Advertentie - Winkelbanner op Vuurwerkcrew.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 120

Discussie: Pot of Gold

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Eindelijk een regenboog cake, echt heel erg vet!

  2. #32
    VWC-Lid hippo1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2007
    Berichten
    50
    Thanks
    6
    2 waarderingen in 2 posts
    Das een mooie nieuwkomer.....

  3. #33
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Wat een bak zeg, prachtig mooi uitgevoerd.
    Deze zal het ongetwijfeld geweldig doen in de straat.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. #34
    VWC-Lid elgielo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 februari 2006
    Berichten
    715
    Thanks
    695
    977 waarderingen in 322 posts
    Heerlijk.
    Eindelijk eens wat verieuwends.
    staat op de wishlist

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    746
    Thanks
    612
    787 waarderingen in 323 posts
    Dit gaat hem worden. Dikke rambak

  6. #36
    Banned
    Geregistreerd
    10 maart 2015
    Berichten
    880
    Thanks
    840
    1.387 waarderingen in 519 posts
    Wel een aardige post op FPM van Heartworm:

    "Ieder schot een mine, houdt er rekening mee dat deze sample cake lekker extra gevuld was"

    Ik wacht de winkeliersdemo's wel even af voor ik deze bestel.

  7. Deze 2 gebruikers waarderen Pyromovies HD voor het bericht:


  8. #37
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    Wel een aardige post op FPM van Heartworm:

    "Ieder schot een mine, houdt er rekening mee dat deze sample cake lekker extra gevuld was"

    Ik wacht de winkeliersdemo's wel even af voor ik deze bestel.
    Dat lijkt mij sowieso verstandig! Het verbaasd me dat veel mensen enthousiast worden van Chinafilms, terwijl het al jaren bekend is dat die samples vaak beter zijn dan de daadwerkelijke producten.

    Al moet ik me zelf er ook op betrappen bij dit product

  9. #38
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Wil hem ook eerst in het echt zien maar komt wel op de lijst prachtig!
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  10. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  11. #39
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Waaauw wat een schoonheid! Dit zit echt super in elkaar. Top dat er weer eens iets unieks op de markt verschijnt.
    Yup!
    Eindelijk weer eens iets wat echt uniek is. Echt een pracht van een bak met ook nog een verrassende en passende finale. Deze gaat er sowieso komen, nog een klein deel van het budget over en dit zijn de producten waar je dan op wacht!!

    Prijs vind ik nog net kunnen, maar een korting is zeker welkom!

    Groet

  12. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    is het aan de andere kant zo onwerkelijk wat er op de film te zien is? Misschien dat de mines iets aangedikt zijn, maar de peony's zouden toch prima realistisch kunnen zijn?
    We gaan het wel zien op de demo's en ik hoop dat deze in ieder geval niet tegenvalt. Want dat hij op mijn lijstje staat dat is mijzelf al wel duidelijk.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  13. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  14. #41
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.798
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Dat lijkt mij sowieso verstandig! Het verbaasd me dat veel mensen enthousiast worden van Chinafilms, terwijl het al jaren bekend is dat die samples vaak beter zijn dan de daadwerkelijke producten.

    Al moet ik me zelf er ook op betrappen bij dit product
    We weten allemaal dat de China films niet te vertrouwen zijn, toch doen we dat wel in veel gevallen om onze enthousiasme te tonen over een product.
    Al heb ik veel liever een China film op YouTube die dient als een indicatie van het betreffende product en aan het einde van het jaar een demo, in plaats van een officiele demo met dikke samples zoals ''het geval'' bij Rubro.

    Naar mijn mening zijn de China films een lokkertje voor een Nederlandse importeur om bij de Chinese fabrikant te bestellen en dat wordt weer doorgespeeld naar de (Normale) consument om bij de Nederlandse importeur te bestellen. Daarvan moet de Nederlandse importeur het meeste hebben, de freak is een klein percentage.
    De liefhebbers op het forum wachten wel een demo af.

    Ook ik ben bij dit product erg enthousiast, het concept geeft een leuke indicatie wat er te verwachten valt. Minstens in welke richting en daar ben ik bij dit product zeer over te spreken.

    Als de Peony's bijvoorbeeld net zo helder gekleurd zijn als in de freezing steal.. Dan wordt dit een toppertje. Alleen die prijs is net, net, net iets te veel.


    Groet

  15. Deze 2 gebruikers waarderen BurstDuo voor het bericht:


  16. #42
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.933
    Thanks
    4.689
    6.471 waarderingen in 2.628 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
    We weten allemaal dat de China films niet te vertrouwen zijn, toch doen we dat wel in veel gevallen om onze enthousiasme te tonen over een product.
    Al heb ik veel liever een China film op YouTube die dient als een indicatie van het betreffende product en aan het einde van het jaar een demo, in plaats van een officiele demo met dikke samples zoals ''het geval'' bij Rubro.

    Naar mijn mening zijn de China films een lokkertje voor een Nederlandse importeur om bij de Chinese fabrikant te bestellen en dat wordt weer doorgespeeld naar de (Normale) consument om bij de Nederlandse importeur te bestellen. Daarvan moet de Nederlandse importeur het meeste hebben, de freak is een klein percentage.
    De liefhebbers op het forum wachten wel een demo af.

    Ook ik ben bij dit product erg enthousiast, het concept geeft een leuke indicatie wat er te verwachten valt. Minstens in welke richting en daar ben ik bij dit product zeer over te spreken.

    Als de Peony's bijvoorbeeld net zo helder gekleurd zijn als in de freezing steal.. Dan wordt dit een toppertje. Alleen die prijs is net, net, net iets te veel.


    Groet
    Het lijkt mij ook dat het meer voor de winkeliers is en er is helemaal niks mis met een indicatie! Dat is beter dan niks natuurlijk, vooral als je in je achterhoofd houd dat het nog wel wat minder kan worden bij de echte productie. Ik was zelf voorheen ook zeer enthousiast, maar dat ben ik in de afgelopen paar jaar wel afgeleerd... Om even geen namen te noemen, maar door verschillende importeurs die beloofde dat er echte productie werd geschoten in plaats van samples en ook dat elk productie jaar een product opeens anders kan zijn door een fabrieksswitch ( puur voor het geld ). Tsja, dan wacht ik liever op een winkeliersdemo of ik kies puur voor een importeur die wat betrouwbaarder is hierin.

    @Tjopper, zoals ik het beoordeel op het filmpje zou het theoretisch gezien gewoon prima mogelijk moeten zijn. Zelf vind ik trouwens het tempo wel wat hebben, maar kan me ook zeker in verplaatsen dat er veel mensen zijn die hem wat langzamer willen. Met zo'n combinatie van kleuren en met deze schietwijze, hoeft er geen gebruik gemaakt te worden van een rap tempo. De schoonheid zit hem juist in het effect.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  18. #43
    VWC-Lid Knalgoedvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    1.322
    Thanks
    513
    922 waarderingen in 441 posts
    Wat een heldere kleuren zeg! Als deze echt zo in de straat komt, kunnen we genieten.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

  19. Deze gebruiker waardeert Knalgoedvuurwerk voor het bericht:


  20. #44
    VWC-Lid Thresher's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Berichten
    2.736
    Thanks
    2.690
    1.907 waarderingen in 812 posts
    Erg mooie cake, qua boeket komt het wel realistisch over, niet echt megavol en groot ofzo.

  21. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Valt mij op deze reeds te koop aangeboden wordt. Maar dat hier dan geen korting op gegeven wordt. Dan vind ik 50 euro toch teveel om aan te schaffen. Vraag mij af of er wel een korting op werd gegeven wanneer wij niet te enthousiast op dit product zijn.
    Laatst gewijzigd door titanium; 5 november 2015 om 11:57 Reden: Winkelnaam verwijderd

  22. Deze gebruiker waardeert Grizmo Raizor voor het bericht:


Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •