Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DECIBULL Salute Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Weet ook nog niet goed wat ik er van moet vinden! Een goeie salute cake maak je tegenwoordig maar niet zo maar! Dus stoppen ze er wat innovatieve creativiteit in! De salutes ljken nogal hard te klappen zo op het sample filmpje! Na wat demo's zullen we het weten zodat we er en echt oordeel over kunnen vellen!
    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #17
      Woehooeee : Dit is precies wat ik geweldig vind! Gewoon lekker knallen, en wat kunnen salutes mooi zijn op deze manier met deze kleurtjes in de tail, fluiters etc! Was even bang voor een soort 3x Silver salute voordat ik het filmpje zag. Zoals gezegd worden de schoten niet heel regelmatig afgevuurd, maar dat merk je toch niet met meerdere tegelijk. Hier krijg ik gewoon de Italiaanse kriebels van. En een prima prijs!

      Comment


        #18
        Gewoon een box maken in oplopend tempo met multicolor comets to ti-salute. Beetje bs4120 achtig. Nu heb je 3 verschillende cakes.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #19
          Als box zou ik m niet afsteken maar als 3 afzonderlijke cakes vind ik t erg leuk om op hun eigen olek in een showtje te verwerrken

          Comment


            #20
            Ik zou ze ook gewoon los afsteken. Of eerst cake 2, en daarna 1 en 3 tegelijk

            Comment


              #21
              Best een leuke bak hoor!
              Maar had liever de eerste 2 cakes gezien die in een goed tempo doorvuren en de laatste cake met 2 salvos van fluiters en spinners to salute.

              Dan ook inderdaad de afvuurrichtingen hoeven van mij niet.
              Gewoon lekker recht toe recht aan, klein formaat en deze 3 cakes kunnen dan voor 50 over de toonbank.
              Even a broken clock is right twice a day.

              Comment


                #22
                Is deze ook geschoten op de Vuurwerktotaal demo?
                Ben erg benieuwd naar de salutes in real life.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door fireworkaddict Bekijk bericht
                  Is deze ook geschoten op de Vuurwerktotaal demo?
                  Ben erg benieuwd naar de salutes in real life.
                  Nee is niet geschoten. Er stond wel een nieuwe knalbox op (zwarte cross). Deze was niet binnengekomen en dus ook niet geschoten.

                  Comment


                    #24
                    Over deze salute-box wordt verder niet gesproken...
                    Weet iemand OF deze überhaupt op een demo geschoten gaat worden?

                    Comment


                      #25
                      Geen idee, maar heb er wel twee besteld! Lijkt mij een mooie toevoeging, een salute doorlontbox! Uniek op de markt nog.

                      Comment


                        #26
                        Ah oké bedankt!

                        Toch vind ik deze veel veelzijdiger en unieker. Hopelijk krijgen we deze nog voorgeschoteld tijdens een demo voor de jaarwisseling, en anders blijft het een verassing.

                        Ik vind de laatste cake uit dit pakket wel heel gaaf trouwens, doet me weer dagdromen naar Las Fallas afgelopen maart!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos
                          secret temptation.
                          Ik denk dat de Salute Box wel harder knalt dan de Secret Temptation.

                          Comment


                            #28
                            Heb deze toch ook maar besteld.. ben zeer benieuwd naar deze box hoplijke zijn knallen beetje goed zijn

                            Comment


                              #29
                              Net gekocht! Voor het einde van me show! Doos is niet al te groot maar als de uitwerking maar super is
                              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan
                                ?... oh, reden ?
                                Geen idee, was niet geleverd in Lopik. Maar misschien dat ze hem daar dan ook nog krijgen...

                                Comment

                                Working...
                                X