Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pot of Gold

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gewoon n paar zielepoten in de ministerie die Royal willen pesten. Discriminatie dus.

    Althans dat zou me niks verbazen als dat zo was
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      daar lijkt het inderdaad op.. dit is wel de zoveelste klap die royal te verduren krijgt zeg.

      Comment


        potverdorie zeg. Wat een azijngezeik weer. kan me er wel wat druk om maken dat ze dit zo doen. Dit lijkt haast op het structureel kapot maken van een importeur. Op die manier zou ik er ook mee gaan stoppen want dat is niet vol te houden zo.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
          potverdorie zeg. Wat een azijngezeik weer. kan me er wel wat druk om maken dat ze dit zo doen. Dit lijkt haast op het structureel kapot maken van een importeur. Op die manier zou ik er ook mee gaan stoppen want dat is niet vol te houden zo.
          greetzz
          Daar begint het verdacht veel op te lijken inderdaad.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Pfff, wat een doffer weer! Dit gun je Royal toch niet!! Ik heb het echt met ze te doen op deze manier!
            Eind goed, Knal goed!

            Comment


              Gelijk even de webshop gecheckt maar daar staat hij inderdaad niet meer in

              Comment


                Gave cake, en dan afkeuren.... sneue bende

                Comment


                  Dag Lieve Mensen,

                  Helaas is deze nachtmerrie ook een feit.
                  We hebben bericht gekregen dat de Pot of Gold op meerdere punten is afgekeurd. Terwijl we het CE Certificaat voor ons hebben liggen.

                  Graag niet de discussie starten wat de overheid allemaal zei, laten we dat maar in het midden houden voor wat we als Royal er mee gaan doen.

                  Dank allen voor de berichten.

                  Slaap lekker

                  Team Royal Fireworks
                  Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                  Comment


                    Om te janken .. geen woorden voor

                    Comment


                      ***** ***** ***** voor Royal dat deze prachtige cake ook alweer teniet gedaan word!! Zonde, sterkte Jeroen en medewer

                      Comment


                        Sterkte Jeroen en medewerkers wilde ik zeggen...

                        Comment


                          -1 op de wishlist dan

                          Comment


                            erg jammer dit...sterkte allemaal bij Royal....!!

                            Comment


                              Ik denk dat Royal gewoon in Duitsland iets moet opzetten in 2017 als ze dan nog bestaan. Dan haal ik daar die spullen wel. Wat wonen we toch in een bekrompen landje. Niet te doen meer voor de importeurs.
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                Er zat niet in wat op het etiket stond. Pot of gold. Punt is echter dat ze hiermee wellicht wel goud in handen hadden.

                                Comment

                                Working...
                                X