Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sturmblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jammer van de mist op het straatfilmpje. Horsetails niet erg goed te zien. Al ziet de rest van de box er niet onaardig uit. Alleen intressant als de horsetail goed uitgewerkt is. Want zonder dat effect hebben we al genoeg van dit soort boxen met deze effecten toch?
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      En, gelukt, Stef?
      Ja hij staat erop als ik het goed heb , zal als ik tijd heb deze week uploaden

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
        Ja hij staat erop als ik het goed heb , zal als ik tijd heb deze week uploaden
        Lukt het met uploaden, ik ben wel benieuwd

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
          Lukt het met uploaden, ik ben wel benieuwd
          jazeker ik heb hem 2 maal geschoten en gefilm de ene wordt op het moment verwerkt door youtube dus even geduld voor ze beide goede kwaliteit hebben maar wat een bizare boxen waren dit . iedereen was gewoon een beetje stil !



          Nummer 2 :

          Comment


            #20
            geen interesse meer? hahaha

            Comment


              #21
              De compound uitvoering hiervan is zaterdag op de Trophy te bestellen voor weinig. Ik de k dat deze dat absoluut waard is!

              Comment


                #22
                Is deze voor betalen op trophy en afhalen in NL of BE?
                Aangezien ik deze niet op Zena Belgie zie staan...
                Of alleen afhalen in NL?

                Comment


                  #23
                  Ik heb deze box vandaag op ticketveiling gewonnen voor €72,-

                  Ben erg benieuwd naar deze box! Lijkt mij een goed product maar krijgt te weinig aandacht mijns inziens.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Grand Pyro Bekijk bericht
                    Ik heb deze box vandaag op ticketveiling gewonnen voor €72,-

                    Ben erg benieuwd naar deze box! Lijkt mij een goed product maar krijgt te weinig aandacht mijns inziens.
                    Bedankt voor de tip! Heb een maatje van me daar in de buurt wonen, dus heb zelf ook zojuist een box gewonnen voor €67,- . Mede door bovenstaande filmpjes heb ik deze aangeschaft, het is gewoon een top box die inderdaad vrij weinig aandacht krijgt. De normale prijs is eigenlijk ook prima, maar nu voor €67,- een box van 2000 gram met 122 shots voelt toch vrij goed haha.

                    Comment


                      #25
                      Van deze cake snap ik even iets niet.
                      Ben met een maat van me naar de trophy in kalkar geweest en we hebben deze beide besteld en vandaag op gehaald.
                      Bij het uitpakken was die van hem 4 cakes op een plank en al doorgelont,de mijne waren 4 losse cakes zonder montage op een plank en ik moet ze zelf doorlonten
                      Iemand een zinnige verklaring voor dit verschil ?
                      Artikel nrs en manier van verpakken waren identiek,maar de inhoud van de doos en de doos in die kooi dus duidelijk niet

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Tijgernootje Bekijk bericht
                        Van deze cake snap ik even iets niet.
                        Ben met een maat van me naar de trophy in kalkar geweest en we hebben deze beide besteld en vandaag op gehaald.
                        Bij het uitpakken was die van hem 4 cakes op een plank en al doorgelont,de mijne waren 4 losse cakes zonder montage op een plank en ik moet ze zelf doorlonten
                        Iemand een zinnige verklaring voor dit verschil ?
                        Artikel nrs en manier van verpakken waren identiek,maar de inhoud van de doos en de doos in die kooi dus duidelijk niet
                        heel simpel te verklaren, jullie hebben beide een verschil in jaartal kwa doos.
                        de ene zal zijn uit de tijd dat compound nog niet mocht, de andere zal product datum 2017 of 2018 hebben toen compound wel toegestaan was

                        Comment


                          #27
                          Dan ben ik wel erg benieuwd of het verschil in productie jaar ook betekend dat er een verschil in de show zit die hier uit komt ?
                          Qua snelheid en effecten bedoel ik dus

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tijgernootje Bekijk bericht
                            Dan ben ik wel erg benieuwd of het verschil in productie jaar ook betekend dat er een verschil in de show zit die hier uit komt ?
                            Qua snelheid en effecten bedoel ik dus
                            Zaten beide doosjes wel in een kooi? Ik heb deze box helaas moeten annuleren. Ben benieuwd naar je ervaringen morgen!

                            Comment


                              #29
                              Ja beide zaten in een XXL frietmand met band
                              En das nou ook juist t rare eraan,de ene wel doorgelont en op een plank gelijmt,de andere niks niet

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Working...
                                X