Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multiblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
    In de Losse verkoop kost deze bij het grootste deel van de winkels geen €3,99 meer. Geld overigens voor alle Zena artikelen.
    In de losse verkoop komt er 1 euro bij. €4,99 in de losse verkoop

    Comment


      #17
      5,99 in de losse verkoop.

      Comment


        #18
        Al demofilmpje beschikbaar ?

        Comment


          #19
          Voor die €5 kan je geen miskoop doen, denk ik zo??

          Comment


            #20
            Nee maar als ik meerdere haal..

            Comment


              #21
              Ik heb er 3 bestelt. Leuk voor 18:00

              Comment


                #22
                Denk ik leuk om met een stuk of tien tegelijk af te steken in waaiervorm als finale.

                Comment


                  #23
                  Vandaag mijn bestelling opgehaald, had er 2 besteld.
                  Ze waren niet leverbaar kreeg ik te horen, ervoor in de plaats 2 secret sniper gekregen.

                  Comment


                    #24
                    ik had er 1 besteld en heb hem binnen, ziet er goed uit voor de prijs

                    Comment


                      #25
                      deze presteerde prima, boeketten waren opzich van normale grootte en de burst was ook niet slecht. Voor die prijs zeker een topper!

                      Comment


                        #26
                        Toppertje voor 3.99. Prima burst, ronde effecten en mooie blinkers.

                        Comment


                          #27
                          Dat was een verbazingwekkend leuk potje voor deze prijs. Leuke boeketten, leuke afwisseling. Leuk om in de vooravond mee te vermaken

                          Comment


                            #28
                            Wil deze eigenlijk wel een paar keer erbij (2-4x ofzo). Heeft er toevallig iemand een straatfilmpje van?

                            Comment


                              #29
                              Volgens mij heb ik er hier nog 2 of 3 van liggen, ben er niet aan toe gekomen afgelopen oud en nieuw. Heb hem wel gezien, effecten waren echt niet mis! Zeker niet voor zo'n lage prijs.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                                Wil deze eigenlijk wel een paar keer erbij (2-4x ofzo). Heeft er toevallig iemand een straatfilmpje van?
                                Ik heb deze niet op film staan, maar kun je blind kopen. 3 of 4 in w-shape en je hebt een prima effect. Los zijn het al prima budget cakes!

                                Comment

                                Working...
                                X