blanco). En ook Houtse Bazar deze leveren Cafferata, Rubro, Broekhoff, Evolution en Wolff.
    Dus mochten er eventueel suggesties zijn om wat leuk vuurwerk aan dit publiek voor te schotelen, gaat uw gang.
    Grappig verhaal haha!


    Silver Conic fountain 2,00 - Cafferata, misschien leuk om in w-shape af te steken
    Quiz master 4,00 - Katan, crackling tails en fluit
    World of Pearls 3,25 - Katan, gewoon een romeinse kaars potje

    Zulk soort producten zijn denk ik wel leuk.

  12. Deze gebruiker waardeert RandomDaniel voor het bericht:


  13. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2014
    Locatie
    Delft
    Berichten
    879
    Thanks
    1.117
    212 waarderingen in 116 posts
    Ik heb dit jaar onder andere 2x de zena triumph en de zena golden box. Ik ben nu een beetje aan het vogelen met wat ik wil gaan doen met deze boxen. Als iemand mij hier mee kan helpen dan hoor ik het graag.

    ik heb:
    2x triumph
    1x golden box

    mogelijke combinaties:
    optie 1: 2x triumph achterelkaar doorgelont en golden box los
    optie 2: alle 3 los schieten
    optie 3: 2x triumph tegelijk en goldenbox los
    optie 4: triumph en goldenbox achter elkaar doorgelont en andere triumph los

    Eventuele andere combi is ook mogelijk.
    Alvast bedankt!

  14. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Wil van de week mijn laatste bestelling in de voorverkoop doen en twijfel uit de volgende opties:

    Optie 1: Alle losse cakes uit de underground-line.

    Optie 2: Een karton (6x) Massive

    Optie 3: Een karton (6x) Hallucinator

    Optie 4: Hardstyle box (+ gratis Anarchy)

    Optie 5: Spain fanstyle box

    Heb geen enorme show/project maar wil gaan voor een korte show met wat spektakel. De cakes uit een karton zou ik per 2 schieten.

    Mijn voorkeur ging eerst uit naar de spain fanstyle box maar inmiddels twijfel ik erg aan die optie. Met een relatief klein budget betaal je dan wel erg veel voor een klein beetje spektakel.

    Ben benieuwd wat jullie me zouden aanraden.

  15. #57
    VWC-Lid basje1987's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 december 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    252
    Thanks
    156
    373 waarderingen in 128 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
    Wil van de week mijn laatste bestelling in de voorverkoop doen en twijfel uit de volgende opties:

    Optie 1: Alle losse cakes uit de underground-line.

    Optie 2: Een karton (6x) Massive

    Optie 3: Een karton (6x) Hallucinator

    Optie 4: Hardstyle box (+ gratis Anarchy)

    Optie 5: Spain fanstyle box

    Heb geen enorme show/project maar wil gaan voor een korte show met wat spektakel. De cakes uit een karton zou ik per 2 schieten.

    Mijn voorkeur ging eerst uit naar de spain fanstyle box maar inmiddels twijfel ik erg aan die optie. Met een relatief klein budget betaal je dan wel erg veel voor een klein beetje spektakel.

    Ben benieuwd wat jullie me zouden aanraden.
    Het ligt eraan wat je wil en wat je al hebt besteld.
    Optie 1 zijn prima cake's en je hebt wat meer aftesteken
    Optie 2 en 3 een karton van 1 product dan moet je er meerdere tegelijk doen dus veel geweld iets minder afsteken.
    Optie 4 zoek je nog een goede box voor 12 uur of om te eindigen dan is dit een prima keus je kan ze ook los schieten natuurlijk het blijft een top product
    Optie 5 heb je al genoeg ander vuurwerk en je zoekt een goeie afsluiter dan is dit de beste keus een echte rambak, je weet niet wat je overkomt maar je moet het er voor over hebben qua prijs
    Hoop je wat verder te hebben geholpen

  16. Deze gebruiker waardeert basje1987 voor het bericht:


  17. #58
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.516
    Thanks
    4.160
    5.077 waarderingen in 1.519 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Nu dus DE vraag:

    Zij vroegen of ik op oud en nieuw langs wilde komen, en wellicht een 'showtje' wilde geven(= ofwel gewoon wat afsteken). Ze zeiden ook dat ze ook wel een donatie/bijdrage wilde leveren. De vraag is hoeveel 'vraag' je dan, of hoe regel je dat.
    Ik ken die kennissen niet extreem goed, en ik weet ook niet precies hoe of wat.
    Zeg je ieder legt zoveel in... Of laat je per persoon kiezen wat ieder doet. Ik weet het niet zo goed.

    Ik denk dat ik wat fonteinen of een fonteinen pakketje wil doen gezien ze dat al wel leuk vonden en dan waarschijnlijk een aantal budget cakes.

    Dus hoe kan je zoiets het beste aanpakken..
    Als ik je een advies mag geven, dan zou ik het volgende doen.
    Kijk hoeveel budget je vrij hebt en vraag geen geld vooraf. Zeker omdat je al zegt dat je ze niet zo heel goed kent.
    Zo krijg je achteraf nooit scheve gezichten van mensen die vinden dat de show hun geld niet waard was.

    Fonteinen vonden ze schijnbaar erg leuk. Deze moet je dus zeker in je show gaan verwerken.
    Misschien is het dan een leuk idee om de show te schieten in thema's en elk beeld aan te kondigen met een fontein.

    1. Fluit fontein (bv Kippevel) gevolgd door een fluit thema
    2. Multi-colour fontein, gevolgd door een multicolour thema
    3. Goud fontein, gevolgd door een goud thema
    4. Crackling fontein, gevolgd door een crackling thema
    5. Meerdere mixed fonteinen tegelijk, gevolgd door een mixed finale

    Zo blijft het voor jou als pyro spannend hoe het publiek zal reageren op de show, en misschien geven ze dan wel een kleine bijdrage achteraf

  18. #59
    VWC-Lid Ricardo79's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    217
    Thanks
    153
    127 waarderingen in 87 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    Bedankt, toch sla ik deze over. Is wel duur... 2 stuks voor 7.50 euro. Eens kijken of er een andere optie is.
    90 seconden blink van Katan had ik vorig jaar ook. Ik heb er vorig jaar 1,10 per stuk voor betaald.

  19. #60
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
    Als ik je een advies mag geven, dan zou ik het volgende doen.
    Kijk hoeveel budget je vrij hebt en vraag geen geld vooraf. Zeker omdat je al zegt dat je ze niet zo heel goed kent.
    Zo krijg je achteraf nooit scheve gezichten van mensen die vinden dat de show hun geld niet waard was.

    Fonteinen vonden ze schijnbaar erg leuk. Deze moet je dus zeker in je show gaan verwerken.
    Misschien is het dan een leuk idee om de show te schieten in thema's en elk beeld aan te kondigen met een fontein.

    1. Fluit fontein (bv Kippevel) gevolgd door een fluit thema
    2. Multi-colour fontein, gevolgd door een multicolour thema
    3. Goud fontein, gevolgd door een goud thema
    4. Crackling fontein, gevolgd door een crackling thema
    5. Meerdere mixed fonteinen tegelijk, gevolgd door een mixed finale

    Zo blijft het voor jou als pyro spannend hoe het publiek zal reageren op de show, en misschien geven ze dan wel een kleine bijdrage achteraf
    Dit is exact wat ik in de planning heb staan voor mijn show. Zo heb ik een aantal noodfakkels, bengaals vuur, draaizonnen, zilvervulkanen en stroboscopen!

  20. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •