Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Real Deal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zal dat filmpje van mij ook eens uploaden. Dit is echt een mooie bak voor het geld.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #17
      Zou eigenlijk met de laatste cake beginnen die is t minst spannend... Verder prachtige box vooral voor deze prijs!

      Comment


        #18
        Hierbij mijn filmpje van deze box.

        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #19
          Richtprijs losse verkoop: € 125,00

          Comment


            #20
            Mooie box. Mooie effecten en de laatste cake is helemaal zo slecht nog niet met een hoog tempo.

            Comment


              #21
              Prima box. Hebben we om 18.00 uur afgestoken na het sluiten van de winkel.

              Comment


                #22
                Deze afgelopen jaarwisseling ook gehad. Los afgestoken. Mooie grote effecten, tempo vind ik op een of andere manier niet helemaal OK (in geval van los afsteken). Laatste cake verwachtte ik minder van adhv de filmpjes, en daarom als derde afgestoken. Echter deze cake was misschien wel de mooiste van het stel!

                Comment


                  #23
                  Hele goede box dit! Ik had er twee gekocht. Tempo is goed, niet een bak die alles er snel door heen wilt knallen. Ook geen grote diversiteit aan effecten maar wel gewoon goed, constant en grote effecten!

                  Comment


                    #24
                    Wat betreft het tempo is het natuurlijk iets persoonlijks of het je bevalt of niet. De eerste twee cakes vond ik minder interessant door steeds hetzelfde tempo met vrijwel dezelfde effecten (wist ik van te voren hoor). Desalniettemin werd dat enigszins gecompenseerd door de grote mooie effecten, en daarvoor had ik 'm gekocht. De vierde cake was een positieve verrassing en kers op de taart.

                    Comment


                      #25
                      Prima doorlontbox dit. Zelf begin ik langzamerhand wel wat flauw te worden van al dat goud in het vuurwerk maar dat is persoonlijk.

                      Comment

                      Working...
                      X