Banner China Red
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 97

Discussie: 24 Carat Gold

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    847 waarderingen in 367 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Zo, op die demo van de RWVWH een mooi sample dus, maar viel erg tegen in de straat.
    Was zeker geen sample heb hem namelijk zelf in me handen gehad op de demo van de rwvh, maar dat hij in de straat anders was dan op de demo is zeker, denk het zelfde verhaal als de six best possible waarschijnlijk in een andere fabriek gemaakt waardoor er snel boxen gemaakt moest worden vanwege tijd gebrek, hoop dat China red hier ook wat aan gaat doen!!

  2. #62
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
    Ook absoluut niet wat hier in de straat stond.
    Ik hoop dat nog iemand een filmpje heeft gemaakt voor een goed vergelijk.
    Deze heb ik! ik moet hem alleen opzoeken nog. Als iemand mij toestaat om zijn video van de demo van RWVH te gebruiken dan kan ik ze naast elkaar monteren voor een goed vergelijk!
    365 days a year pyromaniac

  3. #63
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Ik heb er nu toch echt wel de balen van! NU ik video's op internet zie komen van andere dozen waar ik over twijfelde die gewoon als een beest presteerde! Had ik toch maar voor rubro gegaan! Ik weet wel hoe mooi dit jaar de demo ook is een box van china red komt er niet meer in! Laat ze eerst maar weer is bewijzen dat goed komt. Al 2 jaar is het niet wat men verwacht
    365 days a year pyromaniac

  4. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  5. #64
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Tja, ook hier erg hoge verwachtingen. Schoot hem tegelijk met een box van Geisha, maar die blies hem echt volledig weg, had ik beter anders kunnen doen. Vanaf 1:00 minuut zie je enkel nog de 24 Carat, maar ik ben er niet kapot van. Leuke box, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  7. #65
    VWC-Lid JesperFR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Berichten
    28
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    helaas viel deze vies tegen, had hele hoge verwachtingen bij de 2015 versie, maar voor 130 euro kan je veel betere producten krijgen. heel china red viel dit jaar erg tegen. Jammer!

  8. #66
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Goed dat ik deze nog niet geschoten had. Laat hem wel een jaartje drogen, kijken volgend jaar wel

  9. #67
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Dat weet je nooit. Een label is zo geprint en geplakt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
    Daar is absoluut geen sample geschoten.





  10. #68
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Tja, ook hier erg hoge verwachtingen. Schoot hem tegelijk met een box van Geisha, maar die blies hem echt volledig weg, had ik beter anders kunnen doen. Vanaf 1:00 minuut zie je enkel nog de 24 Carat, maar ik ben er niet kapot van. Leuke box, maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.

    wat ik nou wel is wil weten als iemand van in dit geval china red dit nou ziet wat denkt die dan bij zich zelf? Kijk is hoe goed wij bezig zijn leuk spul! of, Dit is niet wat het moest zijn wat gaan we eraan doen
    365 days a year pyromaniac

  11. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    33
    Thanks
    13
    5 waarderingen in 5 posts
    Ik was wel benieuwd naar de filmpjes van deze box, zeker omdat het er eerst allemaal zo mooi uitzag, maar op de straatfilmpjes vallen de effecten inderdaad wel erg tegen, jammer voor zo'n box.

  12. #70
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Dat weet je nooit. Een label is zo geprint en geplakt.
    Ik heb alle China Red Boxen ontkooid voor de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal, geprepareerd en gereed gemaakt voor ontsteking. Van het begin tot het einde en ik kan je beloven dat het geen samples waren.
    "I came in like a crackling ball."

  13. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Berichten
    1.037
    Thanks
    712
    685 waarderingen in 346 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Ik heb alle China Red Boxen ontkooid voor de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal, geprepareerd en gereed gemaakt voor ontsteking. Van het begin tot het einde en ik kan je beloven dat het geen samples waren.
    Toch raar dat de 3 boxen (24 Carat Gold, Blackout Eight en de Six Best Possible) op de demo hartstikke goed presteren en op O&N gewoon slecht zijn. Ben heel benieuwd wat het dan kan zijn...

  14. Deze gebruiker waardeert robinhood voor het bericht:


  15. #72
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    ik heb hem gevonden, niet in de beste kwaliteit maar daar gaat nu niet om. Gaat om de prestaties en die zijn er duidelijk op te zien. Betere kwaliteit video moet ik verder gaan zoeken in al de video's en daar heb ik even geen tijd voor.



    als je goed kijkt naar de video zie je hoe klein sommige effecten eigenlijk zijn iets wat mij nog niet enorm was opgevallen maar goed ik was er ook niet helemaal meer bij met me gedachte na de eerste paar uitwerkingen omdat ik zoiets had wat is dit nou!
    365 days a year pyromaniac

  16. #73
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
    Toch raar dat de 3 boxen (24 Carat Gold, Blackout Eight en de Six Best Possible) op de demo hartstikke goed presteren en op O&N gewoon slecht zijn. Ben heel benieuwd wat het dan kan zijn...
    Wat vaker is voorgekomen is dat fabrieken de productie halverwege uitbesteden. Dat kan waarschijnlijk gebeurd zijn. Dat is volgens mij ook een keer bij Rubro gebeurd toen ze net begonnen waren met hun combinatieboxen, en ook een ander importeur waar de naam mij even niet te binnen schiet (kan China Red geweest zijn_
    "I came in like a crackling ball."

  17. #74
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Wat vaker is voorgekomen is dat fabrieken de productie halverwege uitbesteden. Dat kan waarschijnlijk gebeurd zijn. Dat is volgens mij ook een keer bij Rubro gebeurd toen ze net begonnen waren met hun combinatieboxen, en ook een ander importeur waar de naam mij even niet te binnen schiet (kan China Red geweest zijn_
    Dan heb jij met toeval 3 cakes uit de juiste fabriek uit die container getrokken begrijp ik ? Ik ga er overigens van uit dat ze bij rijswijk niet bewust mensen op verkeerde been wille zetten. Mocht het niet kloppen dan zulle ze daar vast niet zelf van op de hoogte zijn geweest denk ik zo. Het blijft wel raar verhaal
    365 days a year pyromaniac

  18. Deze gebruiker waardeert vuurwerkpro voor het bericht:


  19. #75
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Straatfilmpje van deze box! Leuke box, maar helaas kwam hij niet overeen met wat ik gezien heb op de demo's!

    Eind goed, Knal goed!

  20. Deze gebruiker waardeert Black Dragon voor het bericht:


Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •