Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feuerblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ze zijn niet op ;)
    There is no such thing as enough fireworks.

    Comment


      #77
      Deze vind ik erg leuk

      Comment


        #78
        Productfoto's:

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1066.jpg
Vertoningen:1
Grootte:106,5 KB
ID:	1570782

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1067.jpg
Vertoningen:1
Grootte:106,8 KB
ID:	1570783

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1068.jpg
Vertoningen:1
Grootte:104,8 KB
ID:	1570784

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1069.jpg
Vertoningen:1
Grootte:106,1 KB
ID:	1570785

        Comment


          #79
          Kan het niet genoeg zeggen . Maar wat is dit een vet potje. Flinke knallen als de schoten naar boven gaan, en dan een enorme spreiding in de lucht bij de boeketten. Voor de 65 euro die ik voor het karton betaald heb is het gewoon de beste prijs/prestatie pot die ik had.
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #80
            Eens met bovenstaande. Met stip mijn favoriete losse effect. Bizar mooi. En nog steeds niet geëvenaard door welke concurrent dan ook.

            Comment


              #81
              Film is een beetje vaag. Top product.
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0310.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,1 KB
ID:	1571591

              Comment


                #82
                Ik had ze ook besteld met de kartonactie. In de vooravond heb ik er één geschoten en in een project drie stuks in W-shape (zie filmpje).

                Als stand alone cake gewoon een geweldig groot en mooi effect. In W-shape ook echt prachtig (moest ze alleen breder schieten). Echt een aanrader!

                Comment


                  #83
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #84
                    Dit blijft toch wel echt één van de mooiste losse cakes op de Nederlandse markt. Zit elk jaar eigenlijk wel in de collectie en blijft indrukwekkend.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Dit blijft toch wel echt één van de mooiste losse cakes op de Nederlandse markt. Zit elk jaar eigenlijk wel in de collectie en blijft indrukwekkend.
                      Precies wat je hier zegt! Elke keer weer sta ik versteld wat een mega boeketten hier uit komen. Echt een top product 1e klas! Hierbij mijn film van de Feuerblitz twee tegelijkertijd
                      YouTube: De PyroFanaat

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door De-PyroFanaat Bekijk bericht
                        Precies wat je hier zegt! Elke keer weer sta ik versteld wat een mega boeketten hier uit komen. Echt een top product 1e klas! Hierbij mijn film van de Feuerblitz twee tegelijkertijd
                        Ook op jouw film presteert die weer uitmuntend. Echt een parel is dit. Afgelopen jaar ook in de collectie gehad, 4 stuks maar liefst, maar laten staan vanwege de mist. Zonde om hem daarin weg te schieten. Komend jaar maar extra van genieten dus!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                          Ook op jouw film presteert die weer uitmuntend. Echt een parel is dit. Afgelopen jaar ook in de collectie gehad, 4 stuks maar liefst, maar laten staan vanwege de mist. Zonde om hem daarin weg te schieten. Komend jaar maar extra van genieten dus!
                          Bij ons was het begin van de avond mistig, daarna trok het gelukkig open! Maar groot gelijk! Dan kunnen ze nog even goed drogen! Ook al drogen ze al heel wat jaartjes nu whaha
                          YouTube: De PyroFanaat

                          Comment


                            #88
                            Gewoon een goed product. Hier en daar voor 17,50 te koop. Ik vraag mij af of iemand deze wel eens naast de Mountain Dog van Katan heeft gezet? de spreiding was niet bij ieder schot gelijk merkte ik op. de afwerking is ook prima.

                            Comment


                              #89
                              prachtige cake dit! Wil hier nog altijd een projectje van gaan maken!

                              Comment


                                #90
                                Feuerblitzzz

                                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                                Comment

                                Working...
                                X