Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 128

Discussie: Legendary 150's

  1. #31
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Zeer betrouwbare bron
    En dat snap ik gewoon niet die misleiding!! Vind t gewoon oplichterij dat mensen dan denken dat ze wat moois halen en later tegenvalt. Zeer ongeloofwaardig dit... Ook voor de importeur trouwens

  2. #32
    VWC-Lid anco26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Hardmountain!
    Berichten
    520
    Thanks
    45
    289 waarderingen in 135 posts
    Op de demo van kuiper, was ik zeer onder de indruk, van deze box, qua prijs kwaliteit. Toch had ik ook wel meteen mijn vraagtekens. Wanneer blijkt dat de kwaliteit in de straat op de 31e een stuk minder is, vindt ik dit een vieze tegenvaller van zowel de importeur als de winkelier!! Het is dat wij als freaks/ kenners enigzins verschil tussen sample en productie kunnen zien......naar de onwetende consument vindt ik dit zeer beschamend....als de daadwerkelijke versie minder is....... ik wacht in ieder geval tot ik meerdere demo, s heb gezien.

  3. #33
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Was dit nou een sample of produktie ? Dit kunnen de schieters/bezigers wel beantwoorden denk ik.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  4. #34
    VWC-Lid RF JEROEN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Berichten
    587
    Thanks
    340
    2.008 waarderingen in 260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Deze box is niet wat je krijgt.
    Hallo,

    Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar wat geschoten is komt uit de productie en staat in onze opslag! Als je goed hebt gekeken stonden er bij Kuiper meerdere dummy dozen van dit item op de plank! Kortom we hebben ze daar uitgepakt

    Groeten
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

  5. Deze 12 gebruikers waarderen RF JEROEN voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  6. #35
    VWC-Lid RF JEROEN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Berichten
    587
    Thanks
    340
    2.008 waarderingen in 260 posts
    Productie was dit item.
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

  7. Deze 2 gebruikers waarderen RF JEROEN voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid flyineddy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2010
    Berichten
    830
    Thanks
    11.915
    976 waarderingen in 360 posts
    Mijn beelden van deze box, gemaakt bij de demo van Kuiper Koekange.



    Eddy.
    Waar rook is, is vuurwerk.

  9. Deze 5 gebruikers waarderen flyineddy voor het bericht:


  10. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar wat geschoten is komt uit de productie en staat in onze opslag! Als je goed hebt gekeken stonden er bij Kuiper meerdere dummy dozen van dit item op de plank! Kortom we hebben ze daar uitgepakt

    Groeten
    Ok ik koop deze laat en deze filmen. Als deze zo is als deze was vanavond roep ik hem nadat ik hem met oud en nieuw zo in de straat heb gehad tot beste prijs kwaliteits verhouding wat er op dit moment er is. Want dan vind ik het voor deze prijs de grootste aanrader van alle producten, daar meen ik elk woord van. Laat ik het zo zeggen, ik zeg niet dat deze effecten niet te halen zijn met wat je in nl aan mogelijkheden hebt. Maar vond deze wat sterkte betreft 1 van de betere van de hele avond. Dan kijk ik ook naar de kruid inhoud, en het is bijna niet te geloven. Maar als deze niet de zelfde kwaliteit heeft als op de demo, dan is dit meteen het laatste wat ik van royal koop. Is hij wel net zo goed dan men oprechte excuses.

  11. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    . Maar als deze niet de zelfde kwaliteit heeft als op de demo, dan is dit meteen het laatste wat ik van royal koop. Is hij wel net zo goed dan men oprechte excuses.
    Wat was dan je betrouwbare bron? Ik zeg niet dat ie zo goed is maar jij schermt met dingen..
    ..

  12. Deze gebruiker waardeert genius voor het bericht:


  13. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik weet niet wat je aan het doen bent, maar wat geschoten is komt uit de productie en staat in onze opslag! Als je goed hebt gekeken stonden er bij Kuiper meerdere dummy dozen van dit item op de plank! Kortom we hebben ze daar uitgepakt

    Groeten
    Als ik het filmpje zo bekijk dan krijg ik niet direct het idee dat het een 'opgevoerde' sample is, maar gewoon productie. Echter kan ik mij de reacties wel enigszins voorstellen. Royal heeft de afgelopen jaren nou eenmaal wat missers gehad met samples (golden power cake c, sky palms afgelopen jaar). Zelf heb ik vorig jaar voor 275,- euro twee keer de Wonderful World besteld op basis van de eerste demo's hier in Nederland. Dat waren achteraf zware samples. Maar ook Royal krijgt van mij weer het voordeel van de twijfel, want het zijn toch vaak weer vernieuwende producten. Ik zou het wel sterk vinden dat het achteraf een keer wordt toegegeven dat het een misser was, zoals bijvoorbeeld Evolution heeft gedaan bij de Titanium Thunder.

  14. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
    Wat was dan je betrouwbare bron? Ik zeg niet dat ie zo goed is maar jij schermt met dingen..
    Het is niet speciaal tegen royal. Weet je wat het punt is inj ieder geval voor mij. Ik bezoek demo's krijg een prachtig product te zien, daarom koop ik het. Aangezien het 1 x per jaar oud en nieuw is, en ik en vele met mij enorm van vuurwerk houden willen we de krenten uit de pap. Dit is in het verleden zo vaak tegen gevallen door bijna alle importeurs dat het verhaal van in een demo geloven steeds moeilijker word. Daar komt bij dat je naar het totaal plaatje kijkt van alles wat je gezien hebt en wat de mogelijkheden zover je dit kunt inschatten naast elkaar ligt. Ik denk dat weinig mensen het kunnen verklaren dat hier zo'n goede boeket uitkomt en dat andere producten dan zo matig presteren met dezelfde kruid inhoud. Het is geen hetze tegen jullie, misschien was mijn eerdere post niet subtiel genoeg, maar voor mijn gevoel en vele andere leek dit op een mooie sample. Nogmaals als dit niet zo was dan mijn excuus, en dan heb je met deze prijs kwaliteits verhouding een topper in handen!

  15. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2012
    Berichten
    399
    Thanks
    296
    204 waarderingen in 125 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    misschien was mijn eerdere post niet subtiel genoeg, maar voor mijn gevoel en vele andere leek dit op een mooie sample.
    Dus de 'betrouwbare bron' was een groepje freaks met een verzonnen mening..? Ik snap dat je er van baalt als producten tegen vallen met oud en nieuw door het schieten van samples, helemaal mee eens. Maar zomaar iets roepen, dat kan je niet maken

  16. Deze 3 gebruikers waarderen JeRe voor het bericht:


  17. #42
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MisterC Bekijk bericht
    Als ik het filmpje zo bekijk dan krijg ik niet direct het idee dat het een 'opgevoerde' sample is, maar gewoon productie. Echter kan ik mij de reacties wel enigszins voorstellen. Royal heeft de afgelopen jaren nou eenmaal wat missers gehad met samples (golden power cake c, sky palms afgelopen jaar). Zelf heb ik vorig jaar voor 275,- euro twee keer de Wonderful World besteld op basis van de eerste demo's hier in Nederland. Dat waren achteraf zware samples.
    Precies de reden waarom Royal besloot geen winkelierademo met samples (waarvan de Chinees mss productie beweerde...) meer te schieten maar te wachten op de containers...is't weeer nie goed...

    De enige betrouwbrae bronnen van bij een demo lijken me de achieter, winkelier en importeur? Laat Royal als 2 van die drie nu al gesproken hebben...echte bevestiging krijg je idd pas met de jaarwisseling.

    Damn, hoeveel shit kan een importeur over zich heen krijgen...

  18. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    355
    649 waarderingen in 208 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Zeer betrouwbare bron
    Dus jij zit nu zomaar dingen de wereld in te helpen als ik het goed begrijp? Er is geen betrouwbare bron? Mooie mede freak ben jij

  19. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    57
    Thanks
    40
    37 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Het is niet speciaal tegen royal. Weet je wat het punt is inj ieder geval voor mij. Ik bezoek demo's krijg een prachtig product te zien, daarom koop ik het. Aangezien het 1 x per jaar oud en nieuw is, en ik en vele met mij enorm van vuurwerk houden willen we de krenten uit de pap. Dit is in het verleden zo vaak tegen gevallen door bijna alle importeurs dat het verhaal van in een demo geloven steeds moeilijker word. Daar komt bij dat je naar het totaal plaatje kijkt van alles wat je gezien hebt en wat de mogelijkheden zover je dit kunt inschatten naast elkaar ligt. Ik denk dat weinig mensen het kunnen verklaren dat hier zo'n goede boeket uitkomt en dat andere producten dan zo matig presteren met dezelfde kruid inhoud. Het is geen hetze tegen jullie, misschien was mijn eerdere post niet subtiel genoeg, maar voor mijn gevoel en vele andere leek dit op een mooie sample. Nogmaals als dit niet zo was dan mijn excuus, en dan heb je met deze prijs kwaliteits verhouding een topper in handen!
    Je betrouwbare bron is dus jou gevoel en dat van wat ander mensen? Heel sterk om dat op een forum te presenteren als zeer betrouwbare bron. Belachelijk en zeer laag bij de grond om zoiets te roepen op basis van een onderbuik gevoel...

  20. Deze gebruiker waardeert Rembo87 voor het bericht:


  21. #45
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
    Deze box is niet wat je krijgt.
    Ik snap dan ook niet dat je zoiets kan uitkramen terwijl je t helemaal niet weet!! Ik heb vaak producten van Royal gehad en daar is en was eigenlijk nooit wat mee, gewoon prachtig en goed vuurwerk. Zoals Royal gewoon is betrouwbaar. En deze box is dan ook in mijn ogen een topper dus doe er je voordeel mee en blaat geen onzin uit in het vervolg...

Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •