Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyperblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Mooie cake met een van mijn favoriete effecten om rustig van te genieten.

    Samen met Brocade Crown Blue Tip en de Gold Rush van Cafferata
    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      #32
      heeft deze cake een reservelont?
      wil met 6 cakes een 120 shots projectje maken
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #33
        Straatfilm van de Pyro Brothers

        Comment


          #34
          Misschien had ik een maandagochtend exemplaar, maar deze viel mij enorm tegen dit jaar.
          Vergeten te kijken welke batch het was. Voor ik het zelf in de gaten had heb ik deze het hele terrein over geschopt...

          Comment


            #35
            LAATSTE KARTON ACTIE!!
            Karton Hyperblitz (6 stuks) van 149,70 voor 75 ekkies!!

            Bestel op www.zenavuurwerk.nl deze vette kartonactie. We hebben in totaal 140 kartons! Gebruik de volgende code in de winkelwagen: HYPER-BLITZ-ACTIE-fDayV

            (er moet minimaal voor € 12,50 besteld worden buiten deze actie) op=op, dus als de code niet meer werkt is de actie voorbij. De code is hoofdlettergevoelig!

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1545292638516.jpg
Vertoningen:1
Grootte:260,9 KB
ID:	1569896
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #36
              Lekkere actie weer hoor, zit nog wel te twijfelen of ik hem er tog bij zal nemen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #37
                Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Prima cake voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Echter zal ik deze niet nogmaals aanschaffen. Effecten niet super groot, wel prima burst en mooie kleur blauw.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Precies wat Djaimy zegt hierboven. Mooie cake hoor, maar zou hem niet nogmaals aanschaffen. Helaas niet op film.

                  Comment


                    #39
                    Deze tijdens de afhaaldagen nog gekocht. Twee voor 30 ekkies. Leek me een prima deal, ben benieuwd.

                    Comment


                      #40
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191231_133719.jpg
Vertoningen:1
Grootte:80,8 KB
ID:	1578190
                      Prima dikke pot. Voor 12,5 op de kop weten te tikken!

                      Comment


                        #41
                        Ik denk dat ik ook een 'maandag ochtend chinees' versie heb gehad. Ik was best teleurgesteld over deze cake. De tails waren mooi, maar de uitwerking echt bagger voor een 30mm cake. kleine effecten, zachte plofjes. Niet te vergelijken met andere filmpjes hierboven

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Donderduif Bekijk bericht
                          Ik denk dat ik ook een 'maandag ochtend chinees' versie heb gehad. Ik was best teleurgesteld over deze cake. De tails waren mooi, maar de uitwerking echt bagger voor een 30mm cake. kleine effecten, zachte plofjes. Niet te vergelijken met andere filmpjes hierboven
                          Dat ziet er inderdaad niet best uit nee. Wat een kleine boeketten..Misschien voorheen met kooi geïmporteerd en nu zonder? Is maar een gok, geen feit.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment

                          Working...
                          X