Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 45

Discussie: Bloody Red Thunder

  1. #1
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.555
    Thanks
    9.225
    3.545 waarderingen in 1.463 posts

    Bloody Red Thunder

    Artikelnummer: 4170
    Artikelnaam: Bloody Red Thunder
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 40
    Effectomschrijving: Salute with blood red stars
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 14,95


    Naam: ScreenHunter_09 Oct. 06 17.01.jpg
Bekeken: 437
Grootte: 61,8 KB

    Laatst gewijzigd door arviidd; 19 oktober 2015 om 22:21
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen arviidd voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    ben benieuwd, want deze is wel erg goedkoop

  4. #3
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    De prijs is de minimale verkoopprijs. Adviesprijs is 19,95 als ik me niet vergis. Dit zou een nieuwe knalcake moeten zijn.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  5. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Verkoopprijs €14,95
    We wachten nog op bevestiging omtrent het effect uit China, maar dit is het effect:
    Salute with blood red stars

  6. Deze 6 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:


  7. #5
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    salutes met rode sterren dus...

  8. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Jammer, dacht rode strobe/comet en dan ti salutes.

  9. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Helaas, salutes met sterren is niks voor mij. Laat ik mooi links liggen. Jammer.

  10. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Of red ti salutes! Dat zou ook wel wat zijn.

  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 december 2011
    Locatie
    friesland
    Berichten
    93
    Thanks
    0
    28 waarderingen in 23 posts
    ben benieuwd naar het filmpje

  12. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
    Jammer, dacht rode strobe/comet en dan ti salutes.
    Uiteraard, dat zou het mooiste zijn.
    Alleen is het verboden in Nederland. ILenT ziet een 'ti-kroon' helaas niet als effect, dus dat wil zeggen afkeur bij testen. Mijn inziens is het gewoon een effect, omdat het sterren zijn.

  13. Deze gebruiker waardeert mikeole voor het bericht:


  14. #11
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    4 wegspringende sterren neem ik wel voor lief als hij maar ongenadig hard klapt
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  15. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Berichten
    436
    Thanks
    215
    521 waarderingen in 210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    Uiteraard, dat zou het mooiste zijn.
    Alleen is het verboden in Nederland. ILenT ziet een 'ti-kroon' helaas niet als effect, dus dat wil zeggen afkeur bij testen. Mijn inziens is het gewoon een effect, omdat het sterren zijn.
    Een titaniumboeket niet als effect erkennen is buitengewoon Nederlands krampachtig eigen beleid voeren bovenop de CE-regeling en EU-eisen voor consumentenvuurwerk en daardoor wordt de eigen binnenlandse markt voor een deel beschermd. Buitenlandse importeurs mogen in de gedachte van de harmonisatie van consumentenvuurwerk dus bepaalde artikelen niet in Nederland afzetten, want IL&T keurt het af (de motivatie waarom een 'kaal knaleffect' of 'titaniumboeket' volgens IL&T onveiliger zouden zijn blijft mij een raadsel).

    Volgens de EU-eisen/NEN-normen voor consumentenvuurwerk uit categorie 1,2 en 3 (EN 15947 reeks) is zelfs een kaal knaleffect toegestaan. Het niet erkennen van een 'ti-kroon' staat naar mijn idee dan ook volledig haaks op de EU-wetgeving voor de harmonisering van CE-goedgekeurd consumentenvuurwerk!

    Kan het wel mogen importeren van vuurwerk met een ti-knaleffect niet Europees worden aangevochten met de motivatie dat het artikel wél volledig volgens de NEN-normen op de markt is gebracht?

  17. Deze 3 gebruikers waarderen DeejayTim voor het bericht:


  18. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2007
    Berichten
    690
    Thanks
    24
    1.021 waarderingen in 222 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeejayTim Bekijk bericht
    Een titaniumboeket niet als effect erkennen is buitengewoon Nederlands krampachtig eigen beleid voeren bovenop de CE-regeling en EU-eisen voor consumentenvuurwerk en daardoor wordt de eigen binnenlandse markt voor een deel beschermd. Buitenlandse importeurs mogen in de gedachte van de harmonisatie van consumentenvuurwerk dus bepaalde artikelen niet in Nederland afzetten, want IL&T keurt het af (de motivatie waarom een 'kaal knaleffect' of 'titaniumboeket' volgens IL&T onveiliger zouden zijn blijft mij een raadsel).

    Volgens de EU-eisen/NEN-normen voor consumentenvuurwerk uit categorie 1,2 en 3 (EN 15947 reeks) is zelfs een kaal knaleffect toegestaan. Het niet erkennen van een 'ti-kroon' staat naar mijn idee dan ook volledig haaks op de EU-wetgeving voor de harmonisering van CE-goedgekeurd consumentenvuurwerk!

    Kan het wel mogen importeren van vuurwerk met een ti-knaleffect niet Europees worden aangevochten met de motivatie dat het artikel wél volledig volgens de NEN-normen op de markt is gebracht?
    Helemaal waar. Maar helaas durft Nederland het blijkbaar niet aan om enkel de CE regels toe te staan. Wij hebben namelijk ook nog te maken met het zgn. RACT (Regeling aanwijzing consumenten & theater vuurwerk). Hier staan ook weer wetten en regeltjes in omtrent consumentenvuurwerk. Dit wil dus zeggen: producten maken CONFORM CE regelementen én daarnaast ook nog conform het RACT. Laten we het maar typisch Nederlands noemen...
    En geloof mij, ILenT keurt eerder af dan goed... Daar zullen de meeste importeurs inmiddels ook wel ervaringen mee hebben. Er zijn honderd en één redenen waarom ze het af kunnen keuren, helaas.

  19. Deze 2 gebruikers waarderen mikeole voor het bericht:


  20. #14
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    Verkoopprijs €14,95
    We wachten nog op bevestiging omtrent het effect uit China, maar dit is het effect:
    Salute with blood red stars
    Blood Red klinkt goed, dat hele diepe rood zien we nog te weinig, ik houd deze in de gaten!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  22. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Berichten
    436
    Thanks
    215
    521 waarderingen in 210 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
    Helemaal waar. Maar helaas durft Nederland het blijkbaar niet aan om enkel de CE regels toe te staan. Wij hebben namelijk ook nog te maken met het zgn. RACT (Regeling aanwijzing consumenten & theater vuurwerk). Hier staan ook weer wetten en regeltjes in omtrent consumentenvuurwerk. Dit wil dus zeggen: producten maken CONFORM CE regelementen én daarnaast ook nog conform het RACT. Laten we het maar typisch Nederlands noemen...
    En geloof mij, ILenT keurt eerder af dan goed... Daar zullen de meeste importeurs inmiddels ook wel ervaringen mee hebben. Er zijn honderd en één redenen waarom ze het af kunnen keuren, helaas.
    De RACT is mij een bekend gegeven. Ik snap dat er maatregelen worden genomen om bepaalde soorten vuurwerkfamillies te verbieden (bijvoorbeeld vuurpijlen uit categorie 3), maar waarom er in de RACT nog beperkende eisen worden gesteld uit fonteinen uit categorie 2 (100 gram, in plaats van 250 gram), vuurpijlen uit categorie 2 (40 gram, in plaats van de 75 gram), singleshots uit categorie 3 (2 gram perchloraatflash als burst, in plaats van 4 gram en geen knallading) en aan cakes vind ik betuttelend.

    Ik ben overigens benieuwd hoe de uitwerking van dit product in het echt is. Het staat er veelbelovend!

  23. Deze gebruiker waardeert DeejayTim voor het bericht:


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •